Wat je even kwijt wil #68

Ik vind het stom aan mezelf dat ik ter plekke nooit zo assertief en/of adrem ben. Vandaag deed een medewerker in de Lidl echt mega lullig tegen mij en ik blijf dan lief en geduldig terwijl ik ook had kunnen zeggen dat de toon niet gepast was. Stom dat mij dat in het moment nooit lukt.

Volgens mij vond ze mij een beetje vervelend want ze moest 2x komen (zelfscan). 1 flesje cola gaf een foutcode en een sixpack ook. Ik had van 1 product ook best veel en ze ging me helemaal de les lezen over dat ik dan op ‘aantal’ moet drukken, ipv 1 voor 1. En toen ik dat toch deed ‘neee nee nee!’. Daarna moest ik ook nog naar de infobalie omdat ik dacht dat de korting er niet af was. Zegt ze: ja de korting is al verrekend. 2 voor 2,50, dit is 1,25 dus wat is 2x 1,25?

Kom er nooit en begrijp meteen weer waarom🤣

Wel aardbei/vanilla limonade gekocht en heel excited om deze te proberen morgen.

10 likes

ik heb voor het eerst restless legs en het is heel irritant

Ik word de laatste tijd echt elke ochtend wakker om 6u stipt. Waarom in godsnaaaaam.

5 likes

Ik had mijn waterfles in mijn jaszak (ja diepe jaszakken) maar was de dop vergeten en ongeveer 350 ml heeft uit die fles gelekt en nu is mijn heeele kont kletsnat omg :sob: ik moet met een zeiknatte kont naar werk. Vinden de patiënten vast grappig :joy:

8 likes

Ik vind mijn huisgenoot soms echt een enorme zeikstraal. Ik zit al een tijd niet lekker in mijn vel en als je dan iemand om je heen hebt die ofwel zanikt om het weer, hoe ziek hij zich wel niet voelt, zijn werk, etc etc etc, dan word je er zelf ook lamlendig van, bah! :triumph:

4 likes

Na de eerste 24 uur in m’n verbouwde huis kan ik het volgende concluderen: vloerverwarming is zalig en elektrisch koken is ideaal.

En het was zo fijn om weer in m’n eigen bed te slapen.

41 likes

Oh zo heerlijk, vloerverwarming is echt de beste keuze ever

2 likes

Avondje in mijn kleine moestuintje bezig geweest en ik was vergeten dat daar een mierennest naast zat. Nu de enkels vol met beetjes :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb morgen weer een kijkavond. Echt spannend. Op 10 min lopen van mijn werk. Echt zin in ook

13 likes

Wow had net een man in de winkel die mijn zus en ik straal voorbij liep en met mijn mannelijke collega wou praten. Hij negeerde ons keihard nadat wij vroegen of we hem konden helpen. En hij zegt:’ Wil praten met iemand die er verstand van heeft’. Goed, dat is al fucking rude maar gebeurt helaas bijna dagelijks. Vervolgens zegt die collega:’ Nou hun hebben er meer verstand van dan ik hoor’. Zegt die man:’ Vrouwen moeten gewoon hun plek weten’. Ik had het op dat moment niet gehoord maar mijn zus en collega wel. Nou echt bizar man. Heeft zeker teveel Andrew Tate en manosphere videos gekeken :sweat_smile:

6 likes

Wat een gek joh

3 likes

Ja mijn collega zei gelijk dat we het niet hadden en dat hij maar ergens anders moest gaan kijken. Vind het echt jammer dat ik dat net niet gehoord heb ook :sweat_smile:

6 likes

Heb net een grote en drukke Europese hoornaar gevangen, die zichzelf had opgesloten in de houtkachel. Ik houd van de natuur en dat soort dingen, maar brrrrr…

:sob::sob::sob:

6 likes

Oh jakkes, zeker zo’n hele grote. Wat heb je ermee gedaan nadat je hem hebt gevangen?

Mijn schoonvader appte vanochtend: wij komen straks even langs, okay? Dus ik stuurde: gezellig, maar hoe laat ongeveer? En later dat we namelijk nog wel de deur uit gingen. 20 minuten later belde ik maar even, stonden ze al in de voortuin.
Ik ben aan de ene kant echt voor spontane plannen etc, maar doe dan helemaal niet aangekondigd óf overleg ff. En niet een vraag stellen en dan gewoon nergens meer op reageren.

6 likes

Ik heb ‘m losgelaten in het weiland, ver genoeg van ons huis. Glas neergezet en paar stappen achteruit gedaan. Ik weet dat ze in principe niets doen, maar het was een reus. Hopelijk bouwen ze geen nest bij ons in de buurt. Natuur is leuk, maar niet op die manier in je woonkamer.

3 likes

Wij hebben een hele zomer een nest hoornaars in ons dak gehad, en vaak genoeg vlak daar onder lekker gegeten en gedronken. Nooit last van gehad. We merkten het pas toen we het dak gingen verbouwen, dus voor een nest in de buurt zou ik echt niet bang zijn.

Ze maken zo’n herrie in de kachelpijp en ook als ze bij de ventilatieroosters zitten. Daar hebben we al eerder nesten gehad en dat is wel een beetje matig. We hebben nu een wespennest naast de badkamer en dat is niet zo’n punt, die komen niet binnen.

Toen we de vloer nog niet geïsoleerd hadden, kwamen er vaak meikevers in huis, via de verwarmingsputten. Die maken pas herrie. Gedesoriënteerde mini helicopters. :laughing:

6 likes

Ik ben met m’n dochter (6 jaar) een nachtje weg in de stad vlak bij ons dorp. We gaan vanavond “chique dineren” in het hotelrestaurant, opblijven en snoep eten in bed, morgen uitgebreid ontbijten en dan shoppen en naar de film. Ben zo blij dat we dit soort dingen met haar kunnen doen.

162 likes