Wat je even kwijt wil #68

Jaaa ik ga zo voor mijn eerste duik van het jaar :mermaid:

5 likes

Wat heerlijk! Enjoy☀️

3 likes

Jaa ik ben net ook lekker wezen zwemmen :smile::blossom:

1 like

Mijn Roomba kwam net om hulp vragen :sweat_smile:
Hij had iets omgegooid en hij kwam dat even melden hahaha, nog nooit eerder meegemaakt

36 likes

Maar hoe weet de roomba waar jij bent :eyes:

3 likes

Ik denk doordat ie verbonden is met de app op mijn telefoon en die had ik bij me.

Je zou haast iets in de weg zetten de volgende keer, kijken wat ie doet 🫣

5 likes

Roomba’s zijn zo random soms. Alsof ze een beetje hun eigen leven leiden :rofl:

De mijne ging een keer midden in de nacht de gang stofzuigen.

3 likes

Oh dat is goed voor je hart zeg!

7 likes

Ik ben op vakantie in een Zuid Europees land en het regent al de hele week tering hard :sob: en in Nederland én als wij hier weggaan schijnt de zon. Huilen

2 likes

Ik zag vanochtend onderweg naar m’n werk een schattige puppy en ik had een poging tot aaien kunnen doen maar koos er op dat moment voor om door te lopen (ik was laat). Al de hele dag heb ik er spijt van dat ik doorgelopen ben :sob:

Ter illustratie:

IMG_2897

Ik haat mezelf

42 likes

Vandaag mijn 3e rijles gehad en het gaat echt fantastic, ook al ben ik 32 en leer ik het nu pas, het perspectief om uiteindelijk zelfstandig te mogen rijden is het helemaal waard. :grin:

65 likes

Ohhhh wat een heeeerlijke :sunny::sunny: dag was dit!! Pffff kan echt niet wachten op meer van dit, hoeveel maanden zitten we al in de grauwheid man

37 likes

Volgende keer gewoon in je tas doen en keihard doorlopen

4 likes

Ik zit even een partijtje aan zelfkastijding te doen. Ik ben op Nederland 3 een programma aan het kijken over een jongeman welke kanker heeft en zijn collega mariniers proberen een wereld record te verbreken.

Ik zie bij de jongeman zoveel dingen terug die ik bij mijn vader zag. Hij zegt ook zaken welke mijn vader nooit zo heeft uitgesproken maar wellicht wel zo ervaren heeft. Mega confronterend. Aan de andere kant heb ik ook een ongeneselijke uitbehandelde vriendin, welke op het eerst gezicht nog behoorlijk gezond eruit ziet. Ik vind het een dood eng en verschrikkelijk idee dat dit haar allemaal nog te wachten staat

Echt tranen met tuiten

2 likes

Ik vind het ook heerlijk maar er zijn ook weer twee flessen wijn doorheen gegaan :sweat_smile:. Ach, het weekend is het weer kutweer

2 likes

Zo, de voorjaarsschoonmaak schiet al aardig op. Goed dat ik die jumboverpakking ketchup had meegenomen.

3 likes

Ik ga voor je aan de slag.

3 likes

Ik heb rijlessen ook heel lang uitgesteld en voel me nu steeds een vrouw van de wereld wanneer ik in die lesauto stap. Lijkt me heerlijk om het straks ook zelfstandig te mogen!

5 likes

Ik heb dit gemist. Wat kan je goed poetsen met ketchup :grimacing:

1 like

Ik lig op de bank met een ventilator op mn kop sex and the city te kijken, life is good.

5 likes