Wat je even kwijt wil #68

Ik heb zo slecht geslapen en voel me helemaal uitgeblust. Ik ging net naar de ah en ik dacht “oh nee het is meivakantie al die kutkinderen in de supermarkt.” Ja hele gemene gedachte maarja, toen zei zo’n peuter super vrolijk tegen mij “HAIIII :grin:” zo schattig. En daarna zei een andere peuter “mooi!” Met zo’n vingertje wijzend. En die moeder zei “nou dat zegt ze nou nooit tegen mij haha”. Geen idee wat dat kind er precies mee bedoelde maar ik zei maar “wat lief dankjewel.” Dus ik moet ff niet zo zuur doen. Voel me schuldig over mn eigen gedachte lol:l. Al blijf ik kleine kinderen in een supermarkt doorgaans wel kut vinden.

28 likes

Deze grap maakte hij vorige week in Eindhoven ook :sweat_smile:

3 likes

Ja dat doen ze vaak, dezelfde show is vaak veel dezelfde grappen. Maar gelukkig maar, dan was het niet een impulsgedachte die bij hem opkwam toen hij mijn hoofd zag :joy:

5 likes

Doordat De Bauers weer op tv zijn ben ik de oude serie aan het kijken en echt, love it. Al is het om de begin 00’s aesthetic die echt daaarrr is. Die kleding van toen, zelfs de verpakkingen van dingen en in afl 8 krijgt Frans een biostabil van zijn moeder 🥹

Vanaf 03:53 (das overal ghoed voorg)

18 likes

Ik kijk de serie Verward op npo maar vind het zo mega heftig dat zoveel van zulke mensen vrij rondlopen en dat er zo ongelooflijk veel op de ggz is bezuinigd dat dit nu de realiteit is ofzo

6 likes

Ik had al heel de dag zo’n zin in Club Mate. Nu had ik een lange dag op werk, nog snel naar AH kunnen haasten 5 minuten voor sluitingstijd. Staat het daar in de bonus :star_struck:. Heb het in mijn AH in België nog nooit gezien, dus het was een pleasant surprise!

8 likes

Vorige week (denk ik) was er op dit forum iemand die een pakketje zou ontvangen, maar ineens een berichtje kreeg van de bezorger dat ze vooraf nog een extra bedrag moest betalen. Kan dit bericht niet meer terugvinden, maar ben zo benieuwd hoe dit uiteindelijk is afgelopen.

4 likes

Dit was gisteren :joy::joy:

11 likes

Oh lol, de tijd gaat niet zo snel als ik denk blijkbaar :sweat_smile:.

4 likes

Er was hier net echt zulk mooi onweer! De donders waren al niet meer te horen maar het bleef daarna echt nog heel lang en veel doorflitsen, hele lucht lichtte op.

Jammere wel dat ik er van wakker werd en het inmiddels bijna 1.5uur later nog steeds niet wil lukken weer in slaap te komen :cry:

6 likes

Ik had vannacht een seksdroom over een collega en kan hem nu echt niet fatsoenlijk aankijken. Enorm veel zin in de ongemakkelijkheid tijdens het drie uur durende één op één overleg dat we vanmiddag hebben :cry:.

29 likes

Ik sta voor een winkel die bijna open gaat - dacht dat deze half 10 open zou gaan - en vind dit zoooo ongemakkelijk voor het personeel. Sorrrrrey :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik heb net vijf minuten in dubio gezeten of dat ik suikerwater moest maken of dat ik ergens een wespennest had, maar gelukkig is de hommelwesp uit zichzelf weggevlogen.

2 likes

Waarom ben ik altijd zo ongemakkelijk als het om geld gaat. Had zaterdag op het terras de rekening voorgeschoten, maar de frituur snacks op eigen initiatief besteld en hoef dat dus ook niet terugbetaald. Maar nu ik dat aangeef wanneer ik de tikkie stuur voel ik me daar zo ongemakkelijk bij, alsof mensen zich opgelaten zouden voelen om die snacks niet te hoeven betalen. Zelfs dit posten vind ik awkward omdat ik dan bang ben dat het als een humblebrag overkomt terwijl dat totaal niet zo bedoeld is. Ben altijd mega onzeker om als gierig over te komen, maar ook onzeker om mensen zich opgelaten te laten voelen omdat ik teveel zou betalen voor ze. Echt top dit haha

10 likes

Maar waarom moet je dat überhaupt melden bij het sturen van een tikkie? Je kan toch gewoon een tikkie sturen voor bedrag x zonder verdere uitleg over niet meegerekende dingen?

5 likes

We waren met 12 man, en ik heb echt niet bijgehouden wie wat gedronken heeft, dus heb een foto van de bon en een open tikkie gestuurd, en de snacks uitgegumd op die foto. Naar aanleiding daarvan vroeg iemand ‘waar zijn de snacks op de bon?’
En nu denk ik dus kuuuttt had ik die snacks dan moeten laten staan, staat dat niet mega dom om dat uit te gummen omdat ik er dan nou juist de aandacht op vestig. Ok zo maak ik mezelf dus een beetje gek. En ik ben verdorie 38 word eens volwassen zeg jeeeetje :roll_eyes:

7 likes

Geld is gewoon echt zó kut :cry:

1 like

Dan zeg je toch gewoon: oh die krijg je van mij! Dan heb jij die getrakteerd en nul gedoe

12 likes

Dat heb ik ook gezegd. Dat is juist mijn punt, dat ik er dan zo onzeker van word als ik iets trakteer.

2 likes

Ik zou denken: ah wat lief dat je trakteert! Hopelijk denken je vrienden dat ook

5 likes