Wat je even kwijt wil #68

Ik herken dit heel erg.

Ik moest laatst na een vakantie waar ik alles had voorgeschoten de rekening sturen en ik had er wat boodschappen vanaf gehaald omdat ik naar mijn idee meer dingen mee naar huis had genomen aan het einde van de rit.

Heb echt een halve dag lopen nadenken of ik dat dan er bij moest vermelden want ik wil niet dat mensen denken ‘oh maar zij had al die boodschappen nog’ en tegelijkertijd ook niet dat ik het er wel bij vermeld en dat mensen dan denken ‘ja nogal wiedes dat je dat gedaan hebt.’

Haat geld.

9 likes

Ja je omschrijft echt precies hoe ik dus ook denk. Heb dat dus ook echt alleen met geld kwesties, alle andere sociale situaties kan ik wel relativeren of maken me iig niet echt onzeker.

5 likes

Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry! Nee heel vervelend dat je je zo voelt maar zoals anderen ook al aangeven, ik hoop dan maar dat anderen denken oh wat lief (zou ik zelf ook hebben)

Dit is zooo herkenbaar :sweat_smile:!!
Zo suf voelt dat

1 like

Nee dat uitgummen was niet nodig, maar ook niet raar hoor. Ook zonder gummen had ik je waarschijnlijk gevraagd naar de snacks, gewoon omdat ik er weer niet vanuit wil gaan dat die voor jouw rekening komen.

1 like

Dit weer!!! Echt geweldig​:two_hearts::tired_face: heb dit enorm gemist

13 likes

Jaaa ik ga zo voor mijn eerste duik van het jaar :mermaid:

5 likes

Wat heerlijk! Enjoy☀️

3 likes

Jaa ik ben net ook lekker wezen zwemmen :smile::blossom:

1 like

Mijn Roomba kwam net om hulp vragen :sweat_smile:
Hij had iets omgegooid en hij kwam dat even melden hahaha, nog nooit eerder meegemaakt

36 likes

Maar hoe weet de roomba waar jij bent :eyes:

3 likes

Ik denk doordat ie verbonden is met de app op mijn telefoon en die had ik bij me.

Je zou haast iets in de weg zetten de volgende keer, kijken wat ie doet 🫣

5 likes

Roomba’s zijn zo random soms. Alsof ze een beetje hun eigen leven leiden :rofl:

De mijne ging een keer midden in de nacht de gang stofzuigen.

3 likes

Oh dat is goed voor je hart zeg!

7 likes

Ik ben op vakantie in een Zuid Europees land en het regent al de hele week tering hard :sob: en in Nederland én als wij hier weggaan schijnt de zon. Huilen

2 likes

Ik zag vanochtend onderweg naar m’n werk een schattige puppy en ik had een poging tot aaien kunnen doen maar koos er op dat moment voor om door te lopen (ik was laat). Al de hele dag heb ik er spijt van dat ik doorgelopen ben :sob:

Ter illustratie:

IMG_2897

Ik haat mezelf

42 likes

Vandaag mijn 3e rijles gehad en het gaat echt fantastic, ook al ben ik 32 en leer ik het nu pas, het perspectief om uiteindelijk zelfstandig te mogen rijden is het helemaal waard. :grin:

65 likes

Ohhhh wat een heeeerlijke :sunny::sunny: dag was dit!! Pffff kan echt niet wachten op meer van dit, hoeveel maanden zitten we al in de grauwheid man

37 likes

Volgende keer gewoon in je tas doen en keihard doorlopen

4 likes

Ik zit even een partijtje aan zelfkastijding te doen. Ik ben op Nederland 3 een programma aan het kijken over een jongeman welke kanker heeft en zijn collega mariniers proberen een wereld record te verbreken.

Ik zie bij de jongeman zoveel dingen terug die ik bij mijn vader zag. Hij zegt ook zaken welke mijn vader nooit zo heeft uitgesproken maar wellicht wel zo ervaren heeft. Mega confronterend. Aan de andere kant heb ik ook een ongeneselijke uitbehandelde vriendin, welke op het eerst gezicht nog behoorlijk gezond eruit ziet. Ik vind het een dood eng en verschrikkelijk idee dat dit haar allemaal nog te wachten staat

Echt tranen met tuiten

2 likes