Ik ben op vakantie in een Zuid Europees land en het regent al de hele week tering hard en in Nederland én als wij hier weggaan schijnt de zon. Huilen
Ik zag vanochtend onderweg naar mân werk een schattige puppy en ik had een poging tot aaien kunnen doen maar koos er op dat moment voor om door te lopen (ik was laat). Al de hele dag heb ik er spijt van dat ik doorgelopen ben
Ter illustratie:
Ik haat mezelf
Vandaag mijn 3e rijles gehad en het gaat echt fantastic, ook al ben ik 32 en leer ik het nu pas, het perspectief om uiteindelijk zelfstandig te mogen rijden is het helemaal waard.
Ohhhh wat een heeeerlijke dag was dit!! Pffff kan echt niet wachten op meer van dit, hoeveel maanden zitten we al in de grauwheid man
Volgende keer gewoon in je tas doen en keihard doorlopen
Ik zit even een partijtje aan zelfkastijding te doen. Ik ben op Nederland 3 een programma aan het kijken over een jongeman welke kanker heeft en zijn collega mariniers proberen een wereld record te verbreken.
Ik zie bij de jongeman zoveel dingen terug die ik bij mijn vader zag. Hij zegt ook zaken welke mijn vader nooit zo heeft uitgesproken maar wellicht wel zo ervaren heeft. Mega confronterend. Aan de andere kant heb ik ook een ongeneselijke uitbehandelde vriendin, welke op het eerst gezicht nog behoorlijk gezond eruit ziet. Ik vind het een dood eng en verschrikkelijk idee dat dit haar allemaal nog te wachten staat
Echt tranen met tuiten
Ik vind het ook heerlijk maar er zijn ook weer twee flessen wijn doorheen gegaan . Ach, het weekend is het weer kutweer
Zo, de voorjaarsschoonmaak schiet al aardig op. Goed dat ik die jumboverpakking ketchup had meegenomen.
Ik ga voor je aan de slag.
Ik heb rijlessen ook heel lang uitgesteld en voel me nu steeds een vrouw van de wereld wanneer ik in die lesauto stap. Lijkt me heerlijk om het straks ook zelfstandig te mogen!
Ik heb dit gemist. Wat kan je goed poetsen met ketchup
Ik lig op de bank met een ventilator op mn kop sex and the city te kijken, life is good.
Omg, er staat hier in de jumbo zon redelijk grote helikopter als redbull reclame. Ik zat iets teveel met mn hoofd in mn telefoon en die staart was net iets hoger dan ooghoogte. Ik knal keihard met mn kop er tegen aan
Ik ben gister aan het eind van de dag naar de kapper gegaan, maar blijkbaar was ze moe/had ze geen zin meer (kan ik me ook voorstellen) en nu is mân haar veel te kort geknipt. Ik laat het langer groeien, ben net een maand of 4 bezig, en vroeg om wat uitdunnen en meer luchtigheid, er is wel 3 cm af nu en het was net een cm of 4 gegroeid. Groeit wel weer aan, maar ik was er zo blij mee omdat het net iets langer was.
Volgende keer toch maar weer op zaterdagochtend naar de kapper, als ze nog zin hebben.
Ik ga echt zo goed op dit weer, krijg echt veel meer gedaan. En ik heb nu een excuus om op het terras koffie te drinken en aan mijn opdrachten te werken.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen maar ik zag net dat iemand zijn kunstgras in de voortuin aan het stofzuigen was met een bouwstofzuiger⊠best logisch dat men het schoon moet houden maar het was gewoon een heel gek gezicht en ik heb niks met kunstgras.
Was het Rob Geus?
Haha het zou zomaar een Rob kunnen zijn
Huh? Je betaalt toch gewoon voor de kapper dus moeten ze gewoon normaal hun werk doen, 's ochtends net zoveel als aan het einde van de dag? Ik begrijp niet waar de aanname vandaan komt dat ze niet gedaan hebben wat jij wilde omdat ze klaar waren met de dag?
Ik hou echt van de hele sleek bun/ponytail/whatever trend, maar ik blijf mezelf eruit vinden zien als een gekookt ei ermee. Waarom ziet het er zoveel mooier uit bij anderen