Wat je even kwijt wil #68

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen maar ik zag net dat iemand zijn kunstgras in de voortuin aan het stofzuigen was met een bouwstofzuiger… best logisch dat men het schoon moet houden maar het was gewoon een heel gek gezicht en ik heb niks met kunstgras.

12 likes

Was het Rob Geus?

4 likes

Haha het zou zomaar een Rob kunnen zijn :stuck_out_tongue:

3 likes

Huh? Je betaalt toch gewoon voor de kapper dus moeten ze gewoon normaal hun werk doen, 's ochtends net zoveel als aan het einde van de dag? Ik begrijp niet waar de aanname vandaan komt dat ze niet gedaan hebben wat jij wilde omdat ze klaar waren met de dag?

14 likes

Ik hou echt van de hele sleek bun/ponytail/whatever trend, maar ik blijf mezelf eruit vinden zien als een gekookt ei ermee. Waarom ziet het er zoveel mooier uit bij anderen

6 likes

Omdat jij jezelf alleen recht van voren in de spiegel bekijkt

7 likes

Ja dat speelt misschien ook een rol, maar ik heb ook het idee dat ik ‘m nooit zo mooi strak en in een scheiding krijg

1 like

Heb je een punt kam en iets van wax/gel? Dat helpt!

3 likes

Doet me eraan denken dat ik een vrouw bij mij in de buurt af en toe haar langharige hond zie stofzuigen in de voortuin.

3 likes

Is dat niet een waterblazer?

1 like

Even gegoogeld en dat zou best kunnen! Dat kende ik niet, ik zag er een stofzuiger in, haha.

2 likes

Wow er vielen drie (!!) vogelpoep flatsjen om me heen, rechts van me, schuin voor me en vlak voor me. Blijkbaar heb ik geluk vandaag.

9 likes

Ja of juist pech, want ze zeggen dat het geluk brengt als er vogels op je poepen :sweat_smile:

8 likes

Ik zag 20 minuten te laat dat Simone van der Vlugt een half uurtje kwam signeren in onze boekhandel! :pleading_face:
Gelukkig had ze wat extra gesigneerd en heb ik een LE exemplaar van bloedlijn.

12 likes

Ohh hahaha shit. Er kwam één heel klein minidrupje op mijn voet, telt dat? :sweat_smile:

1 like

Hahaha ook heel gek :joy:

2 likes

Ik ben al de hele dag m’n podcast app aan het refreshen met de gedachte ‘wat gek, waar blijven alle nieuwe afleveringen?’ Om nu pas te bedenken dat het vandaag donderdag ipv vrijdag.

5 likes

Gvd echt kut dat ik me laat opjagen door auto’s achter me. Vanmiddag een kras gemaakt aan mn auto omdat ik te snel wilde inparkeren om die kut ongeduldige auto achter me :rage:

2 likes

Ik vind keiharde regen na zo’n warme dag zo heerlijk. Volgens mij komt er straks echt een giga bui aan :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik kwam hier net heen om te posten dat ik echt genoten heb van het mooie weer vandaag, maar dat ik vanavond op de bank zit met een serie en me nu ook al zit te verheugen op de mega bui die er over anderhalf uur aan zou moeten komen.

9 likes