Die eerste paar dagen zijn echt erg. Zweet me al de hele dag kapot.
Ja ik vind dit dus echt het perfecte weer Overdag lekker van de zon genieten en 's avonds koelt het gewoon weer lekker af.
Vind t nu al te warm. Snap niet hoe mensen niet kunnen zweten met dit weer…
Nou tot nu toe is het hier een anticlimax wel flink wat gedonder gehoord maar de beloofde regen blijft uit
Ik heb er zin in dat het zo gaat regenen. Lekker met thee in bed
Hier zijn we alleen blij
Dat kan ook als de zon schijnt misgunner
Thee staat los van de regen. Calm your tits
Tsjonge dat het weer zoveel emoties kan losmaken
Ik kijk nu voor het eerst in dit topic en wow wat een gezeik, niet te doen, lezen mensen dit topic vrijwillig? Dit zou een martelmethode kunnen zijn
Is het de zon ja? Of de regen? De wind? De temperatuur (hoog of laag)? De stand van de maan?
edit: ik kan niet stoppen met lezen nu en het zou ook nog onweer of hagel kunnen zijn
Bij ons aan de overkant heeft iemand een paar stoelen neer gezet om een parkeerplek te hebben, maar nu denken andere in de buurt dat het grofvuil is en komt er steeds meer bij. Ik baal gewoon dat ik morgen niet thuis ben om te zien hoe dit afloopt, haha
Je wil het hoofd van die persoon toch gewoon zien als die daar aankomt en denkt: ff die twee stoeltjes weg en dan een berg aan grofvuil aantreft
Kan je er geen live feed van maken? Kan je genieten op afstand
Weer niks gewonnen met de bingo op werk
Maar omg, heb gewoon een Swarovski pen van mijn collega’s gekregen?!?!?!
Ik moet echt zoveel opdrachten tegelijk maken en ook redelijk veel deadlines kort op elkaar. En ik mis gewoon het overzicht compleet. Dan ben ik ergens mee bezig en dan komt er random iets bij? Echt hoe doen mensen dit. 🫠
Er zitten 24 uur in een dag maar ik heb het gevoel dat ik er 30 nodig heb.
Ik merk nu al enorme rust dat ik niet meer vast zit in mijn oude huis en mijn eindinspectie (gelukkig) goed gegaan is. Ik moest gisteren huilen na mijn obstacle run les omdat ik me besefte dat ik nu eindelijk een sport kan doen die ik kan maandelijks betalen.
Ik ga van mezelf uit, aan het begin van de dag zit ik ook vol energie maar aan het eind van de dag moeten ze me echt niet meer aankomen met een zeiktelefoontje hoor.
Ja daar heb je ook zeker gelijk in hoor. Het groeit wel weer aan maar ik ga er de volgende keer wel iets over zeggen. Ze knipte mn hele haar ook met de uitdunschaar, en dunde uit met het mesje. Nou is dat laatste vrij normaal maar m’n haar is nog nooit korter geknipt met een uitdunschaar, echt zo raar.
Niet tevreden zijn over je knipbeurt kan uiteraard, maar eerlijk, met je aannames en kritiek op hoe ze het deed klink je een beetje als een Karen.