Ja en ik vind het ook bijzonder dat je je dat gaat zitten observeren, er iets van vindt maar het dan niet gewoon zegt of vraagt?
Nee ik heb op het einde van de dag ook niet zoveel zin in moeilijk gedoe op mijn werk, maar als het zich voordoet dan is het er nu eenmaal en wordt er net zo goed van me verwacht dat ik daar professioneel mee omga dan in de ochtend, dus dan is het een kwestie van suck it up en deal with it. De volgende werkdag is het weer wat rustiger aan het einde van de dag, zo is het leven gewoon. Bijzonder dat jij op het einde van de dag zoiets gewoon afweert, of kunt afweren.
Deze situatie doet me denken aan mijn pedicure die blijkbaar ook masseuse is die tegen mij zei âJa ik hoop altijd dat ze niet laat een massage willen want dan heb ik er geen energie meer voor hoor hahahaâ
Wel gewoon de volle mep rekenen ook, heel bijzondere instelling vind ik het
Ik weer het niet af, ik blijf netjes, maar dat betekend niet dat ik er zin in heb en het leuk vind.
Ik geef geen bal om voetbal, maar op mijn werk is een EK-poule. Mijn competitieve kant komt bij zulke dingen naar boven, dus ik heb net tijdens werktijd ruim een uur voorspellingen zitten kijken op YouTube .
I see what you did there
Nou, zolang ze wel gewoon een goede massage biedt mag ze toch wel aangeven dat ze dat minder fijn vindt? Kan me heel goed voorstellen dat je aan het eind van de dag geen energie meer hebt, maar zolang ze wel gewoon goed haar werk doet lijkt me dat geen probleem. Vind er eerder wat van dat jij haar zit te judgen terwijl ze jouw hoeven aan het bijschuren is en denkt een luchtig gesprek te voeren.
Edit;
En ik vind het van de kapper ook een bijzondere aanname. Misschien was je zelf niet duidelijk, misschien was je haar te droog en al waren al die dingen niet het geval we hebben het over waarschijnlijk 2(?!) cm te veel eraf halen. Er zijn altijd overijverige kappers, maar 2 cm teveel is niet bizar ofzo. Als dat voor jou wel is, geef het dan beter aan. Kan je alsnog balen natuurlijk, maar doen alsof zij dan te moe was om haar werk goed te doen vind ik ook wel beetje overdreven.
Ik heb vakantie. Laatste keer was met kerst en tijd is echt voorbij gevlogen.
Ja ik zit dit ook met verbazing te lezen
Nou die indruk kreeg ik dus niet door hoe ze het zei maar goed daar was niemand bij verder
Kappers knippen het in mijn ervaring sowieso altijd korter dan van tevoren besproken.
Ik denk dat dat komt omdat als je puntjes eraf zegt de kapper tot fatsoenlijk haar knipt ipv die 2 mm die je zelf bedacht had.
Mijn ervaring is dat heel veel mensen niet beseffen hoe dood hun punten zijn, en dan kwaad worden als de kapper het tot een gezonde lengte knipt.
Goed overleggen is belangrijk hoor maar vaak denk ik ook, laat de professional er juist iets van zeggen.
Ik vind 3 cm eraf niet zo gek als je het laat bijpunten? Dan gaat er toch altijd wel minimaal een centimeter of 2 af?
Ik snap echt de conclusie âze zal wel geen zin meer gehad hebben eind van de dag dus er daarom zo veel afgehaald hebbenâ niet. Lijkt me eerder dat jullie een andere perceptie hebben van bijpunten.
Mijn kapper laat altijd zien hoeveel ze eraf wil gaan knippen. Vind dat altijd wel fijn om te kunnen zien van te voren
@Bunnyslippers @Victoria @Sundance en de rest, 2 cm is heel veel als je van een pixiecut komt, plus dat ze wist dat ik het wilde laten groeien, sterker nog, dat zei ze voordat ze begon met knippen, ik vind het dan vrij bijzonder dat je er dan gelijk 2-3 cm afknipt. Dat je dat met een uitdunschaar doet vind ik apart maar is misschien een nieuw truckje om het wat warriger te maken, weet ik veel, ik ben geen kapper dus ik heb geen verstand van kniptechnieken.
Ja, ik misschien iets moeten zeggen, maar als je zelf al weet dat ik het wil laten groeien en het valt nog maar net over mân oren dan ga je toch niet bij de eerste knip er al 3 cm afhalen. Sowieso was dit aan de achterkant (hoe kan ik dit zien), plus dat ze daarna ook niet meer terug kon want dat ga je geheid zien. Ik heb duidelijk tegen haar gezegd, staat ook in mân eerste berichtje, alleen uitdunnen en wat meer luchtigheid. Ik heb nooit gezegd bijpunten, ook niet tegen de kapper, dat maken jullie ervan.
Ik baal gewoon stevig dat ze er zo veel afgehaald heeft terwijl ze wist dat ik mân haar wil laten groeien, mag ik daar misschien over klagen zonder dat de halve wereld over me heenvalt?
Ik voelde net aan mân oor en kwam erachter dat ik 1 oorbel kwijt ben. Ik heb ze al vanaf 2014 elke dag in. Inclusief sporten zwemmen feesten slapen douchen gewoon altijd.
Het voelt heel gek om een leeg oortje te hebben en hoop echt dat ik hem nog terug vind want ben er meer aan gehecht geraakt dan ik wist eigenlijk
Klagen mag altijd, doe ik ook bijzonder veel. Dan nog vind ik de opmerking naar haar onterecht.
Laten we het erop houden dat ik ook zuur ben door het weer dus dan even minder gemiemel kan hebben, mijn dekentje zit in de knoop denk ik.
Hand in eigen boez maar het dan toch nog even gemiemel noemen
Nou ja klagen, miemelen, het is toch allebei zeuren om niks. Dat moet ook kunnen, net als dat ik nu 7 dagen ga klagen/ miemelen over de regen.