Wat je even kwijt wil #68

Ligt eraan hoevaak je ook gaat toch? Ik ga over het algemeen netjes elke 3 maanden maar ik wil het wel laten groeien van schouderlengte tot borstlengte. Als de kapper dan 3 centimeter eraf haalt, is het exact even kort als de vorige keer. Er hoeft echt maar 1 centimeter af dus dan zou ik het ook niet megachill vinden als ze het driedubbele zou doen.

Gelukkig heb ik eigenlijk al een hele tijd geen knipgrage kappers meer gehad en laten ze altijd zien hoeveel ze eraf gaan halen.

3 likes

Ja maar als ik ondanks mijn dode punten maar 2cm er af wil, dan is dat toch mijn keus? Betaal er toch gewoon voor. Advies is natuurlijk altijd welkom, maar het is nog altijd aan de klant zelf of ze er wat mee doen!

7 likes

Love dit woord :ok_hand:t4:

4 likes

Ik vroeg net aan mijn vriend (hij had foto’s van me gemaakt) ‘ben ik in het echt ook zo oranje???’ En hoopte dat hij zou liegen. Maar hij zei ‘ja eigenlijk wel ja’

:weary::weary:

28 likes

Ik dacht dat ik vandaag vrij zou hebben maar was even vergeten dat ik een freelanceklus had aangenomen met de deadline voor maandagochtend :smiling_face_with_tear: Maar ik heb 'm helemaal afgekregen voor 5 uur en ik ga vanavond naar een queer latin night inclusief salsa caleña workshop dus ben alsnog wel heel content eigenlijk ondanks de regen

40 likes

In Ekko? Vond de aankondiging zo over the top dat ik dacht dat het een grap was

2 likes

Nee dat is morgen geloof ik! Dit is in Amsterdam. Maar ik ben wel eens bij perrx in ekko geweest en vond dat wel leuk ook

2 likes

Je kan toch ook gewoon geen audiotour nemen en zelf rondlopen? Of kon dat niet hier

6 likes

Er zitten twee oudere mannen naast me in de trein. Man 1 zit filmpjes te kijken op zn telefoon en moet de hele tijd hardop lachen. Man 2 sprak hem daar op een gegeven moment op aan dat het irritant was en nu is man 1 stil :broken_heart: vind het een beetje sneu.

Oh en man 2 zwaaide op een gegeven moment met een bolletje kaas voor het gezicht van man 1 maar die zat zo in z’n filmpje dat hij het niet zag. Ben benieuwd wat hij aan het kijken is

3 likes

Ik denk dat veel mensen zich er ook in vergissen hoeveel energie een massage kost. Ik snap als geen ander dat je daar aan het eind van de dag geen zin in hebt. Soms had ik aan het eind van de dag nog een full body van 90 minuten. Deed verder niks af aan de kwaliteit, maar ik klaagde ook altijd tegen collega’s dat ik geen zin had.

2 likes

Was dat met oordopjes in? Want dan vind ik het wel een bijzondere reactie van man 2.

2 likes

Oh wat irritant dat er verder geen bordjes meer zijn, heb dat zelf nog niet gezien eigenlijk. Die geven idd juist precies de goede hoeveelheid context. Stom als ze dat weghalen.

1 like

Ik ga zondag kijken bij een auto omg. Is mijn eerste, eigen auto. Ik heb echt geen idee waar ik op moet letten, maar mensen die ik ken, kennen de beste man. Zijn beroep icm de verhalen die ik hoor van de mensen die ik ken, maken dat ik het al snel vertrouw. Heb ook überhaupt geen idee waar ik op zou moeten letten. Heb ook geen harde eisen, aangezien we al een ruime auto hebben, deze is voornamelijk om mee naar mijn werk te rijden. Maar het is een grote aankoop, dus toch huiverig voor verborgen gebreken. Meh.

7 likes

Ik kwam dronken terug van een borrel en twijfelde om (weer) op stap te gaan maar heb besloten verstandig te zijn en thuis te blijven. Hopelijk geen hangxiety morgen en a win is a win. :1st_place_medal:

12 likes

Ik heb online het aantal punten voor mijn huurwoning berekend en ik betaal 170,- euro te veel huur per maand :flushed: Oh men echt veel. Ik vind het spannend om nu vervolgstappen te zetten maar ga het wel doen.

35 likes

De Zara in Hilversum stinkt ook.

6 likes

Ik raak dit forum altijd kwijt, vergeet het dan voor een jaar ofzo en herinner het me dan weer. Ik mis EGF haha

3 likes

Oh en ik herinner het me dan weer omdat ik dan als een zure pruim de vlogs van Mascha of Cynthia zit te kijken, en dan mis ik dat ik er met niemand over kan praten hahaha. ik ga nu alle beatyvlogtopics lezen houdoe

5 likes

Haha, EGF, die ken ik ook nog wel!
Ik was vroeger altijd heel actief op het Girlz! Forum. Dat was vgm altijd een slap aftrekseltje van het EGF? Ging ook als 12 jarig meisje naar meetings in een willekeurige macdonalds waar we met digitale camera’s en onze gothic outfits dan hele shoots gingen houden. Geweldige tijd. Krijg van dit forum ook wel nostalgische vibes daardoor (ben recent hier op gestuit, weet niet precies hoe maar ben er super blij mee!)

10 likes

De Zara in Rotterdam is gloednieuw en hij stinkt nu al.

Ik vraag me af of dit dezelfde stank is als in Utrecht. Is er iemand toevallig recent bij beide filialen geweest? :joy:

4 likes