Wat je even kwijt wil #68

Haha, dit lijkt mij heel grappig. Is dit een Apple Watch of ander horloge? En neemt ie vaker dan geluiden random op?

Ik heb de auto gekocht! :star_struck: ben er zo blij mee. Alles was goed, hij heeft recent nog alles vervangen. En voor de afstanden die ik wil rijden is het als extra auto echt een prima ding.

56 likes

Maar zit er wel stoelverwarming in? Haha grapje, veel plezier van je auto! :oncoming_automobile:

3 likes

Ik zag een meid voorbij komen op bumble bff met een super leuk profiel, matchte helemaal met wat ik zoek. Maar geen reactie op mijn like :pensive: bij een ander waar ik een match mee had loopt het gesprek dood en de rest lijkt allemaal 100 km bij mij vandaan te komen. Volgens mij heb ik gewoon een lastige leeftijd om nieuwe vriendschappen te sluiten

10 likes

Hoe oud ben je ongeveer en welke regio woon je? Misschien is mensen ontmoeten via het forum iets?

6 likes

Ik ben jarig en het is zo’n stomme dag. M’n man ligt al de hele dag op bed met buikgriep. M’n kind is niet vooruit te branden om iets te gaan doen. Ik heb geen cadeautje gekregen. We zouden gaan lunchen, maar dat ging dus niet. Ik heb niet eens meer zin om sushi te bestellen, dus eet zo maar kale hamsterpasta. Baal hier echt van. Hopelijk wordt moederdag een stuk beter.

10 likes

Gefelicititeerd! En geen cadeautje? Rudeee. Nee snap dat je dan denkt laat ook maar. Hopelijk inderdaad een betere dag Moederdag maar mag toch hopen straks/morgen een excuses

5 likes

Ik ben mezelf aan het de-tata’en + mijn kindertong (term die ik hier heb geleerd) aan het trainen. Dus ik heb al twee dagen met veel kruiden en spice gekookt maar nu zit ik wel met een brandende mond verslagen op de bank. Het was wel lekker!!!

11 likes

Vandaag gekozen voor de amazing oriental ipv Bevrijdingsdag en zo’n goede keuze. Heb een laksasoepje gemaakt en die is toch goed gelukt. Joepie!

9 likes

Ik heb een graf kater en ben net op de trein naar huis gestapt. Vanaf Eindhoven, het is fucking psv vandaag. :sob: wat een ellende

4 likes

Ik ben op kantoor aan het werk ivm PSV en er is friet!!! Heerlijk

7 likes

Gelukkig heb je er straks nog plezier van :joy:

1 like

Ik heb me toch een pukkel op mijn kin, ding kan een eigen postcode aanvragen…

5 likes

Dubbel kans bij de postcodeloterij voor jou dan!

6 likes

Ik ben 36, en tot voor kort was ik ook altijd wel tevreden met mijn vriendschappen, maar ik merk dat deze hoofdzakelijk om de kinderen draaien. Vind ik ook leuk, maar ik heb de behoefte om ook eens wat vaker iets zonder kinderen te doen, en ik heb eigenlijk maar één vriendin om mee naar feestjes en festivals enz te gaan. Zij heeft een druk leven en kan niet altijd mee, en vind het sowieso niet fijn om zo afhankelijk te zijn van één persoon.

Ik woon in elk geval in het zuiden van Limburg, bumble bff en nmlk enz leeft hier volgens mij ook niet echt

2 likes

Ik herken dit heel erg! Soms vind ik het ook een beetje saai worden. Woon helaas ook niet in de buurt, maar ga bumble bff ook maar weer eens proberen. Ik las hier laatst ook iets over etentjes die worden georganiseerd met verschillende thema’s, waaronder vrijwillige kinderloosheid (klinkt beetje gek maar je snapt wat ik bedoel). Dit vind ik misschien ook wel wat, moet me eens in verdiepen of dit hier ook in de buurt is.

3 likes

Ik ben vandaag weer eens naar een bevrijdingsfestival geweest. Ik heb het idee dat ik de wietdampen nog in mijn neus heb hangen. En terwijl ik dit type voel ik me zo’n oudwijf: ik kan mij niet herinneren dat dit vroeger ook zo erg was :joy: (die dampen niet dat ik oud word)

5 likes

Ik weet niet hoe erg het vandaag was maar 100% dat er vroeger ook flink geblowd werd. Ik kan me herinneren dat dat zelfs in de trein al begon en dat je joints doorgegeven kreeg van random mensen (wel heel gezellig). Ik ben ook nog nooit niet stoned op een bevrijdingsfestival geweest, voor mijn gevoel hoorde dat er ook gewoon een beetje bij. Maar kan ook dat dat vooral aan mijn vriendengroep lag en blowen tegenwoordig nog meer genormaliseerd is.
Hoop in ieder geval dat je het leuk hebt gehad!

7 likes

Klopt, er werd zeker toen al geblowd. Alleen kan ik me niet herinneren dat ik die geur dan zo meenam naar huis. Al bedenk ik me ook dat ik toen nog rookte en ook aardig wat dronk. Nu kwam ik niet verder dan wat spa rood :joy: maar heb het even goed prima naar mijn zin gehad.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Rouw en gemis-topic