Echt? Zeg je dit vaak? In mijn ervaring zullen ze dan eerder opkijken. Maar zal vast ook per staat verschillen. Al helemaal dat “how about you?”
De mensen in de straat achter mij, met hetzelfde huisnummer, pakken regelmatig mijn kliko ipv die van hunzelf en die van hen staat er dan nog. Ik pak die dan gewoon en 2 weken later wisselen we ze weer om. Grote kans dat die van jou ook per ongeluk bij iemand anders staat.
Ja wss wel, maar bij wie
Waarschijnlijk bij de mensen waarvan de kliko blijft staan op de verzamelplek. Mochten er nu nog veel staan kan je denk ik het beste even tot morgen wachten oid.
Ja precies, zal eind van de middag eens kijken idd
Ik kan niet wachten om eindelijk auto te kunnen rijden en mijn meest rare en experimentele muziek op te zetten.
Nou ik ben nu niet in Amerika dus nee, nu niet haha. Maar dacht dat @instantramen bedoelde Amerikaanse barista in de VS maar misschien bedoelt ze gewoon in Nederland?
Mijn ervaring is dat het in Amerika vaak wel nog even terug wordt gevraagd (niet uit belangstelling maar gewoon als…sociale interactie ofzo haha). Hier zou ik ook alleen ‘good, thanks’ zeggen denk ik
nee klopt, niet in VS! in denemarken
Ik ging net naar de wc op het vliegveld en trok een hokje open dat niet op slot zat, maar waar kennelijk wel een kind op zat. Stond verder ook niemand voor die deur, alleen (zo bleek later) stond de moeder haar handen te wassen, maar ze zei niks tegen me.
Ik naar een ander hokje, bleken het Nederlanders en hoor ik die moeder zeggen: “Die mevrouw schaamt zich meer dan jij hoor”
Uhm nee hoor, ik schaam me totaal niet. Ik snap dat het kind zich kapot schrok, maar ze was van een leeftijd (schat jaar of 11) dat ze echt wel snapt dat het handiger is de deur dicht op slot te doen. Dus leer je kind dat ipv het bij een ander te leggen.
Ik neem aan dat die moeder haar kind gerust probeerde te stellen en dat dat kind de deur gewoon vergeten was op slot te doen. Ik heb ook wel eens een volwassen vrouw op het toilet aangetroffen, kan iedereen overkomen.
Dat snap ik, daarom dat ik ook zeg snap dat het kind geschrokken is, maar ik ben van mening dat geruststellen ook anders en nog steeds liefdevol kan.
Joh die moeder doet ook maar d’r best.
Haha ik vind dit echt hetzelfde als dat iemand zegt ‘die spin is banger voor jou dan jij voor hem’. Net zo’n dooddoener waarmee je niks beter maakt ook.
Ja ik haat dit dus ook want hoe weet jij nou dat die spin banger voor mij is?? Ik ben toch degene die kan praten en IK zeg dat ik heel bang ben
Dit super brave meisje ging in 2003 naar haar eerste pop concert: Within Temptation op het bevrijdingsfestival. Mn vriendinnetje mocht van haar moeder alleen mee als er een volwassene meeging dus mijn moeder ging mee. En die heeft me toen moeten uitleggen wat die rare geur toch was die overal hing. Dus 20 jaar geleden werd er zeker al flink geblowd op (sommige) bevrijdingsfestivals.
Haha ja dit maakt natuurlijk wel een wereld van verschil hè, of je vanuit je pyjama in bed thuis kunt werken of fris en fruitig op locatie moet verschijnen nadat je eerst in de spits moet reizen
Ik ben iig jaloers op je! Ik had het heel zwaar na gister
Ik ben een campagne begonnen om bij een van m’n favorietje horecaplekjes te werken (medewerkers gaven aan dat het krap was qua personeel maar eigenaar zegt dat ze genoeg mensen hebben voor nu en dat ik het van de zomer nog eens kan proberen). Nu ga ik extra vaak langs en ik heb inmiddels namen uitgewisseld met een van de vaste medewerkers. Hij zei dat hij sowieso aan wou geven dat extra mensen fijn zou zijn en dat hij mijn naam wel even kon laten vallen. Ik wil nu dus eigenlijk gelijk maar even mailen met m’n cv zodat de eigenaar ook weet wie ik ben, maar ik vind het echt megaongemakkelijk omdat het voelt alsof ik heel pushy aan het doen ben
Ik weet niet maar ik ben echt naar de tering vandaag, ik heb wel 100x gegaapt denk ik. Terwijl ik weinig boeiends heb gedaan gisteren, dus kan ook gewoon maandag zijn Gelukkig deze week maar een halve week! Dat is zo chill aan mei
Het mysterie van de kliko is opgelost. Er er stond er nog 1, van mijn nieuwe buren die op leeftijd zijn. En in hun tuin stond wel een kliko
Dus zij bleken de verkeerde meegenomen te hebben, alles opgelost haha
Hahaha klopt hoor maar zelfs met thuis werken kan het afgrijselijk zijn. Ik heb wel eens met een emmer naast me gezeten omdat ik me echt hondsberoerd voelde lol.
Gelukkig heb je het overleefd!!