Wat je even kwijt wil #68

Die mensen die de NPO start app ontwikkelen/onderhouden, gaan die nou met een tevreden gevoel naar huis na een werkdag?

78 likes

Ben ik nou gek of kan je geen programma’s meer volgen?
En er zijn toch al tig updates geweest, maar het is nog steeds waardeloos.

5 likes

Hij onthoudt wel semi wat je hebt gekeken maar als je klikt op ‘verder kijken’ ga je altijd naar aflevering 1. Zelfs wanneer je 1 t/m 6 al volledig hebt gekeken. En soms doet ie een leuk trucje dat je wel geluid hebt maar geen beeld. En laten we het niet hebben over moeten doorspoelen. Dan krijgt de app een burn-out.

5 likes

lekker bezig Kruidva

32 likes

Kan het me echt niet voorstellen

1 like

Het hele kinderprofiel bestaat niet meer!! Ze kunnen echt helemaal niks daar, heel bijzonder.

2 likes

Een vriend van me en ik sturen elkaar regelmatig lelijke, cringy kaarten met het liefst zo’n inspirerende quote of slechte woordgrap. Sowieso sta ik nu voor met deze prachtige vondst van vandaag :smiling_face_with_three_hearts:

58 likes

Jammer, dat dit font niet is gebruikt.

Maakt het nog een beetje lelijker

3 likes

Oh ja, ook heerlijk! De tekst is ook precies niet goed gecentreerd, maakt het nog beter.

4 likes

Kwam net een boek van Sonja Bakker tegen in een little free library dus ik dacht: even lachen/huilen om hoe belachelijk die weekmenu’s zijn. It did not dissapoint.

Dit is al karig AF (3 eetlepels cornflakes in je yoghurt :cry:) en dan blijkt het ook nog het menu voor mannen te zijn?! Als vrouw eet je veelal crackers i.p.v. brood en kan je de 10 zoute pepsels op zondag bijvoorbeeld op je buik schrijven.

Vraag me af of mensen dit dan echt als stel deden en je dan als vrouw dan hongerig en chagrijnig op de bank zat met je glas rosé terwijl manlief naast je zat te smikkelen van zijn tien zoute stokjes.

23 likes

Tussendoor: 1 haring

:rofl:

36 likes

Gelijk weer flashbacks naar de treurige periodes dat mijn moeder dit dieet volgde en wij noodgedwongen meededen.

10 likes

Ik ben nog steeds zo fucking boos op haar :rage: als mijn moeder spaghetti maakt roep ik ook altijd ‘maar wel echte! Geen sonja bakker variant!’

De rode saus bestond daar uit verdampte rode wijn want dat had minder calorieën. Flikker op.

8 likes

10 zoute pepsels??? Voor een hele avond in het weekend :cry:

1 like

Hierdoor jarenlang gedacht als tiener dat twee boterhammen als lunch prima voor mij was. En dat het hongergevoel hierbij normaal was.

5 likes

Ja en als vrouw geniet je op zaterdagmiddag van één Liga Evergreen (uit zo’n pakje van twee, weet je wel)!

3 likes

Mijn man heeft dit ook gevolgd ooit. Na een paar weken dronk hij een glas chocolademelk: helemaal hyper :joy:

Hij is toen ook echt een paar jaar blijven jojo-en.

2 likes

Hahaha naast karig zijn die menu’s ook zo random. 1 haring :joy: Maar wel een enkel glaasje rosĂ© in het weekend!

8 likes

Ik krijg flashbacks naar de ‘salade du chef’ die mijn moeder vaak maakte haha. Heel veel kauwen en absoluut niet vullend.

3 likes

Ik steek er 10 tegelijk in mn mond

8 likes