Die mensen die de NPO start app ontwikkelen/onderhouden, gaan die nou met een tevreden gevoel naar huis na een werkdag?
Ben ik nou gek of kan je geen programmaâs meer volgen?
En er zijn toch al tig updates geweest, maar het is nog steeds waardeloos.
Hij onthoudt wel semi wat je hebt gekeken maar als je klikt op âverder kijkenâ ga je altijd naar aflevering 1. Zelfs wanneer je 1 t/m 6 al volledig hebt gekeken. En soms doet ie een leuk trucje dat je wel geluid hebt maar geen beeld. En laten we het niet hebben over moeten doorspoelen. Dan krijgt de app een burn-out.
Kan het me echt niet voorstellen
Het hele kinderprofiel bestaat niet meer!! Ze kunnen echt helemaal niks daar, heel bijzonder.
Een vriend van me en ik sturen elkaar regelmatig lelijke, cringy kaarten met het liefst zoân inspirerende quote of slechte woordgrap. Sowieso sta ik nu voor met deze prachtige vondst van vandaag
Oh ja, ook heerlijk! De tekst is ook precies niet goed gecentreerd, maakt het nog beter.
Kwam net een boek van Sonja Bakker tegen in een little free library dus ik dacht: even lachen/huilen om hoe belachelijk die weekmenuâs zijn. It did not dissapoint.
Dit is al karig AF (3 eetlepels cornflakes in je yoghurt ) en dan blijkt het ook nog het menu voor mannen te zijn?! Als vrouw eet je veelal crackers i.p.v. brood en kan je de 10 zoute pepsels op zondag bijvoorbeeld op je buik schrijven.
Vraag me af of mensen dit dan echt als stel deden en je dan als vrouw dan hongerig en chagrijnig op de bank zat met je glas rosé terwijl manlief naast je zat te smikkelen van zijn tien zoute stokjes.
Tussendoor: 1 haring
Gelijk weer flashbacks naar de treurige periodes dat mijn moeder dit dieet volgde en wij noodgedwongen meededen.
Ik ben nog steeds zo fucking boos op haar als mijn moeder spaghetti maakt roep ik ook altijd âmaar wel echte! Geen sonja bakker variant!â
De rode saus bestond daar uit verdampte rode wijn want dat had minder calorieën. Flikker op.
10 zoute pepsels??? Voor een hele avond in het weekend
Hierdoor jarenlang gedacht als tiener dat twee boterhammen als lunch prima voor mij was. En dat het hongergevoel hierbij normaal was.
Ja en als vrouw geniet je op zaterdagmiddag van één Liga Evergreen (uit zoân pakje van twee, weet je wel)!
Mijn man heeft dit ook gevolgd ooit. Na een paar weken dronk hij een glas chocolademelk: helemaal hyper
Hij is toen ook echt een paar jaar blijven jojo-en.
Hahaha naast karig zijn die menuâs ook zo random. 1 haring Maar wel een enkel glaasje rosĂ© in het weekend!
Ik krijg flashbacks naar de âsalade du chefâ die mijn moeder vaak maakte haha. Heel veel kauwen en absoluut niet vullend.
Ik steek er 10 tegelijk in mn mond