Wat je even kwijt wil #68

Mijn man heeft dit ook gevolgd ooit. Na een paar weken dronk hij een glas chocolademelk: helemaal hyper :joy:

Hij is toen ook echt een paar jaar blijven jojo-en.

2 likes

Hahaha naast karig zijn die menu’s ook zo random. 1 haring :joy: Maar wel een enkel glaasje rosĂ© in het weekend!

8 likes

Ik krijg flashbacks naar de ‘salade du chef’ die mijn moeder vaak maakte haha. Heel veel kauwen en absoluut niet vullend.

3 likes

Ik steek er 10 tegelijk in mn mond

8 likes

Ingrediënten
1 grote krop ijsbergsla
4 stengels bleekselderij
1 bosje radijsjes, in schijfjes
3 appels
200 gram koude gekookte kip
200 gram ham in schijven
150 gram 30+kaas

Gadverdamme wat moet dit smerig zijn.

13 likes

Hier destijds binnen 4 maanden 20 kilo afgevallen. Vervolgens bijna 10 jaar verstoorde relatie met eten gehad. Echt top!

13 likes

dat klinkt als een salade waar de inhoud een vehikel is om veel saus naar binnen te werken

2 likes

Dit is zo Noord-Hollands gezond, I can’t.

10 likes

Er is maar een warme maaltijd in die hele week op zondag :smiling_face_with_tear:

6 likes

Vergeet de eierkoeken niet hĂš!

9 likes

Dit is wel echt een collectief trauma onder onze generatie :sob:

6 likes

Wacht heeft het nou geen dressing
? Niet eens citroensap of zo

4 likes

Je mag er vast wel een paar druppeltjes karvan-cevitam doorheen mengen ofzoiets bizars.

10 likes

Ik krijg ook meteen flashbacks naar hoe we dit als gezin gingen doen, dat versterkte mijn eetstoornis ook echt x 1000

4 likes

Kutzooi, dat delulu gevoel na een ongeplande te lange dutje :woozy_face::woozy_face: net wakker hahah mag alweer bijna slapen

5 likes

Ik denk erover om later deze maand voor de tweede keer alleen naar Hamburg te gaan, lekker even weg :heart_eyes:

12 likes

Ik zeg altijd standaard “good enough” haha, de Nederlandse eerlijkheid krijg ik er niet uit :joy:

2 likes

Ja en dan kijk je in het gezond “leven” topic en dan zie je toekomstige trauma’s van onze kinderen :smiling_face_with_three_hearts:

Eiwit limonade? Eiwit smaak poeder?

49 likes

Daarom heb ik geen kinderen :joy: ik hoef die ellende niet door te geven. Jij bent ook niet echt van de shakes etc toch?

Edit: ik vind mn reactie nu een beetje lullig, maar dat is de keuze die ik maak natuurlijk. Volgens mij heeft jouw kind aan jou een topmoeder!

3 likes

Ach, hebben ze wat te vertellen aan hun psycholoog

2 likes