Mijn man heeft dit ook gevolgd ooit. Na een paar weken dronk hij een glas chocolademelk: helemaal hyper
Hij is toen ook echt een paar jaar blijven jojo-en.
Mijn man heeft dit ook gevolgd ooit. Na een paar weken dronk hij een glas chocolademelk: helemaal hyper
Hij is toen ook echt een paar jaar blijven jojo-en.
Hahaha naast karig zijn die menuâs ook zo random. 1 haring Maar wel een enkel glaasje rosĂ© in het weekend!
Ik krijg flashbacks naar de âsalade du chefâ die mijn moeder vaak maakte haha. Heel veel kauwen en absoluut niet vullend.
Ik steek er 10 tegelijk in mn mond
Ingrediënten
1 grote krop ijsbergsla
4 stengels bleekselderij
1 bosje radijsjes, in schijfjes
3 appels
200 gram koude gekookte kip
200 gram ham in schijven
150 gram 30+kaas
Gadverdamme wat moet dit smerig zijn.
Hier destijds binnen 4 maanden 20 kilo afgevallen. Vervolgens bijna 10 jaar verstoorde relatie met eten gehad. Echt top!
dat klinkt als een salade waar de inhoud een vehikel is om veel saus naar binnen te werken
Dit is zo Noord-Hollands gezond, I canât.
Er is maar een warme maaltijd in die hele week op zondag
Vergeet de eierkoeken niet hĂš!
Dit is wel echt een collectief trauma onder onze generatie
Wacht heeft het nou geen dressing� Niet eens citroensap of zo
Je mag er vast wel een paar druppeltjes karvan-cevitam doorheen mengen ofzoiets bizars.
Ik krijg ook meteen flashbacks naar hoe we dit als gezin gingen doen, dat versterkte mijn eetstoornis ook echt x 1000
Kutzooi, dat delulu gevoel na een ongeplande te lange dutje net wakker hahah mag alweer bijna slapen
Ik denk erover om later deze maand voor de tweede keer alleen naar Hamburg te gaan, lekker even weg
Ik zeg altijd standaard âgood enoughâ haha, de Nederlandse eerlijkheid krijg ik er niet uit
Ja en dan kijk je in het gezond âlevenâ topic en dan zie je toekomstige traumaâs van onze kinderen
Eiwit limonade? Eiwit smaak poeder?
Daarom heb ik geen kinderen ik hoef die ellende niet door te geven. Jij bent ook niet echt van de shakes etc toch?
Edit: ik vind mn reactie nu een beetje lullig, maar dat is de keuze die ik maak natuurlijk. Volgens mij heeft jouw kind aan jou een topmoeder!
Ach, hebben ze wat te vertellen aan hun psycholoog