Een hele tijd geleden heb ik ergens op het forum gepost dat ik slecht sliep, mezelf niet goed voelde enz. Toen heb ik bloed laten prikken en bleek dat mijn ijzer echt heel laag was. Ik moest toen 2 keer in de week een ijzertablet pakken maar toen begon ik zelfs nog erger af te takelen op de dagen dat ik die tablet niet nam. Alles deed zeer enz, sliep veel. Weer gebeld met de huisarts en die gaf aan om de tabletten 3 maanden lang elke dag te slikken en dan weer bloed te prikken.
Ik slik nu sinds 3 weken elke dag het ijzertabletje en man, ik voel me zoooo goed. Dat is zo lang geleden dat ik mezelf zo goed heb gevoeld! Ik heb na 2/3 jaar eindelijk weer energie, slaap goed, geen hoofdpijn meer en ben deze week zelfs weer begonnen met sporten. Waarschijnlijk heb ik dit echt al heel lang, tenminste is het geleidelijk naar zo laag gegaan en heb er dus ook lang mee gelopen. Ik dacht altijd dat het aan mijn vorige werk lag, dat ik tegen overspannen/burn out aan zat enz of dat ik vervroegd in de overgang zat. Durfde met deze klacht eigenlijk niet naar de huisarts te gaan omdat ik pas 36 ben maar ben zo blij dat ik, mede dankzij het forum die mij een duwtje in de rug gaven, toch gewoon ben gegaan.
Deze post is lang maar wil gewoon ff mijn blijheid uiten! Zat er net aan terug te denken en dacht had ik maar eerder aan de bel getrokken dan had ik mezelf waarschijnlijk al eerder zoveel beter gevoeld!