Wat je even kwijt wil #68

Ik zit aan de kust en dacht hier juist wel het noorderlicht te zien maar zie niks.
Als ik niet slaap zo weer even naar buiten.

2 likes

Kans is klein, ik keek net op de Aurora app maar de kans is 1% ivm bewolking

2 likes

Oh er is een app ! Zat al te kijken bij buienradar of ik wolken zag haha
Maar wel balen.

3 likes

Zo gek, ons toilet ruikt sinds gisterenavond naar wiet :sweat_smile::joy:
En we hebben echt niet stiekem zitten blowen op de wc.

5 likes

Buren?

3 likes

Ik merk echt dat ik me de laatste tijd toch steeds onveiliger ga voelen op straat. Ik weet niet precies of ik gewoon bij toeval ineens wat vaker in situaties terecht kom waarbij dit gevoel ontstaat of dat in het algemeen dit gewoon vaker voorkomt.

De afgelopen 2/3 jaar ben ik echt geregeld lastig gevallen of uitgescholden op straat terwijl ik het me van daarvoor eigenlijk niet echt kan herinneren dat dit ooit is gebeurd?

2 likes

Ja maar hoezo zouden die blowen die op het toilet? :sweat_smile:

1 like

Niet om helemaal toxic ~being skinny feels better than all food~ te doen, maar wat kan je je toch ineens veel energieker en fitter voelen als je een tijd niet gesnaaid hebt en een paar kilo kwijt bent.

Zit ergens wel een kern van waarheid in

24 likes

Ik heb een jurk aangetrokken maar totaal niet goed nagedacht of over mijn onderbroek keuze. Hoop niet dat ie opwaait want dan kijk je recht in mijn verwassen onderbroek. đŸ« 

3 likes

Zo lief, ik heb een nieuw ogri ai kraal ‘gekregen’ :smiling_face_with_three_hearts: ik was op zoek naar mijn baby oorbellen en toen kwamen we de kraal van mijn oma tegen. Ook gek want de vorige keer zijn we die niet in de kluis tegen gekomen. Dus toch fijn dat ik nog geen nieuwe heb gekocht, want deze voelt nu specialer :grin:

17 likes

Spitsmuizen ruiken ook naar wiet! En teveel vocht in de kruipruimte ook. Ja ik heb dit laatst gegoogled :smiling_face_with_tear: het rook bij ons thuis naar wiet, en later werd er een wietplantage opgerold in de buurt maar daar bleek het helaas niet van te komen haha

3 likes

Ja en amsterdam notes van marie stella maris ook! Weet niet og je die misschien net hebt aangeschaft.

Ieee ik moet dit ff van me afschrijven. Ik was op de fiets en ik zag een vader met zn zoontje van de fiets afvallen. En hard ook. Die vader had niks maar dat zoontje wel. Hij schreeuwde ook echt heel hard. Hele knieen kapot, een schaafwond op zn voorhoofd. Maar hij bleef schreeuwen om zn pols. Nou meerdere mensen kwamen er al bij. Die vader was ook nogal in paniek en die vroeg aan mij of hij naar de spoedhulp moest. Die zit op fietsafstand van die plek dus ik zei ja dat zou ik zeker doen. Hij vertelde dat ze zo’n 3 km vanaf hun huis waren. Maar dat jochie, 7 jaar, werd dus nog meer overstuur toen hij hoorde dat hij naar de spoedhulp moest. Maarja ik kan daar ook geen advies over geven en of het misschien niet beter was om eerst terug naar huis te fietsen. Oke heel lulverhaal maar het was echt zielig. En schaafwonden doen ook zo’n pijn.

7 likes

Hahaha echt? Ik was laatst in een parkeergarage en ik rook MSM, maar nu denk ik dat misschien iemand daar gewoon wiet aan het roken was :rofl:

1 like

Ik ben een muur aan het verven en het is zoooo leuk. Hoop dat er niet nog een derde laag op moet .

3 likes

Omg dat kind van Cokie van Dijk en Xander dr Busonje is echt zo cringe, het is gewoon indrukwekkend dat je zoveel loser energy kunt hebben.

23 likes

Haha echt heerlijk om hem te volgen. Mediacourant is ook groot fan van hem

10 likes

Omg dankje ik ga hier echt hee goed op

De struggles van een rijke witte mocro uit het gooi :pray:t3::pray:t3:

9 likes

“Jullie noemen Van Dijk, maar waarom zegt niemand eens Sem? Niemand die me gunt, ik ben ook gewoon een mens, maak muziek om me gevoel te uiten, doe het niet voor trend” :o_o:

Er is zelfs een poll :heart:

16 likes