Pardon? Ben je oke
Ja dankje beetje in shock wel
Niet onderschatten hoor, superheftig. Sterkte!
Ik heb net een surfles geboekt voor op vakantie. Best wel bold en spannend. Maar fuckit ik ga het gewoon doen. Ben zeer benieuwd!
Wat heftig om mee te maken! Gelukkig ben je oké maar pff ook dat moment waarop je niet weet wat er precies nog gaat gebeuren en wat er aan de hand is, maar je alleen een knal hoort lijkt me heel erg schrikken.
Wat ontzettend heftig dat je daar bij was! Hoe is het nu met je?
Ik was vanavond bij mijn ouders vanwege moederdag. Maar de gezinsdynamiek (met name tussen mijn zus en vader) heeft me weer eens helemaal leeggezogen. Extra kut dat ik hun stress altijd heel goed voel (ook al probeer ik het me niet aan te trekken). Zou graag willen zien dat het anders was. Niet zoân lekkere afsluiting van het weekend.
Ik moet nodig gaan slapen want de wekker gaat morgen gewoon weer vroeg maar in plaats daarvan lig ik al ruim anderhalf uur te doomscrollen omdat als ik ga slapen dat betekent dat het weekend voorbij is. En het was zoân chill lang weekend met zo mooi weer en ik heb zoveel leuke dingen gedaan dat ik gewoon nog niet wil accepteren dat het erop zit en dat ik weer een week moet werken en het ook nog de hele week gaat regenen. En zodra ik mân ogen dichtdoe is het weekend echt voorbij en dat wil ik nog niet. Maar goed 1x raden wie er morgen extra chagrijnig is omdat ze ook nog te kort geslapen heeft.
Ik moet vandaag naar dik 2 weken weer werken en ik heb zooooooo weinig zin
Ja precies dat en heel eng dat je in de metro âvastâ zit en geen kant op kan. Je weet gewoon niet of het gericht schieten is of dat het iemand is die gewoon zoveel mogelijk mensen probeert te raken. @kleinmeisje ik heb wel goed geslapen maar nog steeds een beetje shaky. Lief dat je het vraagt
Vind die lijn normaal al pittig in de hitte met die drukte, kan me niet voorstellen hoe het voor jou geweest moet zijn. Heb je iets van hulp aangeboden gekregen van de vervoerder?
Ik heb mezelf net voor een opleiding ingeschreven. Hopelijk jinx ik de boel niet hiermee, moet dit namelijk van de week nog op werk bespreken maar het wordt steeds uitgesteld en ik wil dit gewoon heel graagâŠ
Ik ben aan het afstuderen en schrijf mijn scriptie/thesis over een Genocide uit de zeer recente geschiedenis (2014-2017) en ik ben op het moment rapporten van o.a. de VN aan het lezen met getuigenverklaringen en ik ben er echt kapot van. Ik ken de feiten al heel lang en ook al zeer uitgebreid, maar getuigenverklaringen dringen echt binnen (en zijn daarom zo belangrijk). Ik denk dat ik dit maar even moet doseren, niet alles in één keer moet willen lezen.
Nee er was niemand om ons op te vangen of ons even aanspraak oid.
Logisch dat je nog wat shaky bent. Wat stom dat er niemand was om jullie op te vangen! Is er ook geen slachtofferhulp aangeboden oid?
Lekker late reactie sorry
Dat snap ik helemaal! Maar ik ben een betalende klant die nu in elk geval bij haar geen massage gaat boeken door het gevoel dat ik er bij kreeg, dat was alles wat ik probeerde te zeggen
Mijn wandelstok is in huis, de verpakking nog dicht. Eerst moed verzamelen
Ik vind die mesh schoenentrend zo lelijk.
Nee helemaal niks
Ik ga straks om een weekje alleen in een huisje te zitten om me volledig op mijn studie te focussen, maar als ik zie wat ik allemaal mee neem, zie ik het ook al voor me hoe het voor roddels in de buurt gaat zorgen. ââAch kijk die arme vrouw nou met 1 tasje kleding en een kratje met spullenââ
De buurt waar ik woon is echt zo een buurt, waar ze elkaar de godganse dag in de gaten houden. Tijdens onze verhuizing/verbouwing wist de overbuurman beter hoe het er voor stond dan wij.
Mijn dag kan echt niet stuk joh. Examen niet gehaald en (volkomen terecht hoor) boete gehad van bijna 200 euro. Heb net lekker gewinkeld om het beide maar snel te vergeten.