Nu ben ik nieuwsgierig. Wel balen dat je je examen niet hebt gehaald
Telefoon in mijn hand op de fiets is 160 exclusief administratiekosten
Ik drink nu al 3 dagen achter elkaar coldbrew met ijs maar het is warm buiten en het is lekker.
Dit is al een tijdje een GROOT PROBLEEM bij mijn moestuin en ik moet de hele tijd aan het forum denken.
Zijn de administratiekosten €40??? Vind die €9 bij parkeerboetes altijd al veel en (voor mijn gevoel) onzinnig, maar dit is wel echt veel.
Oh wouw wat voor handelingen moeten jullie uitvoeren. Bij ons op het complex leken we vorig jaar iets minder last te hebben. Ben benieuwd naar dit jaar.
Nee volgens mij gewoon 9 euro lol
Geen idee waarom ik bijna 200 typte, misschien omdat iedere euro 1 te veel is. Gelukkig was dit incident na het niet halen en niet ervoor.
Aaltjes en alles wat daarbij hoort, gedoe altijd
Wat vreselijk! Heel slecht dat je geen hulp aangeboden hebt gekregen. Weet dat je altijd zelf contact op kunt nemen met slachtofferhulp. Heel veel sterkte
Oh jee wat rot, en wat een bedrag ook gelijk. Toen ik laatst via google maps een route moest fietsen was ik elke keer bang dat de politie dat zag. Ik had geen zakken of een andere mogelijkheid het ergens in te stoppen dus hield hem aan de hand aan mn stuur. Maar ik ben wel echt pro niet op je telefoon kijken op de fiets.
Als je oortjes bij je hebt kun je gewoon gesproken navigatie aanzetten!
Ik heb zo een lelijke telefoonhouder op mijn fiets gezet. Ziet er niet uit, maar met mijn beperkte richtingsgevoel wel mega handig.
Ik had een euro boete bij de bieb en de dame die me hielp zei neejoh, hoef je niet te betalen, pas bij €7,50
Hahahah
Dat is toch bij de meeste bibliotheken? Anders worden de transactiekosten teveel haha
Hahha oh echt? Geen idee. Ik heb gewoon betaald, zal de volgende keer sparen
ik lees net de volgende bio op insta:
een getrouwde aan huis werkende momboss haarstylist in een salon aan huis en een 40+ moeder van 2 kindjes waarvan een een ivf wonder is
en wow wat een zin
Dit weer is toch alles wat je wilt lekker buiten banen zwemmen voor werk
Arm kind, loop je de rest van je leven met de stempel ivf kind rond.
Pardon, stempel ivf-wonder hè