jaa ik heb gisteren ook weer een abonnement bij ons openluchtbad genomen, echt zo heerlijk
Oja sorry, dat is al beter
Zo mogelijk nog een tandje erger
Update voor de geĆÆnteresseerden: vandaag was de zitting, bijna 1.5uur gereisd, vrij van werk voor genomen, maar de zitting ging niet door Verdachte was niet aanwezig, er was iets misgegaan waardoor de dagvaarding niet bij hem terecht is gekomen en hij dus überhaupt niet van de zitting wistā¦
Er komt dus een nieuwe zitting en het semi-goede nieuws is dat hij momenteel voor iets anders in detentie zit en als het goed is de dagvaarding dan dus zeker bij hem terecht komt. En in het geval dat hij op de nieuwe zittingsdatum nog steeds vastzit wordt hij gewoon naar de zitting gehaald
Het stelt allemaal niet veel voor, gok dat ie alleen een geldboete krijgt, maar nu ben ik invested ook
Jeeeemig ik had in mijn vorige huis muizen, waar ik eerder (hysterisch) over gepost heb. Ik ben inmiddels ergens anders gaan wonen en nu heb ik dus WEER muizen en ik begin me echt af te vragen of ik gewoon een heel vies wijf ben ofzo maar ik sta iedere dag alles te poetsen met dettol en heel heet water etc etc dus ik weet niet wat ik verkeerd doe maar ik word echt gek
Twee keer benoemen dat je aan huis werkt en twee keer dat je moeder bent ook, bijna knap om zoān draak van een zin te schrijven
Wat is er precies erg aan een āivf kindā zijn?
Ik denk dat er niks mis mee is om dat te zijn, maar ik zou het zelf niet heel leuk vinden als dat mijn ātitelā zou zijn want het zegt niks over je en reduceert je tot iets waar je zelf niet eens wat mee te maken had eigenlijk
Kan ook nog gewoon van de vorige bewoners zijn toch? Dat ze uit gewenning nog checken of er iets te snacken is.
Voor werk??? Ben je professioneel zwembadentester?
Voordat ze naar werk gaat appelflap
Hahahahaha ooh dat is veeeeeel logischer ja
groetjes appelflap
Ik krijg net commentaar op mān wandeltempo? Laat mij met rust joh
(Rustige brede stoep in Amsterdam met veel ruimte om te passeren)
hahaha dit dacht ik ook en ik dacht dat ze badjuf was ofzo
Helemaal niks, alleen maar fijn dat die optie er is, maar zou het als kind wel rot vinden om de stempel āivf kindā te hebben. Alsof je broertje/zusje die dat niet is beter is ofzo. Vind het gewoon een nare benaming, je bent gewoon een kind hoe je er dan ook gekomen bent.
haha zo las ik het eerst ook
Professioneel zeemeermin
Ik vind dit echt lief gedacht maar hij heeft dus blijkbaar in mān nest gelegen vannacht want er zat muizen poep op mijn kussen naast me. Ik ben as we speak het hele huis ondersteboven aan het keren
Ohnoo! Snap ik! Zou hem dan ook volledig flippen