Zooooo naar, beterschap!!
En @Merrow ik weet iet of jullie in de buurt van Duitsland wonen, mar daar verkopen ze bij de dierenwinkel, en ik zag ze gisteren ook bij de supermarkt, Ardap, een spuitbus met een middeltje, geen idee wat, maar wij hebben er in 2 dagen een hele heftige vlooienplaag mee weggekregen die op zolder heerlijk zn gang kon gaan! Het spul werkt 6 weken en steriliseert op een of andere manier ook alle ongedierte en de eitjes kunnen ook niet uitkomen. Het is veilig voor mens en dier en werd in eerste instantie geloof ik voor voliĂšres verkocht. Ik zie dat het ook wel door Nederlandse websites word verkocht, maar voor het dubbele van de prijs.
Het logo van mân werk staat op de vuilniszakken die gebruikt zijn om ramen af te plakken door een bezet gebouw bij de UU door de protestanten en hogerop wordt hier heel zenuwachtig van, maar mijn collegaâs en ik vinden het stiekem wel leuk. Lijkt net alsof wij nu ook een statement maken, ook al hebben ze gewoon onze werkkasten geplunderd.
Duurde echt even voordat ik me realiseerde dat je hier gewoon de protesterende mensen bedoelde en niet de protestanten. Vroeg me al af waarom zij zich nu gingen bemoeien
Hahah ja de activisten/protesterende mensen bedoelde ik. Niet dat de dominee opeens vuilniszakken komt ophangen.
Pff heb zĂł iets stoms, moet het echt even van mij afschrijven. Schaam me dood namelijk en voel me er zo rot door.
Ik ben 2 dagen geleden naar Spanje verhuisd. Gisteren (teveel) biertjes gedronken met een jongen waar ik de vorige keer dat ik hier was een paar keer heb gedatet. In de tussentijd hebben we geappt en we keken er beide mega naar uit elkaar weer te zien.
Na die biertjes met hem mee naar huis gegaan, dronken gesekst waar ik mij vrij weinig van kan herinneren en daarna bij hem in bed in slaap gevallen.
Nu denk ik dat ik vannacht naast zijn bed heb geplast?? Echt geeen idee hoe en waarom. Kan me herinneren dat ik wakker werd rond 3 en besefte wat ik had gedaan. Ik heb toen geprobeerd mn trui te pakken en het schoon te maken. Hij vroeg een paar keer wat er aan de hand was, of alles wel goed ging en of hij moest helpen. Volgens mij heb ik daar ontkennend en zelfs een beetje boos op gereageerd.
Vanochtend is hij vroeg weg gegaan en heeft hij mij laten slapen (deed alsof).
En nu zit ik thuis, zonder hem nog gesproken te hebben. Ik heb âm geappt over iets anders om te kijken of en hoe hij zou reageren en dat was echt een mega korte reactie.
Ik weet vrij zeker dat hij heeft gemerkt wat er is gebeurd, maar weet het niet 100% zeker. Ik weet zelfs niet 100% zeker of dit echt is gebeurd of dat ik zelf heb bedacht, er stond namelijk ook een fles water naast het bed. Er was for sure een plas vocht.
Het kan toch serieus niet echt zo zijn dat ik naast zijn bed heb geplast??? Ben verdorie 30.
Zit mijzelf echt heelemaal gek te maken hier.
Als jullie die jongen zouden zijn, hoe zou je dan reageren? Zou je er iets van zeggen? Of juist niet? Zou je de boot vanaf nu afhouden?
Heb je je trui mee naar huis genomen? If so, stinkt die naar plas?
Jaa, en jađ
Ik zou mân spullen weer inpakken en verhuizen naar een ander land
Om je leed iets te verzachten, ik heb hetzelfde eens gedaan .
Er lagen twee vriendinnen en een date van een van hen in mijn bed (geen orgie) en ik had in bed geplast. Toen ik wakker werd ben ik snel gaan douchen en naar mijn werk gegaan. De rest werd later klam wakker maar dachten allemaal dat iemand erg had gezweet. Dus er is nog hoop dat hij ook zoiets denkt? Haha succes
Oké dan weten we iig dåt het is gebeurd.
Niet dat dat een geruststellende gedachte is, maar hebben we iig 1 vraag beantwoord.
Of ie het heeft gemerkt, misschien op het moment niet? Ik bedoel als jullie echt kacheltje waren is het iets wat wel vaker gebeurd in die staat: mensen dénken dat ze op de wc zitten maar in feite (slaap)dronken in een hoekje staan oid. Dus je hebt het wss onbewust gedaan en door je dronkenheid en schaamte/anxiety combi later geprobeerd het te fixen.
Heb je voor je weg ging nog schoongemaakt? Want als er de volgende ochtend geen fysiek bewijs was ben je er misschien mee weggekomen . Zou het iig niet via de app proberen te achterhalen, write it regret it, zou zelf niet screenshotbaar willen toegeven dat ik dat had gedaan haha. Als ie niks meer laat horen kan je je conclusies trekken denk ik.
Vind het wel echt sneu voor je! Zou het los zien van je leeftijd en normale leven (Omg hoe heb ik dit gedaan) en meer betrekken op de omstandigheden (dronken, vreemde omgeving, spanning door de emigratie). Wat hij ervan gaat maken weten we natuurlijk niet, maar probeer het iig jezelf en je ervaring in je nieuwe land niet te lang te laten bepalen. Komt goed.
Ja, dat zou ik nu het allerliefst willen doen
Een bed kan ook echt stinken van zweet en seks hoor⊠en dat kan ook ervaren worden als een pisgeur. Zeker alcoholzweet. als je nog seks kon hebben dan zou je ook wel merken dat je plast denk ik.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Waarschijnlijk denkt die jongen ook van gatver het stinkt hier echt naar drank en seks en ging gewoon zân bed verschonen.
Neeeee weer een rat op werk gezien. Waarom is dit mijn leven
Heeft hij niet gewoon een kater er reageert hij daarom zo kortaf? Omdat hij gewoon te brak is om langer dan 2 seconden op zijn telefoon te gluren
Ik vind het wel grappig dat dit na vier jaar je eerste post is.
Inhoudelijk: ik zou in dit geval gewoon aannemen dat als je niet meer weet dat het gebeurt is het waarschijnlijk ook niet gebeurt is. Niet meer aan denken, niet meer over beginnen, it never happened. Als hij er nog naar vraagt zeg je dat de fles water naast je bed was omgevallen en dat je dan probeerde op te doen met je trui.
Ik snap het wel sommige acties post je liever (in de illusie dat het) anoniem dan dat je het met vrienden deelt maar wel opvallend inderdaad haha.
Ja en met de zin âdaar heb ik geen actieve herinnering aanâ kan je met alles weg komen toch?
Ratatouille 2
Haha jeeeezus in de IKEA met een volle kar, 1,5 u rondje gedaan⊠pinstoring. Echt een nachtmerrie.
Mensen hadden hele inboedels bij elkaar haha echt vreseeeelijk
Ik ga vaker naar de complotgekken luisteren, altijd cash en contant geld hebben! Alles online/digitaal is eigenlijk ook echt te kwetsbaar man. In mijn beleving hebben complotgekkies het echt al jaren over dit > dat we langzaamaan steeds van cashgeld af gaan en alles digitaal moet en dat dat een hele hele slechte ontwikkeling is.
Ik heb mân kar moeten laten staan want heb echt nooooit cash geld meer mensen hadden gewoon hele pax kasten enz, hele babykamers bij elkaar, echt ellende