Wat je even kwijt wil #68

Ooo wat kut! Kon je ook geen ikea cadeaukaart kopen met iDeal?

9 likes

Oh wat slim, niet over dit soort slimme trucjes nagedacht in alle frustratie hahha

1 like

Omg wat erg :sob: ook voor alle medewerkers die dat moeten gaan opruimen

21 likes

Ja omg stond met een medewerker te praten. Zij moesten allemaal langer blijven en alles meteen terugzetten, ze gingen alle rijen af om alvast spullen op te halen ECHT ELLENDE, hele dozen met kasten enzo he :skull_and_crossbones:

5 likes

Er zat net zoooo’n grote spin in mijn keuken :cry: Ik zit plaatjes te kijken op google en ik denk dat het misschien zo’n wolfspin was? Ik gruwel nog steeds, ben bang er nog zo eentje in m’n bed te vinden :grimacing: Ik probeer me echt niet aan te stellen maar omg dit formaat is niet oke hoor

Ik moet wel lachen om de artikelen die ik tegen kom: Tips om Jezelf Te Beschermen Tegen de Wolfspin

1 like

Ja en ookal heb je cash bij dat is meestal niet voldoende voor een hele pax kast laat staan ikea interieur

4 likes

Maar hoe kan het dat je niet weet of het gebeurd is als je de volgende ochtend nog alleen in z’n huis was? Heb je het niet gecheckt en schoon gemaakt?

4 likes

Ik ga morgen met de trein naar Londen voor werk, vet leuk allemaal maar ik moet echt wel vroeg op om het allemaal te halen en ik ben nu nog helemaal niet moe genoeg om naar bed te gaan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Er was toch een periode dat er iemand steeds plasverhalen bleef posten? Of steeds met alternatieve accounts? Kan het me niet helemaal meer herinneren maar dit doet me er wel aan denken

3 likes

Hoe heb je hem gevangen?

3 likes

Hahah wat

Ben helemaal into deze lore nu

Waar kan ik dit vinden?

6 likes

Ja ik kan het echt niet vinden! Als ik erop zoek komen alleen de zwanger en kinderen topics naar boven.

Maar iemand moet zich dit toch beter herinneren!

Het waren steeds verhalen over in je broek plassen geloof ik.

2 likes

Is mij ook eens overkomen. Gelukkig in mijn eigen huis bij mijn vriend waar ik toen al 5 jaar een relatie mee had. En zelf toen schaamde ik me, dus I feel you!

Was behoorlijk dronken en waarschijnlijk slaapdronken op mijn hurken naast het bed gaan zitten. Sindsdien ben ik ook vaak bang dat als ik dronken ben dat het weer gebeurt. Maar nu zo’n 12 jaar later nooit meer gebeurd gelukkig.

Ik zou doen alsof m’n neus bloedt en die gast verder ook niet meer contacten denk ik. Ik hoop dat je naar een grote stad bent verhuisd waar je hem niet meer tegen zult komen :grimacing:

Komt wel vaker voor hoor, bij een vriend van me heeft iemand ook weleens tegen de muur staan piesen s nachts in zijn studentenkamer. Was dronken en slaapdronken en dacht dat hij gewoon in de wc stond.

4 likes

Aaaaaaah ja memory unlocked. Klopt inderdaad, iemand met een onconventionele kink: broekplassen.

7 likes

Ik heb net IT gekeken omdat we zaterdag een IT thema horror escape room met acteur gaan doen :clown_face:

3 likes

OMG ik ben me rot geschrokken. Ik zit op de fiets naar huis van werk en ik fiets op een iets afgelegen fietspad en er komt een fietser tegemoet. En we kruisen elkaar in een soort bocht in de weg en hij neemt gewoon de volledige bocht aan mijn kant ineens en probeert mijn jas te grijpen?! Ik kon in een soort reflex wegduiken met de fiets en ben als een gek linksaf de woonwijk in gegaan maar wtf

18 likes

nu net in de avond? omg wat eng, ik snap heel goed dat je bent geschrokken. ga je een melding maken oid voor het geval het vaker is gebeurd?

7 likes

Gats wat eng!!

En dan zijn mensen verbaasd als je zegt nee ik ga liever niet alleen over straat
Nare ervaring voor je, hopelijk kon je er wel om slapen vannacht

Bah wat schrikken! Hoop dat je beetje ok bent nu. Als je er de ruimte voor hebt zou ik hier ook zeker een melding van maken.

5 likes