Woow dat is echt eng jašØ
Hoe gaat het nu met je?
Ahhh ik hoop dat hij het gewoon niet door heeft gehad. En die kans is best wel groot! Moest hij werken dan of waarom ging hij vroeg weg? Ik heb zelf als ik alcohol heb gedronken dat ik me daarna bijna altijd onzeker voel en schaam voor van alles. Alcohol dempt je spanning maar dat komt later dan vierdubbel terug.
Ooh wat onhandig! Achter de kassa in de supermarkt kwam dit ook wel eens voor en dat was al onhandig. Maar hele ikea inboedels terug zetten lijkt me nog een stap erger.
Ik snap er ook niks van dat ze op festivals enzo alles met de pin willen doen. Er zijn al zoveel grote storingen geweest op dat soort dingen. Op een paard wedden is niet een goed idee en zeker niet als je nog andere opties hebt.
Pff nou heb prima geslapen maar zat wel nog ff trillend op de bank thuis. Vanavond maar andere route vanuit werk naar huis fietsen, bleh. Ik bel zo de politie denk ik wel even om t te melden maar ik heb zān gezicht of postuur oid allemaal niet gezien, dus kan niet echt iets bruikbaars vertellen. Behalve dat het gebeurd is⦠maar goed, het is wel een goed idee van jullie
De politie heeft hier zeker wat aan. Misschien heeft iemand anders dit ook meegemaakt en heeft die wel wat van hem gezien.
Doe vandaag rustig aan en let een beetje op jezelf
Dat moment dat je cleaning rage krijgt, alles uit je kasten hebt geflikkerd, je topmatras beschermer / hoes ding in de was hebt gepleurd en dan geen zin meer hebt. Is echt leuk als je ook nog eens ongesteld bent.
Echt zin om iets in elkaar te meppen.
Dit is echt zo herkenbaar, ik heb de hele week in mijn kleine studio ziek zitten wezen dus nu het over is wil ik Schoon! Opgeruimd! Ventilatie! Wasjes draaien!
ā¦maar nul energie en nu zit ik midden in chaos die ik zelf erger heb gemaakt en ik wil gewoon niet meer
Zeker de politie inlichten!
Ik heb zelf een keer meegemaakt dat er in een tunneltje een horrorclown achter me aan ging rennen (@Nysmn zoān escaperoom is dus mijn grootste nachtmerrie) en ondanks dat ik geen uiterlijke kenmerken kon geven, was de politie maar wat blij met mn melding. Dossier opbouw zeg maar.
Klinkt misschien gek, maar wat mij hielp met fietsen was een kettingslot aan mn stuur/in mn handen houden, zodat ik uit kon halen als het nodig was.
(En ze waren blij dat ik even belde, even daarvoor waren ze namelijk gebeld dat iemand een vrouw hysterisch had horen gillen, kreeg ik nog complimenten voor mijn longinhoud)
Ew hebben ze m nog gevonden?
Ik heb al bijna 10 jaar mijn rijbewijs en kan prima rijden, maar doe het zo weinig dat mijn hoofd gewoon error heeft als ik moet inparkeren net ook weer in een gehuurde auto onnodig lang staan prutsen mƩt achteruitrijcamera. Zo dom, binnenkort maar eens met iemands auto een hele dag oefenen.
Nope, helaas niet. Ondanks meerdere meldingen.
Lijsters vreten ook die slakken op. Mocht je geen zin in egels hebben
welke naarling heeft er nou weer geen zin in egels
Blijkbaar doet mijn achterneefje mee aan het programma bestemming X. Toch maar eens kijken of dit tv programma wat is
Aflevering 1 vond ik echt heeeeel traag en best saai, aan het einde werd het pas interessant en de vooruitblik naar aflevering 2 was wel leuk.
Ja pas aan het einde snap je een beetje hoe het werkt, vond ik wel een leuke wending! Heb nu ook wel zin in de nieuwe aflevering.
Ik dacht: waarom voel ik mij zo beroerd en kortaf en dorstig. Maar ik heb gewoon veelteveel wijn gedronken gisteren en heb sinds een eeuwigheid weer een kater.
Dan heb ik er een stuk of 5 nodigš
Ik heb echt een plaag en vooral die slijmerige vieze naakte
De beste vriend van mijn vriend heeft een motor gekocht en nu gaan ze samen een ritje daarop maken met mijn vriend achterop dus. Dus nu zei ik tegen hem dat ik dat heel erg Lana del Rey van hem vond en zit ik hem allemaal Lana del Rey gifjes te sturen en stuk te gaan hahaha