Wat je even kwijt wil #68

Zit niks anders op dan morgen weer wijn in hun tuin te drinken.

47 likes

Ik ben echt een klein kind maar ik moet altijd lachen om deze outfits.

4 likes

Ik lig voor pampus en het is zo’n fijn idee dat ik morgen vrij ben :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn vader is woensdag aan zijn hart geopereerd en de afgelopen week voelt echt als 4 jaar zo intens, ben ook kapot. Vandaag vlak voordat we de afdeling weer afgingen even achterom gekeken en daar stond hij dan in de gang met z’n rollatortje ons uit te zwaaien. Echt kon wel janken (nu nog als ik eraan denk), zo zielig.

73 likes

Veel liefs :heart:

4 likes

We hebben een nestje van een Turkse tortel in de tuin. Had al langer een vermoeden maar vandaag even op onderzoek uit. Zo schattig. Wel echt een slecht nestje, denk dat het een storm niet zou overleven.

15 likes

Ik ga morgen een paar dagen logeren bij m’n ouders met mijn verse baby, mijn moeder heeft onze oude babymeubels al klaar gezet :pleading_face: Zoveel zin in!

Ik kijk echt uit naar alle herinneringen die we daar de komende jaren gaan maken. Ik kijk zelf met zoveel liefde en weemoed terug op mijn jeugd, ik hoop dat mijn kind net zulke fijne zomers in die tuin gaat beleven als ik destijds.

69 likes

Ohhhh wat een heerlijke dag. Vrienden die iets kwamen ophalen, maar bleven hangen. Toen nog meer mensen uitgenodigd en heel spontaan met de hele bub de hele middag geborreld in de tuin in het zonnetje.

En het vooruitzicht van nog een extra dag vrij morgen. đŸ„č

@Izzie wat een toeval jouw bericht hierboven haha!

25 likes

Haha ik las dit als ‘heel spontaan met de hele buurt gebubbeld’. Dus ik zag al helemaal voor me dat jullie met 8 mensen samen in een bubbelbad/hottub zaten in de tuin :joy: Vond het al zo raar

Hoe dan ook, klinkt gezellig!

9 likes

Hoef je geen sorry voor te zeggen. Het is nu voor je op dit moment ongezellig (en dat is zacht uitgedrukt). Als het helpt om het van je af te schrijven, moet je het vooral doen

Hebben ze enig idee waarom je achteruit bent gegaan? Of is het antwoord we weten te weinig van long covid.

Hopelijk is dit tijdelijk en kun je straks weer de weg onveilig maken met je scootmobiel

5 likes

https://www.ad.nl/binnenland/ieder-jaar-komt-moedereend-terug-naar-dezelfde-mcdonald-s-om-daar-in-bloembak-haar-eieren-uit-te-broeden~acc93031/

Aaahw dit is zo schattig :heart_eyes:

14 likes

Wat toevallig, ik heb helaas ook pots en herken het achteruit gaan. Bij mij is het nu erger door het warme weer. Het is erg vervelend dat je eigenlijk op je lichaam kan vertrouwen wat het nu wel/niet kan. Mocht je erover willen praten, mag je mij altijd een bericht sturen!

2 likes

Ik ben er ook weer. :nerd_face:

12 likes

Hee ik miste je laatst al!

1 like

Ik had een weekje vakantie maar ik ben echt nog minder uitgerust dan hiervoor. Alles in huis gaat kapot, mensen vergeten afspraken, heb gewoon iedere dag mn dag niet. Hopelijk is het morgen weer over haha

3 likes

Gisteren iets te veel gedronken tijdens een onverwachte borrel. Dus nu lig ik al de hele dag met een brak hoofd op de bank. Maar ik ben blij om te merken dat een ‘ontbijt’ met mcdonalds burgers en cola nog altijd werkt, ook wanneer je ruimschoots volwassen bent.

11 likes

Ors is een wondermiddel!! Nu te laat, maar als je dit neemt voor het slapen gaan heb je nergens last van :+1:

2 likes

Mijn vriend heeft net een heerlijke basque cheesecake gebakken en we gaan zo samen alle films van Ice Age kijken.
Er zijn kei veel films van uitgekomen!! Zo leuk ik heb er maar 2 gezien.

10 likes

Hoe vaak ik grey’s anatomy al heb gezien en weet dat er niemand doet gaat, ik blijf huilen.

Gek hoe dat werkt want normaal huil ik nooit. Die serie doet iets met me.

10 likes

Ik ben het eea aan het schilderen voor in huis, maar dat drooooooogen
 ik wil gewoon door :face_exhaling: