Wat je even kwijt wil #68

Ken iemand die dit ook heeft meegemaakt. Was dit ook in Utrecht?

Nope, in het altijd bruisende Zoetermeer

Was wel in de periode dat IT weer uitkwam en het toen zogenaamd grappig was om als horrorclown de straat op te gaan

@mercurysummer Ik had ook een screenshot gemaakt hierover voor jou, maar ben het je vergeten te sturen dus bij deze :joy:

6 likes

We zijn thuis aan het opruimen en ik ging mijn schoenen eens uitzoeken. Ik had behoorlijk veel schoenen en moet denk ik wel 50+ paar weg doen omdat mijn voeten door mijn zwangerschappen gegroeid zijn :sob:.

2 likes

Ze kunnen wel nog terug een beetje ā€œkrimpenā€ na een aantal jaar. :grimacing:

Ik log eens in de zoveel tijd even in op Facebook. Vandaag zag ik nieuwe vriendenverzoeken van: een pro-Israƫl account, een ex van 15 jaar geleden, en twee familieleden van een andere ex.

21 likes

Misschien een troost (of juist niet.), maar ik rijd ook al meer dan 10 jaar, wel onregelmatig, en het lukt mij ook niet, althans, fileparkeren niet. Mijn hoofd werkt gewoon niet op de manier, het is voor mij niet logisch hoe/wanneer je moet draaien etc. Dat gecombineerd met een angst om een andere auto te raken maakt dat ik het gewoon niet meer doe. Loop met liefde een straatje verder als dat betekent dat ik mezelf dit kan besparen

8 likes

Ohh hopelijk!

3 likes

Ik heb mijn favo broek echt heel lang niet gedragen omdat ik te lui en te onhandig was om de zoom te maken nadat deze los was gegaan.
Nu heb ik vorige week zoomband gekocht om erin te strijken, waarom wist ik niet eerder van dit bestaan?!
Ben echt blij dat ik dat ik m weer aankan!

13 likes

Mijn vrijdagavond plannen zijn afgezegd, dus nu weet ik niet wat ik moet doen :sweat_smile:

En ik was vergeten eten uit de vriezer te halen, dus moet ook nog eten verzinnenšŸ˜‚

Edit: heb friet en een burger besteld

8 likes

Een (openbaar) grasveldje in de buurt is net gemaaid en nu staan twee vrouwen het gemaaide gras in hun tas te stoppen? Waarom zou dit zijn voor hun konijn ofzo

12 likes

Joke’s on me. Ik ben ik elkaar geslagen door het wasrek aan de deur. Janken en een blauw oog. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Een vriendin die 5 straten verderop woont in een huis met bad is 4 weken op vakantie en heeft mij haar sleutels gegeven zodat ik in bad kan :heart_hands: :heart_hands: :heart_hands:

60 likes

Ik ben chagrijnig want had zin om gezellig een drankje te doen buiten de deur maar niemand kan of wil? En nu betrek ik dat weer deels onnodig op mezelf 🫔 maar goed ik ben ook ongesteld aan het worden dus kan ook daar komen.

4 likes

Vrienden moeten zo nodig ergens in Belgiƫ trouwen en ik ben al sinds 2 uur vanmiddag onderweg maar er staat zoveel file :sob: ik weet weer waarom ik nooit met de auto ga

3 likes

Er wordt net een hele grote bos snel-weer-beter-worden-bloemen bezorgt namens m’n team op werk. Zo lief!

17 likes

Of misschien om de bodem van de tuin tr bedekken, dat werkt erg goed.

3 likes

Er scharrelt hier een egel in de tuin 🄹 zo lief.

29 likes

*40 slakken vinden dit niet leuk

79 likes

Goals. Ik wil dit oooook. Heb een groene tuin met genoeg plekjes voor ze en heb al egeloversteekbruggetjes maar tot heden nog geen gespot maar woon er niet lang dus heb nog heel veel hoop! :hedgehog::sparkles:

5 likes