Een egeltje in de tuin is zoooo leuk, deze was vorig jaar steeds in m’n tuin dus ik hoop dat ie dit jaar weer terug komt
Waarom wist ik niet van dit bestaan af? Ik heb met de hand (!) Een broek van mijn dochter omgezoomd omdat ik geen naaimachine heb.
Aan de andere kant groeit ze dus die zoom moet er ook weer uit.
Mijn ervaring is wel dat het een wasbeurt vaak niet overleefd
Goed om te weten! Was helemaal klaar om er een te kopen, maar dat maakt het gelijk onaantrekkelijk!
Ik heb er juist goede ervaringen mee! Verschillende broeken met zoomband ingekort en merk nu bij 1 broek (die al zeker 10 keer ermee gewassen is) dat het een beetje begint los te laten. Met de andere broeken is niks aan de hand. In de droger stoppen zorgt wel voor loslaten heb ik gemerkt
Dochter van een kleermaakster hier. In principe zou zoomband niet los moeten laten, althans dat is mijn ervaring en mijn moeder gebruikt het veeeeeeeel. Zou haar eens kunnen vragen hoe of wat. Of soort uitmaakt en dit hitte van t strijkijzer bijvoorbeeld
Toch maar een keer proberen dan. Gelukkig heb ik geen droger ook.
Mijn ouders hebben een egeltje in de tuin en als we die zien is het als het gaat schemeren 's avonds.
Dan ligt het wellicht aan mij haha, anders nog maar eens proberen. Vind het wel de ideale oplossing voor het korter maken van broeken
Hahaha beetje late reactie maar vind dat ook geweldig altijd. “Het prullenbakje kan iets meer naar links” “het kapstokhaakje wat hoger want ik stootte mn hoofd” etc. Het gaat nergens over.
Er waren zoveel bijen in mijn tuin. Ik word er helemaal blij van.
Vanochtend om 4.30 werd er keihard herrie gemaakt door een stoet auto’s en motors. Keihard met hun motor brommen. Was meteen klaarwakker.
Toen dacht ik opeens aan luilak (thanks Carry Slee) en jup, dat was vandaag. Wel raar dat men dat dit jaar wel doet. Nog nooit meegemaakt
Leuk he!
Ik heb hier een kattenkruid-struikje die enorm gegroeid is en waar nu steeds hommels op zitten
Wat is het en waarom is het bijzonder dat men het dit jaar wel doet haha
weer dat superioriteitscomplex van ochtendmensen he ik ga ook zo’n dag beginnen en dan ga ik om 12 uur 's nachts een teringherrie maken als wraak
Moet je ff deze klassieker gaan lezen
Maar ik snap nog steeds niet waarom het dit jaar niet zou mogen haha
Ik denk bij Carry Slee standaard aan jongeren die drugs doen of door hun leraar aangerand worden, dus vreesde echt voor wat Luilak inhield. Maar jij kent het dus van dit kinderboek