Ik zeg toch niet dat het niet mag?
Oooohh heb helemaal heimwee naar alle boekjes met dit soort tekeningen
Wow wat kut! Heb hier nog nooit van gehoord. Gelukkig ook nooit meegemaakt
Ik bedoelde dit, klonk alsof het niet zou mogen haha.
Precies op tijd thuis voor alle regen en onweer. Net thuis en van moeheid lekker op de bank aan het liggen en luisteren naar alle onweer en een beetje wegdommelen tot mijn sparerib bestelling binnen is.
Volgens mij bedoelde ze meer dat het tot nu toe nooit was gedaan, dus hoezo begin je daar ineens mee.
Ik had gisteravond een verse pizza van de Appie, maar had hem per ongeluk iets te lang in de oven gehad waardoor de kaas bruin en knapperig was geworden en de pizza dus droog, echt mega zonde. Nu heb ik voor vanavond mijn favoriete verse pizza van Jumbo gekocht en ga ik extra goed opletten dat die niet te lang erin gaat. Ik houd zo van pizza en baalde er zo van dat ik vanavond dus gewoon in de herkansing ga. Wat een leven als je een weekend alleen thuis bent (mijn vriend houdt niet zo van pizza, rare man)
Gelijk heb je, leven is te kort om te eindigen met een semi verbrande pizza
Dus ik ben niet de enige die niet van de pizza is. Als erbij de pizzeria besteld wordt, neem ik meestal een pasta
We hebben de oppas op de Jack Russel van de buren en ik vind het echt leuk om thuis te komen bij een kwispelend beestje en lekker rondjes te lopen met haar.
Hier thuis ben ik de enige die pizza lust, ik denk altijd gewoon alles is voor PiuPiu
Ik liep net door het winkelcentrum en ik werd door iemand uit een groepje hangjongeren op mijn rug getuft. Echt een dikke grote schuimende ook. Ben er echt helemaal naar van.
De politie gaat erheen maarja, die zijn natuurlijk allang weer weg. Ze vertelden ook dat dit dus vaak gebeurt de laatste tijd. Dat groepen jongeren vrouwen lastig vallen.
Is dit het resultaat van fucking Tate? Ik ben echt woest.
Hier nog een, toevallig gister nog
Nu ik wat meer opbergruimte heb gemaakt en veel shit heb weggegooid vind ik het makkelijker om in de avond even snel nog wat op te ruimen. Het is hier nog nooit zo overzichtelijk geweest
Gaaaaaaatver. Wat naar en vies
Verderop zijn ze weer druk met vuurwerk. Echt elke week wel een keer, hoe kom je eraan of waarom heb je zoveel bewaard. Een buurtbewoner zei eens dat dit het teken is dat de drugs klaar liggen, weet niet wat ik daar van moet denken verder
Iehl wat ranzig. Waarom zou je dat doen, echt te goor voor woorden. Hopelijk kunnen ze er wat aan gaan doen bij de politie.
Mijn moeder tegen mijn vader: ja niet vroeg beginnen met klussen, astridmagnussen moet uitslapen
Mijn moeder: stofzuigt om 08:00
Maar als je drugs dealt / maakt of whatever, waarom zou je dan zo de aandacht vragen?
Ik keek net keuringsdienst van waarde, en opzich kan ik op z’n tijd wel van kokos genieten. Maar ik wist niet dat alles wat met kokos te maken heeft hierbij apenarbeid aan te pas kwam.
De merken die dat doen zijn (tenminste bevestigd). Worden al niet verkocht in de supermarkt