Wat je even kwijt wil #68

Ergens is het wel poëtisch dat het je aanmaant om goed voor jezelf te zorgen omdat je naar Ex on the Beach aan het kijkent bent @Honey

10 likes

Ja dat vond ik ook al zeker aangezien ik een heel seizoen achter elkaar keek dus ik voelde me wel betrapt ook

8 likes

De appeltaart die beneden staat roept me echt.

1 like

Is het niet de google hub?

6 likes

Zal kunnen. Ff checken. Kan ik gelijk die taart opeten.

5 likes

Ja natuurlijk. Wanneer je de opnames van een tv programma volgt, krijg je steeds plaatsen toegewezen.

12 likes

Ik heb meerdere keren programma’s bijgewoond en nog nooit een plaats toegewezen gekregen

3 likes

Ik ben een keer bij een show geweest waar jongere, hippere, knappere, weet ik waar ze op selecteren, vooraan werden gezet idd.

6 likes

Nee? Ik zelf ook (partner werkt in die wereld dus als er niet genoeg publiek is word ik regelmatig gevraagd plaatsen te vullen :joy:), maar ik ben niets anders gewoon dan dat er iemand is die je aanwijst waar je mag gaan zitten.

4 likes

Ja was ook algemeen bekend dat dit bij De Wereld Draait Door ook gebeurde

2 likes

Nouja er wordt wel gewezen waar je moet gaan zitten maar dat is gewoon met de hele groep waarmee je naar binnenloopt in hetzelfde blok en dan gewoon doorschuiven. Niet jij op stoel 1b en de volgende op 8a en de derde weer op 5c zegmaar

4 likes

Ohnee dat bedoel ik ook niet. Idd die groep daar, andere groep daar etc. Maar ze letten er wel zeker op welke personen vaak in beeld zijn.

2 likes

Ja

1 like

Het moest een keer misgaan, telefoon in de wc gevallen. Ligt nu in een bak rijst en leeft morgen hopelijk weer. Maar wat een gedoe, oude telefoon zoeken, weer opladen, overal weer inloggen.

2 likes

Ah gelukkig!! Het is zo’n specifieke geur, zonde als het weg is

1 like

Vraag me echt af hoe het os om uitgerust wakker te worden want ik ben iedere ochtend zo kapot.

16 likes

Ja absoluut maar het is heel moeilijk te vinden online

6 likes

Na bijna 2 weken vrij, vandaag weer werken. Ik kan alleen voor geen meter mn bed uitkomen, haha

1 like

Ik heb een beetje maag- en buikpijn, vermoedelijk door een ongezond eetweekend met zaterdag een terrasavond met cocktails en zondag de hele dag biertjes gedronken, maar het voelt ook een beetje als kriebels/vlinders in m’n buik en nu denk ik hele tijd: voel ik me nu fijn of niet? :smiling_face_with_tear: Heel bijzondere gewaarwording.

16 likes

Ik zit nu in een overdekt winkelcentrum een ongezonde snack te eten en wacht totdat de action opengaat. Want ja, ik heb iets nodig van de action🙃

9 likes