Wat je even kwijt wil #68

Maar echt, ik denk dat het aannemelijker is dat mensen elkaar een appje sturen dan een of andere vuurpijl de lucht in schieten :smiling_face_with_tear:

8 likes

Dan moet ik hier aan denken:
https://youtube.com/shorts/LpR1h6Vj-Tk?si=LnA_zge-gMBW8LBg
:rofl:

1 like

Ik heb gisterenavond/vannacht slaapmedicatie gepakt, maar ben toen nog een paar keer wakker geweest en heb met vriendinnen geappt. Lees nu terug wat ik heb gestuurd voor rare dingen​:joy::joy: was duidelijk niet meer helemaal helder haha oeps

1 like

Ja zoals ik het begreep in het programma is er nooit met zekerheid te zeggen dat het niet gebeurd, dit omdat de plantages hun kokosnoten verkopen aan doorverkopers en ze via deze doorverkopers weer elders terecht komen en de afkomst van een kokosnoot dus moeilijk te herleiden is.

En kun je er eigenlijk vanuit gaan dat het in de meeste gevallen gewoon aan de orde is. Zodra keuringsdienst van waarde ook in thailand is en laat zien dat er bijvoorbeeld ‘’ keurmerken ‘’ worden gemaakt om aan te geven dat X product niet betrokken is bij dit soort praktijken beginnen die mensen in Thailand hard te lachen. Omdat het vrijwel altijd gaande is.

3 likes

@papierhier Ja ik vind het ook maar raar, degene die het vertelde was er echt van overtuigd

Vannacht moest ik plassen en ik keek in de badkamerspiegel en mijn haar zat echt fantastisch
Vanmorgen was de opleving voorbij natuurlijk

8 likes

Lag al vanaf vrijdag in bed te rotten want heb niks te doen (rondje wandelen in zoetermeer is niet aan te raden, raak ik alleen maar meer depri van) dus ik dacht aha, broodje hotdog halen bij de hema lijkt me wel lekker. Is alles dicht ivm pinksteren :face_with_symbols_over_mouth::sob:

2 likes

Weet niet waar in Zoetermeer je woont maar rondje Westerpark of Balijbos is best okee

2 likes

Dol op hoe mijn zusje zo’n persoon is met honderd hobby’s en een gat in haar hand. :full_moon_with_face: Ik wou een Aeropress kopen (om koffie te maken), heb haar gisteren geappt om te vragen waar ze die van haar vandaan heeft, komt ze vandaag naar onze zondagse familielunch bij mijn ouders aanlopen met dat ding en een mooie handmaler die ik mag hebben omdat ze van beide een nieuwe versie heeft.

41 likes

Het regent hier opeens zo hard met ook van die grote, dikke druppels. Het fietspad voor mijn huis staat meteen blank

4 likes

Ah goeie tip! Net iets te ver om naartoe te wandelem, maar als ik mijn fiets heb geplakt zal ik eens een rondje doen!

2 likes

Ik ging gisteren naar vrienden om iets van hen te lenen, uiteindelijk wijn gedronken in de tuin en ding vergeten. Vandaag terug gegaan om ding op te halen, toen wijn gedronken in de tuin en ding weer vergeten :kissing_closed_eyes:

98 likes

Zit niks anders op dan morgen weer wijn in hun tuin te drinken.

47 likes

Ik ben echt een klein kind maar ik moet altijd lachen om deze outfits.

4 likes

Ik lig voor pampus en het is zo’n fijn idee dat ik morgen vrij ben :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn vader is woensdag aan zijn hart geopereerd en de afgelopen week voelt echt als 4 jaar zo intens, ben ook kapot. Vandaag vlak voordat we de afdeling weer afgingen even achterom gekeken en daar stond hij dan in de gang met z’n rollatortje ons uit te zwaaien. Echt kon wel janken (nu nog als ik eraan denk), zo zielig.

73 likes

Veel liefs :heart:

4 likes

We hebben een nestje van een Turkse tortel in de tuin. Had al langer een vermoeden maar vandaag even op onderzoek uit. Zo schattig. Wel echt een slecht nestje, denk dat het een storm niet zou overleven.

15 likes

Ik ga morgen een paar dagen logeren bij m’n ouders met mijn verse baby, mijn moeder heeft onze oude babymeubels al klaar gezet :pleading_face: Zoveel zin in!

Ik kijk echt uit naar alle herinneringen die we daar de komende jaren gaan maken. Ik kijk zelf met zoveel liefde en weemoed terug op mijn jeugd, ik hoop dat mijn kind net zulke fijne zomers in die tuin gaat beleven als ik destijds.

69 likes

Ohhhh wat een heerlijke dag. Vrienden die iets kwamen ophalen, maar bleven hangen. Toen nog meer mensen uitgenodigd en heel spontaan met de hele bub de hele middag geborreld in de tuin in het zonnetje.

En het vooruitzicht van nog een extra dag vrij morgen. đŸ„č

@Izzie wat een toeval jouw bericht hierboven haha!

25 likes

Haha ik las dit als ‘heel spontaan met de hele buurt gebubbeld’. Dus ik zag al helemaal voor me dat jullie met 8 mensen samen in een bubbelbad/hottub zaten in de tuin :joy: Vond het al zo raar

Hoe dan ook, klinkt gezellig!

9 likes