Eens in de zoveel tijd denk ik aan die woongroep(/sekte) in Utrecht met mensen die bijna niets eten en leven van, ja wat eigenlijk? licht en liefde ofzo. Ik kwam het tegen door het boek Wij zijn licht (gebaseerd op het verhaal rond het overlijden van een van de mensen in de woongroep) en eens in de zoveel tijd kijk ik op de bizarre website (contactmuziek puntnl) en facebook waar alllles gepost wordt.
Op het forum ging het er ook wel eens over dus volgens mij zijn er hier meer die ze sporadisch volgen. Ik dacht er net ineens weer aan en ging naar de website, en las toen dat Leonoor (de “sekteleider” if you will) zelf dood is ![]()
Niet geheel onverwacht met zo’n lichaamsuitputtende levensstijl, maar toch. De huisgenote beschrijft tot in detail wat er allemaal gebeurd is en die vent die eerder eruit gestapt was is weer teruggekomen vlak voor haar overlijden, en volgens mij blijven die 2 nu samen doorgaan met dit clubje. Ze laten een of ander huis van stro en leem bouwen om naartoe te verhuizen ![]()
Ik heb gezocht of dit hier al eens besproken is, want ze is afgelopen september al overleden maar zie het nu pas!