Wat je even kwijt wil #68

Hoef je geen sorry voor te zeggen. Het is nu voor je op dit moment ongezellig (en dat is zacht uitgedrukt). Als het helpt om het van je af te schrijven, moet je het vooral doen

Hebben ze enig idee waarom je achteruit bent gegaan? Of is het antwoord we weten te weinig van long covid.

Hopelijk is dit tijdelijk en kun je straks weer de weg onveilig maken met je scootmobiel

5 likes

https://www.ad.nl/binnenland/ieder-jaar-komt-moedereend-terug-naar-dezelfde-mcdonald-s-om-daar-in-bloembak-haar-eieren-uit-te-broeden~acc93031/

Aaahw dit is zo schattig :heart_eyes:

14 likes

Wat toevallig, ik heb helaas ook pots en herken het achteruit gaan. Bij mij is het nu erger door het warme weer. Het is erg vervelend dat je eigenlijk op je lichaam kan vertrouwen wat het nu wel/niet kan. Mocht je erover willen praten, mag je mij altijd een bericht sturen!

2 likes

Ik ben er ook weer. :nerd_face:

12 likes

Hee ik miste je laatst al!

1 like

Ik had een weekje vakantie maar ik ben echt nog minder uitgerust dan hiervoor. Alles in huis gaat kapot, mensen vergeten afspraken, heb gewoon iedere dag mn dag niet. Hopelijk is het morgen weer over haha

3 likes

Gisteren iets te veel gedronken tijdens een onverwachte borrel. Dus nu lig ik al de hele dag met een brak hoofd op de bank. Maar ik ben blij om te merken dat een ‘ontbijt’ met mcdonalds burgers en cola nog altijd werkt, ook wanneer je ruimschoots volwassen bent.

11 likes

Ors is een wondermiddel!! Nu te laat, maar als je dit neemt voor het slapen gaan heb je nergens last van :+1:

2 likes

Mijn vriend heeft net een heerlijke basque cheesecake gebakken en we gaan zo samen alle films van Ice Age kijken.
Er zijn kei veel films van uitgekomen!! Zo leuk ik heb er maar 2 gezien.

10 likes

Hoe vaak ik grey’s anatomy al heb gezien en weet dat er niemand doet gaat, ik blijf huilen.

Gek hoe dat werkt want normaal huil ik nooit. Die serie doet iets met me.

10 likes

Ik ben het eea aan het schilderen voor in huis, maar dat drooooooogen
 ik wil gewoon door :face_exhaling:

Bah ik sta op de a12 in een monster file want er is voor me een ongeluk gebeurd. Heb al 5 ambulances voorbij zien komen :frowning: vind dat zo heftig om te zien

2 likes

Ja had lang mijn hoofd er niet echt naar. Waar miste je mij dan? :blush:

1 like

Ik zit heeeeerlijk buiten in de tuin in het zonnetje en m’n vriend komt me af en toe een pannenkoek brengen, wat wil je nog meer. :sunny::pancakes::orange_heart:

45 likes

Hier onweert en regent het keihard :sob:

1 like

Ik wil door het YouTube stel Camilla en jullie emigreren naar Scandinavië. Zo gaaf de huizen daar.

3 likes

Huidige mood.

Ik ben ook gewoon een kledingstuk kwijt. Echt precies de blouse die ik morgen aan wil. Hoe dan?

3 likes

Überhaupt een bbq zonder brood of saus???

4 likes

Dan moet je ook wel echt veel vlees eten tot je vol zit

2 likes

Ik slaap al mijn hele leven met mijn verrotte knuffel, vooral voor de geur. Ik houd hem altijd tegen mijn neus.

Nu haar voor het eerst in het vliegtuig (cabin) mee genomen maar ze ruikt zo raar nu ;’(

4 likes