Naar is dat hè! Mijn ervaring is dat het wel snel weer bijtrekt. Ik zit op dit moment met m’n beer op de bank.
Mijn google hub begint ineens te praten??
“Hoi, er is nu veel aan de hand in de wereld. Ik hoop dat je goed voor jezelf zorgt”
help
Creepy as fuck
ja pls, ik heb mijn tv nog teruggespoeld (ik keek ex on the beach lol) om te kijken of iets het triggerde maar ik zou echt niet weten wat
Trek gewoon de stekker eruit dan
Toch wel geruststellend dat het niet bij het nieuws, een kamerdebat of zoiets was maar bij ex on the beach
Ergens is het wel poëtisch dat het je aanmaant om goed voor jezelf te zorgen omdat je naar Ex on the Beach aan het kijkent bent @Honey
Ja dat vond ik ook al zeker aangezien ik een heel seizoen achter elkaar keek dus ik voelde me wel betrapt ook
De appeltaart die beneden staat roept me echt.
Is het niet de google hub?
Zal kunnen. Ff checken. Kan ik gelijk die taart opeten.
Ja natuurlijk. Wanneer je de opnames van een tv programma volgt, krijg je steeds plaatsen toegewezen.
Ik heb meerdere keren programma’s bijgewoond en nog nooit een plaats toegewezen gekregen
Ik ben een keer bij een show geweest waar jongere, hippere, knappere, weet ik waar ze op selecteren, vooraan werden gezet idd.
Nee? Ik zelf ook (partner werkt in die wereld dus als er niet genoeg publiek is word ik regelmatig gevraagd plaatsen te vullen ), maar ik ben niets anders gewoon dan dat er iemand is die je aanwijst waar je mag gaan zitten.
Ja was ook algemeen bekend dat dit bij De Wereld Draait Door ook gebeurde
Nouja er wordt wel gewezen waar je moet gaan zitten maar dat is gewoon met de hele groep waarmee je naar binnenloopt in hetzelfde blok en dan gewoon doorschuiven. Niet jij op stoel 1b en de volgende op 8a en de derde weer op 5c zegmaar
Ohnee dat bedoel ik ook niet. Idd die groep daar, andere groep daar etc. Maar ze letten er wel zeker op welke personen vaak in beeld zijn.
Ja
Het moest een keer misgaan, telefoon in de wc gevallen. Ligt nu in een bak rijst en leeft morgen hopelijk weer. Maar wat een gedoe, oude telefoon zoeken, weer opladen, overal weer inloggen.