Ah gelukkig!! Het is zo’n specifieke geur, zonde als het weg is
Vraag me echt af hoe het os om uitgerust wakker te worden want ik ben iedere ochtend zo kapot.
Ja absoluut maar het is heel moeilijk te vinden online
Ik heb zo’n vermoeden dat dit niet goed oud is geworden.
Na bijna 2 weken vrij, vandaag weer werken. Ik kan alleen voor geen meter mn bed uitkomen, haha
Ik heb een beetje maag- en buikpijn, vermoedelijk door een ongezond eetweekend met zaterdag een terrasavond met cocktails en zondag de hele dag biertjes gedronken, maar het voelt ook een beetje als kriebels/vlinders in m’n buik en nu denk ik hele tijd: voel ik me nu fijn of niet? Heel bijzondere gewaarwording.
Ik zit nu in een overdekt winkelcentrum een ongezonde snack te eten en wacht totdat de action opengaat. Want ja, ik heb iets nodig van de action🙃
Heerlijk, ik had totaal geen zin om de werkweek te starten maar het kutste overleg van de week is gecanceld dus wie weet wat de week nog meer brengt
Ja het is afschuwelijk, zo’n beetje alle donkere vrouwen werden kaal geschoren bij de ‘make-overs’
Of iemand het spleetje van haar tanden laten verwijderen want ze ging zo nooit werk vinden. Volgend seizoen: “ja bij jou gaan we een spleetje tussen je tanden doen, voor de Lara Stone look. Is zeer hip!”
Ik ben in de rechtbank voor werk maar de eerste zaak ging niet door. Nu maar tijdschriften lezen in de perskamer en koffie leuten
Oh wat leuk zeg! Vanochtend iets met rellen rondom een voetbalwedstrijd en zometeen een zedenzaak
Ik voel me soms net mijn vader. Heb net overal gezocht naar mijn Oyster card die ik al sinds mijn eerste keer naar Londen (in 2007!!) gebruik om even te kijken hoeveel er nog op stond. Maar op die website stond dat ik beter maar gewoon met mijn pinpas of telefoon kan betalen. Oja, we leven in 2024.
Groot assortimentttt, aantrekkelijke prIJJJJJJJJJzen
Ga uit mijn hoofd
‘een spleetje tussen je tanden doen’? Als in, een stuk van je tanden wegslijpen zodat er een spleetje ontstaat? Wtf?
ja omg of die ene aflevering waarin ze met de mannelijke modellen gingen borrelen (ik an me een hottub herinneren/?) en er ging tenminste 1 chick vreemd en moest toen huilend haar vriend opbellen. top tv
gisteren deze nog als achtergrondgeluid opgezet haha
@grace ze moest wel weg omdat ze niet nog een centimeter eraf liet knippen hé!!! Ik heb echt trauma van tyra die ieder seizoen opnieuw iemand Mia Farrow uit Rosemary’s Baby wilt maken en het dan mislukt en Tyra die meiden gaat haten omdat ze geen goede kappers kan vinden
Mijn favoriet is toch wel altijd de icey blonde makeover waarbij niemand hen leert wat zilvershampoo is en ze dus gewoon roomboterkleurig haar krijgen. Of de weaves bij witte meiden die op niets trekken.
Fashion