Omg ja ik woonde vroeger in Utrecht 2 straten van hen vandaan en liep daar ook vaak langs met avondwandelingen. Die hele groep vond ik toen altijd al intrigerend en ik heb ook echt al heel wat uurtjes doorgebracht op hun website Ik ga maar weer eens een kijkje nemen.
Ik heb soms ineens gekke wondjes. Zo nu ook en best pjjnlijk. Eerste keer mee heen geweest maar dokter maakte zich geen zorgen. Nu ging ik toch eens googlen en ben ik een beetje angstig geworden en kan ik niet slapen Morgen maar weer de dokter bellenā¦
De eerst die ik had eind vorig jaar heeft wel 2 maanden geduurd en er zit nu een lelijk paars litteken. Die ik nu heb, wordt met de dag groter. Gelukkig kan ik zo bij de huisarts terecht :). Zal het even benoemen!
Ik zit in een bus en deze chauffeur rijdt zo hard en wild ik ben gewoon bijna bang
Vakantiegeld
omg ja, ik kan niet wachten tot morgen hehe
Andddd itās goneeee⦠(toch?? )
Aaah dat doe ik ook altijd maar nog nooit eentje terug gehad alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik (vrouw, gekleed in een shirt met decolletƩ en met lang los haar) deed net de deur open voor een pakketjesbezorger, hij gaf me het pakket en toen zei hij GOEDEMIDDAG NOG MENEER en liep weer weg.
En ik weet niet waarom maar ben al 5 minuten echt hardop aan het lachen
hahaha
ik laatst op werk, kwam er een collega van een andere afdelng, āBEN JIJ JOSHUA??ā
ā¦
Haha wat? Hoe komt iemand hierop
Ik voel op dit moment echt geluk.
Ik ben groente aan het doppen uit mijn moestuin en er staat een puber voor mij te koken.
Pasta pesto? Of kan de puber beter koken dan ik?
Hoe werkt zoiets? Kun je zomaar een rechtbank binnenstappen? Of moet je je daarvoor aanmelden?
De publieke tribune is bij veel zaken gewoon openbaar toegankelijk en de zaken staan online, maar als pers moet je je van tevoren aanmelden
Hahahaa kip met eigen bedachte kruiden en noodles.
Ik ga dit weekend voor de tweede keer in mān eentje een citytrip doen! Heb er echt veel zin in om even op te laden in een andere omgeving maar ook altijd wel weer spannend
Zooooo lekker! Boven een waxinelichtje heeft het ook wel iets romantisch. Dit is echt mijn verslaving. Ik rooster elke dag marshmallows boven het gasfornuis. Het begint echt uit de hand te lopen.
Ik werd net bij het verlaten van mān huis gewoon aangevallen door twee kraaien!!! Echt dood eng. Ben al rennend met mān armen zwiepend rondom mān hoofd weggerend en ze bleven me maar volgen.
Ik woon midden in een grote stad š„¹ dacht dat ik alleen hoefde te vrezen voor ratten. Maar nu moet ik kijken of ik niet ondersteboven gelopen wordt door een rat en of er van boven geen kraai de aanval in zet.
Ben serieus een keer gestruikeld over een rat, die rende en ik zette net een stap. Rat knalde tegen mijn voet die net in de lucht was om een stap te zetten, gevolg; ik struikelde en rat werd gelanceerd.
Ik ga zo winkelen en mijn salaris/vakantiegeld is nog niet gestort. Hurrrrrry