Wat je even kwijt wil #68

En de andere met rood haar die een weave kreeg maar was zo strak aangespannen dat ze ervan moest huilen en pijnstillers moest nemen.
Tyra met haar omgekeerde psychologie: “so you mean to tell me these very professional hairdressers didn’t do your hair properly? You are not very appreciative of their hard work”

28 likes

:sob:

Oh ja zij was ook diegene die helemaal door het dak ging toen ze een uur te laat was na de go see challenge en we getrakteerd werden op deze parel
a7im8e8aqr491

19 likes

Ja, dus hier had ze gevraagd om iemand haar spleet te laten sluiten. Ze heeft uiteindelijk haar spleet deels laten verkleinen en dat seizoen gewonnen.

https://x.com/oladapoaisha/status/1257486814090350592?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

En een paar seizoenen later, krijgt Lara Stone 2.0 een spleet tussen haar tanden want hip

https://x.com/chemisemaynard/status/1257697015711989763?s=46&t=zunl0f6Ten37Nu2BJ6FdWQ

5 likes

weten jullie ook nog dat meisje bij benelux next top model dat weigerde haar kleurlenzen uit te doen? toen bleef ze claimen dat haar ogen van nature groen zijn en toen een ooginfectie kreeg door die lenzen. zij ging ook slapen met een zonnebril op enz

12 likes

Haaaaaat aan die reclame. Helemaal op youtube, daar gaat die versneld :sob:

3 likes

Heb een nieuwe plant, een Salvia, en er zitten nu al 4 hommels in :biggrin:

7 likes

Oooh ja en daarna werd het verhaal dat haar ogen verbrand waren ofzo? En ze had volgens mij ook al modellenervaring terwijl ze beweerde van niet.

3 likes

Oh ja wow hahaha dit zei ze in mijn herinneringen inderdaad heel vaak. Ik wil het ook terugkijken nu, zoveel dingen waarschijnlijk die echt niet kunnen en wat ik toen niet eens doorhad.

1 like

7 likes

Ik walg echt van de geur van manage. Nog anderhalf uur te gaan.

3 likes

Oh heerlijk. :see_no_evil: Flashbacks naar mijn jeugd krijg ik dan haha.

5 likes

Eens in de zoveel tijd denk ik aan die woongroep(/sekte) in Utrecht met mensen die bijna niets eten en leven van, ja wat eigenlijk? licht en liefde ofzo. Ik kwam het tegen door het boek Wij zijn licht (gebaseerd op het verhaal rond het overlijden van een van de mensen in de woongroep) en eens in de zoveel tijd kijk ik op de bizarre website (contactmuziek puntnl) en facebook waar alllles gepost wordt.

Op het forum ging het er ook wel eens over dus volgens mij zijn er hier meer die ze sporadisch volgen. Ik dacht er net ineens weer aan en ging naar de website, en las toen dat Leonoor (de “sekteleider” if you will) zelf dood is :open_mouth:

Niet geheel onverwacht met zo’n lichaamsuitputtende levensstijl, maar toch. De huisgenote beschrijft tot in detail wat er allemaal gebeurd is en die vent die eerder eruit gestapt was is weer teruggekomen vlak voor haar overlijden, en volgens mij blijven die 2 nu samen doorgaan met dit clubje. Ze laten een of ander huis van stro en leem bouwen om naartoe te verhuizen :woman_shrugging:t3:

Ik heb gezocht of dit hier al eens besproken is, want ze is afgelopen september al overleden maar zie het nu pas!

16 likes

omg leuk ikga dit kijken

2 likes

wut, dit lijkt wel een HBO docu,ik ben geïnteresseerd

3 likes

Deze mensen stonden ooit voor een petitie bij het conservatorium en toen heb ik mijn mailadres gegeven. Ik ontving altijd vreemde mails en ooit een privé mail over de rechtzaak, perongeluk verkeerd geadresseerd doordat ik dezelfde voornaam heb als een van die mensen. Bizar verhaal was dat joh

7 likes

Voor alle ANTM fans: youtuber Luxeria kijkt alle seizoenen. Moet wel je ding zijn want ze is best intens in haar commentaar, maar alle juice komt daar wel weer voorbij.

6 likes

Ik had vandaag een miscommunicatie/discussie met mijn baas en weer afgewezen voor een nieuw huis. Echt niet mijn dag :sweat: ben er echt klaar mee ik wil gewoon een normaal huis

19 likes

Echt triest en bizar maar even hardop gelachen om die rouwadvertentie in dezelfde “weblog uit 2003”-style als hun eigen site. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik dacht dat ik geen ijsjes meer in de vriezer had en had er echt zin in. En toen vond ik achterin nog een marsijsje :smiling_face_with_three_hearts: beste moment van de dag (maar dat zegr wellicht meer over de rest van deze dag… :pensive:)

@Luzarl ah shit zeg! :heart::heart::heart:

34 likes

Ik “volg” deze groep ook echt al jaren op internet sinds ze in het nieuws kwamen met de dood van J. (paar keer per jaar lees ik even bij). Ik vind het heel triest maar ergens ook fascinerend. Ik had al een hele tijd geen activiteit meer gezien bij L., maar dit verklaart het natuurlijk!

Wel apart dat die E. nu weer in beeld is. L. beschreef hem ooit als toxic voor de anderen, er zou veel agressie in hem zitten, en ze zouden het te ver hebben laten komen met hem. Hij zou ook in het verleden iets heel ergs hebben gedaan (dat stond ooit op de website, maar ik wil het hier niet herhalen). Ik moet duidelijk weer even bijlezen.

3 likes