Wat je even kwijt wil #68

Ik vind het altijd zo schattig als er nog een klein blaadje aan een appel zit :face_holding_back_tears:

18 likes

Ik vind het wel fascinerend dat Anouk’s wikipedia al is aangevuld met een hele paragraaf over haar transfoob Threads post en wie er op reageert.

5 likes

Ik dacht even rustig boodschappen te gaan doen :clown_face: Beland middenin een optocht

4 likes

Nouu ik heb mijn dag echt niet. Er komen 2 vriendinnen eten dus ik wilde tiramisu maken, recept dat ik al 5 keer succesvol heb gebruikt en opeens vandaag wordt het eerder een soort vla? Wil ik de mislukte tiramisuvla in de koelkast zetten, stoot ik een pakje slagroom om en valt die op de grond uiteen en spat uit elkaar. Hele jurk onder, koelkast, deuren, alles. :joy::smiling_face_with_tear:
Dit belooft nog wat voor de rest van de dag.

1 like

Ik acht de kans even groot, heb eens een hond gekend die Aurelio heette (de naam van mijn opa, voor mensen al niet zoveel voorkomend, ook waar ik woon). Zou het echt grappig vinden om een hond te leren kennen met mijn erg mensachtige naam.

6 likes

Er midden in wonen is nog erger. Hoop dat het gaat regenen vanavond

3 likes

Ugh heb weer zo’n dag die vreselijk is zonder dat er echt iets slecht gebeurt. Ik ben zo enorm prikkelbaar, net bijna een uitbarsting gehad omdat ik brood in de pan aan het roosteren was en het brood eraan bleef plakken en kapot scheurde lol. Was net de druppel teveel in een emmer vol kleine irritaties. Als er nu nog iets gebeurt, ga ik waarschijnlijk huilen! Ik kruip maar in bed voor een paar uur, misschien is het later beter.

3 likes

Mijn naam zie je in ieder geval verder eigenlijk nooit als dierennaam, het is ook een niet veel voorkomende naam in Nederland.

1 like

Dat lijkt me zo leuk, wil je laten weten hoe het was?

2 likes

Ik heb net voor het eerst dit jaar op een terras gezeten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Zin in de zomer

38 likes

Ik heb weer een random herrinnering die ik graag met jullie wil delen. Mijn moeder noemde laatst de reintegratie arts de reincarnatie arts.
Ik gier nog steeds.

47 likes

Ik heb er jaren middenin gewoond en sinds vorig jaar niet, maar toen woonde prins carnaval ineens in mijn straat. Nergens is veilig :cry:

2 likes

Niet eens met snacks? Dat is mijn voornaamste reden om me toch aan de Kruidvat te wagen.

1 like

Ik vind het met carnaval altijd zo grappig dat ik in Amsterdam niks merk, en dan stap ik op Utrecht CS uit de trein en heb ik mega cultuurshock want dan is het opeens al niet meer te missen

1 like

Was deze hier al gedeeld? :joy:

8 likes

Euh nee, koop ik daar nooit? :joy:

2 likes

Zo kende ik iemand wiens kat Lisa heette. Ik vroeg aan diegene hoe ze op die naam kwam. Ze wilde eigenlijk haar dochter zo noemen maar iedereen zei dat dat een stomme naam was en ze haar dochter echt niet zo moet noemen. Toen werd het dus de naam van de kat…
Zo triest eigenlijk. Ik had niet geluisterd naar dat geklets

4 likes

Haha als hier een hond komt, wordt dat een Hugo. Ik vond dat een leuke naam voor mijn zoon maar mijn ex niet. Denk dat best veel mensen dit doen :sweat_smile:

3 likes

Snackbar met een identiteitsprobleem :joy:

1 like

Jaa was mega leuk! Met name de ervaring. Het zitten in een rijdend restaursnt, alle stations langs, lekker naar buiten kijken tijdens het eten. Heel bijzonder want zoiets doe je natuurlijk niet vaak. We waren verzet naar de vroegere sessie ivm een kapot treinstel, dus beetje gekke tijd voor een diner maar daardoor konden we wel lekker zien wat er buiten langs kwam. Eten was lekker, niet meeeega bijzonder maar zeker niet slecht. Maar had voor de prijs misschien net iets betere kwaliteit van gerechten verwacht. Maar al met al wel heel leuk uitje!

4 likes