Wat je even kwijt wil #68

Wooow ja! Zij hadden ook een airbnb die ik weleens heb opgezocht, waar dan geen keuken of iets inzat omdat zij natuurlijk niet aten. Echt doodeng

10 likes

Ik heb vanmiddag een soort examen voor mijn werk en ik ben zo zenuwachtig aaaaaaaaah ik heb het idee dat ik de stof opzich wel beheers maar collega’s zitten me helemaal bang te maken met dat de vraagstelling moeilijk/onduidelijk is. Duimen dat ik het haal. :melting_face:

6 likes

Succes!!

2 likes

Iemand die de aflevering van alberto stegeman over de sekte miracle of love nog kan herinneren? Uit 2011. Dat vond ik zo eng en heftig

Ze hadden een jongevrouw gestuurd, hope she is okay want ik zou echt traumas hebben.

Vooral de beelden waar ze met zijn allen naakt als bezetenen deden alsof ze met ‘God’ aan het luchtseksen waren en fuccck me God riepen

Ik hoor net dat mijn contract verlengd wordt!! :partying_face: :partying_face:

103 likes

Interessante video, ben nu halverwege en ik heb als tiener nooit meegekregen hoe erg dit allemaal was. Wel leuk om die beelden weer eens terug te zien.

3 likes

Kind is in de Kindergarten en ik heb alleen maar een spelletje op de ps 5 gespeeld, mini beetje afwas gedaan en friet in de oven gemaakt en net gegeten. Gewoon 4 uur heeel relax gedaan.

26 likes

Ik heb besloten dat ik voor mijn verjaardag naar het andere land waar mijn roots liggen wil en ben al helemaal hyped. Het is al weer ruim zes jaar geleden dat ik voor het laatst ben geweest :pleading_face: en aangezien ik dit jaar twee mijlpalen bereik vond ik het wel een mooie aangelegenheid.

47 likes

Ik heb een freelanceklus die morgen af moet en wou dat eigenlijk allemaal vandaag doen zodat ik morgen vrij heb, maar in plaats daarvan heb ik granola en bosbessencompote gemaakt, boodschappen gedaan en mn huis opgeruimd? Lekker de tradwife-life leven terwijl ik mn verplichtingen negeer :sparkles:

36 likes

Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen! :partying_face:

78 likes

Ik heb net zo lekker gegeten op kantoor, ik moet hier vaker komen :drooling_face:

Het was aardappelpuree met asperges en bladgroente en saus op basis van kappertjes denk ik? Niet het type gerecht waar ik voor sta te springen maar omfg misschien moet ik vaker springen.

27 likes

Wat een chille aflevering om dingen terug te zien en te zien hoe mega toxic dit nou eigenlijk was. Echt goed voor onze puberbreinen :+1:t2:

1 like

Ik had vrijdag weer eens van die anti eelt sokken aangedaan van de Action (met die gel). Mijn voeten zien er nu weer griezelig uit haha. Maar dan zijn ze binnenkort wel babyzacht. :heart:

2 likes

Kwam op Tiktok een filmpje tegen van een vrouw die vanille ijs aan het eten was met zout en olijfolie. Ik ben hier niet open minded genoeg voor😂

6 likes

Mijn dag was al meh, maar nu is die kut, want ik ben uitgenodigd voor een babyshower waar ik niemand ken. Toppie :expressionless:

En ik zag koffie met bosui :clown_face:

4 likes

Een vrouw op straat vroeg me om geld, dus ik zei “sorry ik heb geen cash”.
Haar reactie: “dan ga je toch pinnen kut”. :sweat_smile:

26 likes

Is oprecht heel lekker! Maakt wel echt een wereld van verschil of je goede olijfolie gebruikt, met gewone goedkope is het niet lekker denk ik, en je moet ook wel echt flaky zout of grof zeezout gebruiken. Is ook niet perse een nieuw tiktokiets ofzo, denk dat ik het een jaar of 10 geleden voor het eerst hoorde (en wordt vast al veel langer dan dat gedaan)

15 likes

Ja ik heb ook weleens gehad dat ik om geld gevraagd werd door een vrouw en dat ik zei dat zei ‘sorry ik heb geen cash geld’ en dat ze me niet geloofde en ook helemaal boos werd. Of dat ik een kratje weg wilde brengen met statiegeld en dat ik toen een soort vast gezet werd door een man (het is hier in een apart hokje buiten de winkel) en die man blokkeerde de deuropening zodat ik er niet meer uit kon en hij werd ook helemaal boos op mij dat ik dat kratje niet aan hem wilde geven. Prima dat je me vraagt om geld of een kratje maar nee is ook gewoon een antwoord.

Moet bij die laatste zin meteen weer denken aan ‘Nee is ook een woord’ van Cynthia trouwens :sweat_smile:

6 likes

Iemand van de klantenservice van Bol heeft mij heel goed geholpen en toen drukte ik per ongeluk weg. Nu kon ik Luc van de klantenservice niet bedanken. đŸ„č

10 likes