Wat je even kwijt wil #68

Berichtje nasturen met tijdstip en naam? Kunnen ze vast terugvinden in het systeem om jouw bedankje door te geven!

6 likes

Ik neem voor het eerst cbd olie om te kijken of het helpt met slapen (en nog wat dingen) maar vind het verwarrend hoeveel druppels je nou mag, op internet zie ik max 2-4 per dag en op dit doosje staat max 30 per dag. Ik wilde even beginnen met 2 of 3 druppels maar volgens mij heb ik wel wat meer uit het pipetje gehaald per ongeluk. Nou ja, als ik de beste nacht in tijden maak qua slaap weet ik hoe het komt :smiling_face_with_tear:

3 likes

Je krijgt vast nog 5 mails en sms’jes of je tevreden was over de gekregen hulp dus dan gewoon invullen.

12 likes

Ligt aan het percentage volgens mij!

3 likes

Je begint met bijvoorbeeld 3x per dag een druppel en dan na een paar dagen verhogen tot 3x 2 druppels.
CBD heeft even tijd nodig voor het effect.

3 likes

omg ik heb net voor het eerst oeigoers gegeten bij taam en het was echt zo lekker

8 likes

Haha nou update hoor, was een mega akward week en vond ā€˜m echt raar en anders doen.
Had echt een soort liefdesverdriet en kon er gewoon niet van etenšŸ˜‚
Nu vraagt ie of we vrijdag samen op pad gaan, gezegd dat ik niet kan en nu stelt hij voor of ie morgen voor me zal koken. Dusss valt allemaal mee, druk gemaakt om niets.

Voel me echt weer een puber na 12 jaar een relatie te hebben gehad. Dat hele daten daar moet ik duidelijk nog een beetje aan wennenšŸ˜…

En neee, ik hou niet van plasverhalen. En ja, had het ook aan vriendinnen kunnen vertellen maar die zitten allemaal in de trouwen en baby fase, voelde gewoon even lekker om hier van mij af te typen. And was worth it, jullie reacties deden me goedā˜ŗļø

34 likes

Omg ja ik woonde vroeger in Utrecht 2 straten van hen vandaan en liep daar ook vaak langs met avondwandelingen. Die hele groep vond ik toen altijd al intrigerend en ik heb ook echt al heel wat uurtjes doorgebracht op hun website :woozy_face: Ik ga maar weer eens een kijkje nemen.

1 like

Ik heb soms ineens gekke wondjes. Zo nu ook en best pjjnlijk. Eerste keer mee heen geweest maar dokter maakte zich geen zorgen. Nu ging ik toch eens googlen en ben ik een beetje angstig geworden en kan ik niet slapen :cry: Morgen maar weer de dokter bellen…

6 likes

De eerst die ik had eind vorig jaar heeft wel 2 maanden geduurd en er zit nu een lelijk paars litteken. Die ik nu heb, wordt met de dag groter. Gelukkig kan ik zo bij de huisarts terecht :). Zal het even benoemen!

2 likes

Ik zit in een bus en deze chauffeur rijdt zo hard en wild ik ben gewoon bijna bang

3 likes

Vakantiegeld :money_mouth_face:

9 likes

omg ja, ik kan niet wachten tot morgen hehe

2 likes

Andddd it’s goneeee… (toch?? :crazy_face:)

13 likes

Aaah dat doe ik ook altijd maar nog nooit eentje terug gehad :sweat_smile: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

4 likes

Ik (vrouw, gekleed in een shirt met decolletƩ en met lang los haar) deed net de deur open voor een pakketjesbezorger, hij gaf me het pakket en toen zei hij GOEDEMIDDAG NOG MENEER en liep weer weg.

En ik weet niet waarom maar ben al 5 minuten echt hardop aan het lachen :sob::sob::sob::sob:

59 likes

hahaha
ik laatst op werk, kwam er een collega van een andere afdelng, ā€œBEN JIJ JOSHUA??ā€
…

25 likes

Haha wat? Hoe komt iemand hierop

3 likes

Ik voel op dit moment echt geluk.
Ik ben groente aan het doppen uit mijn moestuin en er staat een puber voor mij te koken.

25 likes

Pasta pesto? Of kan de puber beter koken dan ik?

11 likes