Hoe werkt zoiets? Kun je zomaar een rechtbank binnenstappen? Of moet je je daarvoor aanmelden?
De publieke tribune is bij veel zaken gewoon openbaar toegankelijk en de zaken staan online, maar als pers moet je je van tevoren aanmelden
Hahahaa kip met eigen bedachte kruiden en noodles.
Ik ga dit weekend voor de tweede keer in m’n eentje een citytrip doen! Heb er echt veel zin in om even op te laden in een andere omgeving maar ook altijd wel weer spannend
Zooooo lekker! Boven een waxinelichtje heeft het ook wel iets romantisch. Dit is echt mijn verslaving. Ik rooster elke dag marshmallows boven het gasfornuis. Het begint echt uit de hand te lopen.
Ik werd net bij het verlaten van m’n huis gewoon aangevallen door twee kraaien!!! Echt dood eng. Ben al rennend met m’n armen zwiepend rondom m’n hoofd weggerend en ze bleven me maar volgen.
Ik woon midden in een grote stad 🥹 dacht dat ik alleen hoefde te vrezen voor ratten. Maar nu moet ik kijken of ik niet ondersteboven gelopen wordt door een rat en of er van boven geen kraai de aanval in zet.
Ben serieus een keer gestruikeld over een rat, die rende en ik zette net een stap. Rat knalde tegen mijn voet die net in de lucht was om een stap te zetten, gevolg; ik struikelde en rat werd gelanceerd.
Ik ga zo winkelen en mijn salaris/vakantiegeld is nog niet gestort. Hurrrrrry
Jij woont toch ook in Rdam? Ik had het gisteren ook met kraaien en een ekster. Ik sprong echt weg. Was echt eff bang.
Die nieuwe Flitsmeister app is echt zaad, irritant dat je je eigen snelheid niet kan zien
Neee wij krijgen vakantiegeld pas in december
Ah shit! Ik ben weleens aangevallen door een kraai op de fiets, ik schrok me rot! Dacht dat iemand me vanachter in mijn nek greep maar het was die kraai die over mijn hoofd greep met zijn pootjes en kraste met zijn nagels, brrr
Heb je pijn?
Je werkgever is verplicht het uiterlijk in juni te betalen. (Tenzij je zo’n keuzebudger hebt zoals bij de gemeente/overheid oid en je het maandelijks zelf kan kiezen).
Dat stond me bij en internet bevestigt dat
Ja we hebben ikb ja
Dan kan je het gewoon zelf opnemen wanneer je wil
Leuk, waar ga je naartoe? Veel plezier!
Echt nice om ook weer deels in dienst te werken. Eindelijk weer vakantiegeld
Dan kun je toch gewoon laten uitbetalen?
Ik denk dat ik het maandag pas krijg
Ah ja dat wist ik niet, niemand van mijn team is echt actief bezig met dat ikb.
@propje ja kan, ik dacht dat zij dat dan in mei wel regelden want ik zie wel de opbouw van mn vakantiegeld op mn loonstrook
IKB kan je opnemen en komt dan bij je salaris erbij. Doe je niks wordt het eind van het jaar uitbetaald. Je kan als jouw werkgever fietsplan aanbiedt ook je ikb inzetten voor het belastingvoordeel.