Jaa precies ik heb er zelf laatst ook een cursus van gedaan. Maar ik dacht dat vakantiegeld nog apart was. Ach, weer wat geleerd
Je krijgt wel de helft van het bedrag dat je inzet als je het uit laat betalen. Dat heeft te maken met dat het hoog belast wordt.
Ja dat had ik ook gezien. Nouja, ik zie wel even wat ik er mee doe.
Ik stond op de wachtlijst voor een beginnerscursus boekbinden. En er is een plekje vrij! Jippie!
Oktober begint het pas maar heb er zin in!
Dit weekend ga ik naar een festival, ik hoop zo dat het stopt met regenen
Same
Ik heb mijn schoonmaakdoeken maar eens aangevuld want vond dat ik toch nog te weinig had lol (ik koop ze altijd online). Voel me echt volwassen als ik daar geld aan uit geef. De meeste mensen geven waarschijnlijk niet eens zoveel geld uit aan schoonmaakdoekjes maar ja ik vind die van Neweco wel erg fijn en als ik ze toch al van dat bedrijf heb wil ik geen anderen erbij hebben.
Wat cool! Waar ga je dat doen? Ik heb het een keer een middag gedaan en vond het zo leuk!
Bij boekbinderij Wilgenkamp. In Blokker je kunt daar ook verdere vervolgcursussen doen en workshop als je de basis gehad hebt.
Ook zelf papier maken!
Zijn die heel anders dan gewone doekjes van de Hema/Blokker?
Dat durf ik niet te zeggen want had hiervoor Action doekjes en dat verschil merk ik wel want deze zijn niet zo dun en blijven ook gewoon mooi na tig keer wassen. Maar had ze ooit gekocht omdat ik voor alle schoonmaakklusjes een aparte kleur wou en inmiddels heb ik ze al een tijdje en ze blijven mooi. Mijn raamdoeken zien er ook elke keer weer uit als nieuw na het wassen, geen haakjes niks.
Ik vind het zelf het geld wel waard in ieder geval. Ik gebruik hun schoonmaakmiddel ook voor sanitair en voor interieur. Die flessen gaan echt mega lang mee (denk dat ik de 10 jaar wel ga halen), want is concentraat dus je moet het zelf mengen met water. Er zit 1 liter en met 5 ml kan je een fles met schoonmaakspul ervan maken dus ja dat gaat heel lang mee.
Nee mensen ik heb geen aandeel bij dit bedrijf haha. Gewoon goede ervaringen die ik nu even wil delen.
Ik heb net onze aannemer betaald en het was toch een brok meer dan begroot. De spaarrekening moet er even van bijkomen.
Ik had een adidas trackpants besteld en dacht eigenlijk dat ie te klein en te kort zou zijn maar hij zit gewoon goed en dat vind ik dan zon heerlijke meevaller. Mn bankrekening wat minder.
Ik hou heel erg van verjaardagscadeaus uitzoeken en geven aan anderen en ik heb voor een vriendin echt het perfecte cadeau (denk ik) gevonden in een kringloop in Denemarken. Het was ook echt een mega goede vondst (vintage, schaars etc. dus was sowieso al over the moon dat ik het heb gevonden). Ik heb het al 5 maanden in huis en ga het vanavond geven en was de hele tijd excited, maar nu ben ik opeens bang dat ze het niet leuk vindt En heb ook zo’n gevoel van dat het een te overdreven cadeau is ofzo? Terwijl wat is nou weer een overdreven cadeau?? Echt geen idee waar dit gevoel vandaan komt maar het is stommmm
Edit: ik bedenk me net dat ik binnenkort ongesteld moet worden. Bedankt baarmoeder voor het verpesten van dit moment!!
Klinkt super lief en ik ben heel benieuwd wat het is nu!!
Een Royal Copenhagen schaal (ze is groot Deens design fan en houdt heel erg van vogels)
(Niet mijn foto)
Wauw heel leuk!!!
Oh die is prachtig! Gaat ze vast heel blij mee zijn!
Ik ben lichtelijk brak maar moet nu weer sociaal doen eigen schuld uiteraard maar verlang echt heel erg naar mijn bed en een ijskoude cola.
Wat leuk, ga je het proces hier wat delen? Ben daar wel benieuwd naar, hoe moeilijk het is etc.