Er gaat een heel nieuwe wereld voor me open. Ik moet zeggen dat ik nogal overweldigd ben door het aanbod. Toevallig zat ik vandaag na te denken dat ik nieuwe schoonmaakdoeken nodig heb en op kleur lijkt me inderdaad wel handig.
Heb jij tips welke? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zie met zilverdraad, wafels, excellent, durable, soft. Wtf moet ik kiezen?
Ik zal t.z.t. wel wat plaatsen in het WJEKW foto topic. Ik ben ook zo benieuwd!
Is toch een jaarlijkse traditie dat het regent inmiddels of niet😂
Ik kom hier morgen op terug! Maar dit heb ik:
Samenvatting
Nope, helaas
En hoe vond ze het?
Ik heb gisteren na meer dan een jaar weer 20/25 minuten gebokst, als onderdeel van een intake. De spierpijn in mn rug nu jongen wtf
Zo een cursus naailes voor dummies volgen. Pray voor de docent
Ik heb zoooo’n intense week gehad, dat ik echt naarstig opzoek ben naar iets van ontspanning vandaag om alles los te kunnen laten. Ik ben echt beyond trots op mezelf dus ik ga mezelf lekker trakteren met een shopsessie van mn hoogste salaris ooit (door vakantiegeld ), joe joeeee
Zag een tip tegen waterverspilling in een magazine: ‘Het is niet erg om twee dagen hetzelfde servies te gebruiken’. Ze spraken dan van je ontbijtbordje, maar sorry, nee?
Haha m’n ontbijtbordje wordt echt het minst vies. Daar ligt dan bijv. een boterham op die ik na 20 sec al in mn handen heb.
Hooguit wat kruimels, maar verder niks dus ik kan zeker wel twee keer doen met m’n ontbijtbordje en dat doe ik ook zeker in t weekend haha
Ja ik snap het ergens wel hoor maar ik zou me er ook gewoon heel erg aan storen dat er dan vuile vaat staat. Ik heb geen vaatwasser dus doe sowieso elke dag de vaat dus voor mij is het in elk geval al geen goede tip Maar ik ontbijt ook vaak met fruit en als dat sap dan een hele dag ligt te marineren (zeker in de zomer) lijkt me dat ook niet heel hygiënisch.
Een koffiebeker gebruik ik wel de hele dag maar goed daar gaat alleen koffie in. Zo’n plakkerig bord als jij beschrijft zou ik ook niet zo op het aanrecht zetten
heb laatst koelkast gestackt met al die craftsodas die toen 99 cent bij de ap waren
maar gisteren gaf huisgenoot groot feestje
zo ff de schade controleren ben echt bang
Met open koelkast? Als in pak zelf maar?
In dat geval is het dus ook gewoon vies. Als ik alleen een broodje gegeten heb, pak voor de lunch rustig hetzelfde bord. Net als dat ik heel de dag uit hetzelfde glas water drink.
Ben je in shock over het idee dat mensen zelf uit de koelkast hun drinken pakken of bedoel je gewoon dat er dan waarschijnlijk wel wat van die frisdrank gedronken is?
Nee dat laatste!
Ik had net de minst overtuigende Jehova’s getuige aan de deur.
Zij: “Hallo! Ik wil graag met u praten over alles wat er gaande is in de wereld”
Ik: “O hallo”
Zij: “Ik zie dat u een oortje in heeft, u bent druk denk ik”
Ik: “…”
Zij: “En u heeft waarschijnlijk niets met het geloof”
Ik: “Nee inderdaad”
Zij: “Dan hoeft u onze folder ook niet denk ik. Nou, fijne dag!”