Wat je even kwijt wil #68

O heerlijk toch juist!
Ik heb ze laatst ook gehad, ze waren wel iets overtuigender dan deze helaas haha

4 likes

Ik had laatst ook zoiets. Ik kwam net uit de douche, dus met nat haar aan de deur en toen zeiden ze dat ze wel een andere keer terug zouden komen, maar ze zijn gelukkig nooit meer langsgeweest :sweat_smile:

3 likes

Mijn moeder doet mee aan een garageverkoop en ze wou een oude brother breimachine te koop zetten die ze toevallig terug had gevonden, nog in goede staat en lijkt te werken. Nu ging ik voor haar prijzen zoeken zom er iets op te plakken zie ik dat het voor duizenden euros geveild word?! En ze dacht er eerst 50 euro voor te vragen haha.

25 likes

Ik zit al de hele dag op m’n nieuwe droger te wachten. Breng nou, ik wil wassen!

5 likes

Allebei echt nachtmerrie scenarios omg :sob: Ik weet serieus niet eens welke ik erger vind haha

5 likes

Geen pijn! Hebben me niet geraakt gelukkig. Maar ze waren met z’n tweetjes, dus maakten om de beurt een duikvlucht richting mijn hoofd đŸ„č.

@Broodrooster ja klopt! Vriend van me zei dat het hier wel een bekend probleem is blijkbaar?

@Otzi ja I know!!! Echt beiden vreselijk. Hele leven in een Brabants dorp heb ik zulke shit niet meegemaakt hoor.

1 like

Echt heel leuk! Weer lekker druk gemaakt om niks haha

1 like

JĂșĂ­st voor jou is het een goede tip, wat minder vaak die ellendige vaat doen :laughing: toen ik geen vaatwasser deed ik niks anders dan recyclen

6 likes

Hij draait!

6 likes

Was net in de sauna en dr is daar een soort eilandje met nog wat sauna’s een beetje meer afgelegen. Waren daar gewoon mensen aan het seksen met keihard kreunen en alles? Echt niet chill en aso

5 likes

Impopulaire mening: ik vind afwassen niet erg :grinning:

4 likes

Heb je zin om langs te komen voor een lekker kopje thee en een lekker grote afwas?:heart:

Ik heb vandaag ge-minigolft en ben er helemaal vrolijk van. Was is het toch fijn om zoiets onbenulligs te doen en een beetje te ouwehoeren met mensen.

7 likes

Gewoon nieuwsgierig: heb je er iets mee gedaan, het gemeld ofzo ergens? Waren er meer mensen die het door hadden?
Zeker echt aso, en niet oke :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Haha ik zou dit dus oprecht niet erg vinden. Sterker nog, tot voor kort deed ik een flexijob als afwasser. Verstand op nul en je ziet ook echt resultaat van je werk :smiley:

3 likes

Ik heb 6 kipnuggets besteld en er 7 gekregen :sunglasses:

45 likes

Omg ik heb net randomly ‘As the world turns’ zitten googelen omdat het zooo lang geleden is sinds ik dat voor het laatst heb gezien. Ik keek dit vroeger echt religieus nadat Oprah Winfrey was geweest op rtl 4 haha en voordat De Phil vervolgens kwam op rtl 5 en dat waren gewoon fantastische tijden. Dus nu heb ik dit YouTube kanaal ontdekt en omg. Ik ben alle filmpjes aan het kijken wat een nostalgie joh :joy: Ook dat al die mensen nog zo diep in mijn geheugen begraven zitten maar ze zitten er nog steeds haha

27 likes

Ahh met James Stenbeck en Holden en Lucinda!! Mijn moeder keek dit altijd dus ik ook. Laatst keek ik een film en er was een acteur en hij kwam me zoooo bekend voor, na googelen bleek het Casey Hughes te zijn :joy:

5 likes

Ik zag laatst Jack ook in iets verschijnen. Volgens mij was het ‘you’ ofzo duurde bij mij echt vet lang toen voordat het kwartje viel haha.

5 likes

Haha echt nostalgie!

2 likes

Jaa! Geweldige serie. Ik weet nog dat ik na school ook altijd klaar zat om ATWT te kijken en op 11/9 live de beelden te zien waren van het tweede vliegtuig wat in de Twin Towers vloog. Dat staat zo in m’n geheugen geprint. Ik keek ATWT vaak met m’n moeder en m’n broettje, haha. Wist je dat een van de acteurs Ryan Serhant die Evan speelde ook heeft gewerkt in NY million dollar listening?

4 likes