Dat keek ik altijd met mijn oma 🥹
Dat keek ik zo vaak met mijn oma
——
Ik kom net thuis van een feestje met vriendinnen die ik al ruim 26 jaar ken en we hebben de hele avond vroeger verhalen zitten vertellen. Een wonder dat we nog leven en zó leuk alles wat we hebben mee gemaakt en nog steeds mee maken.
Ja wel gemeld maar denk dat het tegen die tijd al afgelopen was dus denk niet dat ze er veel aan konden doen, heb de mensen ook niet goed gezien.
En ja meerdere mensen hadden het door.
Ik keek het met mijn moeder. Mijn broertje en ik vonden vooral Molly erg leuk, want die had van die uitdrukkingen die we nog steeds gebruiken.
Did you hear that sound? That’s the sound of me not laughing!
He had the body of a Greek god and a face to match
Was het niet de langslopende serie met Nancy die vanaf het begin meedeed?
Bij mij valt nu pas het kwartje, hij zat in een seizoen van Stranger Things! Hij kwam me al zo bekend voor toen.
Heb zo’n huisje voor m’n verjaardag gevraagd (en gekregen), want afgelopen najaar zat er ook een egeltje in m’n tuin dus ik hoop dit jaar weer en dat ie dan in het huisje wil wonen 🥹
Ik heb goede hoop want ik zie regelmatig egeltjes in de buurt scharrelen! Nog even kijken wanneer ik hem het best neer kan zetten.
Ik heb vanochtend video’s gekeken van korean englishman, daarin gaan een stel britten naar de verplichte legerdienst in zuid korea. Die jongens moeten dus allemaal verplicht 18 tot 21 maanden in dienst. En het is ZO zwaar, omg, ik heb echt medelijden. Wat zielig vrouwen mogen zich vrijwillig aanmelden, welke gek zou dat nou doen.
Godver, krijg net een appje van de oppas dat ze ziek is we zitten helemaal klaar, ready voor festival dag 2. Kut kut kut
Ik hoor hier iets overvliegen, het lijken wel straaljagers? Wat een KUTgeluid zeg
Die waren op weg naar Memorial Day op de Amerikaanse begraafplaats in Margraten. Blijkbaar waren ze te vroeg want hier zijn ze 3x overgevlogen in verschillende formaties
Applaus voor de dochter van mijn buurvrouw, ze hoorde me jammeren in de tuin en vroeg wat er was. Ze kan dalijk na het eten oppassen toch nog de laatste uurtjes gaan.
Heb ik zojuist impulsief 4 puzzels besteld die in de aanbieding waren? Maaaaaybe. Voel me echt een oma soms maar puzzelen is gewoon zó chill en deze zijn zó mooi en betaalbaar. Circle of colors van Ravensburger trouwens, voor wie ook een oma is. Ik zit er nu samen met mijn zoontje eentje te doen die ik had geleend van m’n moeder en boem, inééns lagen er 4 in mijn winkelmandje en had ik op bestellen geklikt.
Ben gestoken door een of ander beest op mijn been en heb toch twee grote warme rode plakkaten op mijn benen zitten.
Doet ook zeer gewoon
Ik draag al 20 jaar geen spijkerbroeken meer omdat ik een moeilijke maat heb, trek ik voor de gein even eentje aan die in een vriendin weg deed, PAST HIJ PERFECT. Echt even een sisters of the travelling pants momentje. uiteraard meegenomen hehe
Mijn vriend heeft een stuk grond gekocht (België) (ik ben nu 1% grondbezitter haha) waar we wel samen eind dit jaar een huis op laten bouwen/mee starten en ik heb er zó veel zin in.
Ipv onze normale wat saaie maandagochtend standup heb ik voor mijn gevoel net les 1 over zonnebrand/spf/gezichtsverzorging gegeven aan 6 mannen. Jij draagt elke dag zonnebrand? Ook als je niet naar het park of strand gaat? Nou echt alsof ik hogere wiskunde stond uit te leggen op mijn whiteboard aan 6 verbrande koppies Gewoon 20 minuten over staan praten
SPF voor dummies
Er is net een bouwvakker door ons dakraam gezakt Ik schrok me dood. Stond er ineens iemand in mijn huis. Hopen dat ze het snel (en goed) gaan repareren, want ik heb geen zin in nog meer (water)schade.
Het is toch wel erg jammer dat als jij je grens aangeeft bij sommige mensen, ze dit niet snappen en niet door heben dat ze verkeerd bezig zijn.
Wauw ik zou in de eerste plaats blij zijn dat de dakdekker nog leeft.