Wat je even kwijt wil #68

Ja wij hebben het vorig jaar ook gedaan. Ik vond het ook erg leuk! Toen voor het speciale eerste klas gekozen. Superlekker eten.
Wij stapten op in Haarlem en planning was richting Leiden. Maar door wat problemen op het spoor ging dat niet door en reden we naar Schagen! Daar wonen we en stonden we 45 minuten stil :joy:

Waar reden jullie heen?

6 likes

Zelfs het NOS journaal heeft een item straks over Taylor Swift. Er is geen ontsnappen meer aan :roll_eyes:

7 likes

Toevallig stapten wij ook in op Haarlem, maar daar wonen we beide niet haha. Zijn een rondje gereden Haarlem - Amsterdam - Woerden - Gouda - Rotterdam - Den Haag - Leiden - Haarlem :smiling_face_with_three_hearts: was een tof rondje want zijn praktisch bij beide onze huizen en beide onze banen gereden haha. We werken allebei in een gebouw naast het spoor dus dat konden we aan elkaar laten zien, en we zijn langs mijn thuisstation gekomen en langs de wijk van mijn vriendin zodat we bijna haar huis konden zien. Echt grappig! En de skyline van Amsterdam (zuid), Rotterdam (Euromast!) en Den Haag mooi bekeken.

13 likes

Nee maar ik woon dicht bij mijn werk en ga naar mijn ouders de andere kant op. En ben idd al wel een miljoen keer langs Amsterdam centraal gereden met de trein maar het was gewoon een leuke route met mooie gebouwen om naar te kijken tijdens het diner. Is nou niet dat ik steeds zo :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: uit het raam zat te kijken want het is en blijft Nederland

6 likes

Mijn zusje zou met vrienden uit gaan, zij wonen in de stad waar ze heen gaan. Ze hadden om 8 uur afgesproken, maar omdat mijn zusje nog moest koken voor mijn vader is ze een kwartier later. En nu appt ze dat haar vrienden dus al de stad in zijn gegaan en zij dus nu in haar eentje een half uur moet lopen naar de kroeg waar zij zijn (of onderweg naar toe zijn)…
Vind het echt sneu, die vrienden hadden toch best een kwartier kunnen wachten met uitgaan, zo ga je toch niet met je vrienden om?

1 like

Op de een of andere manier dacht ik altijd dat jij een heel jong zusje hebt!

2 likes

Ook zij is met het forum meegegroeid :sweat_smile:
(Ze is 18)

12 likes

Wel schattig en leuk dat hij zo’n reis gaat maken! Ik ben benieuwd of je ook een verslag krijgt als ie terug is!

Mijn moeder is bevriend met een koppel (zijn begin 60) en die gaan regelmatig op cruisevakantie. Mijn moeder ontvangt dan een heel word-bestand met een reisverslag in een soort dagboekvorm over wat ze elke dag doen, en dat ze dan die dag bijv. de kapitein hebben ontmoet en stroopwafels voor hem hebben meegenomen. :cry:
Ze durft niet te zeggen dat het haar niet zó erg boeit hoe hun cruise verloopt dat ze dit helemaal zou willen lezen.

7 likes

Net Cast Away gekeken en wajow triggerde mijn Thallasophobia niet normaal

1 like

Ik werd net wakker met een grote kever op de grond naast mijn bed. Vind ik al erg (echt bang voor insecten), maar zijn POOT lag nog op mijn kussen :cry:

Ik kan dus nu en niet meer slapen en moest zo mijn bed en mezelf helemaal wassen. Ik lag echt met mijn hoofd waar die poot lag dus zie nu helemaal voor me hoe mijn gezicht dat ding geplet heeft en die poot eraf heeft getrokken brrrr.

PS. Shit. sorry, geen idee waarom dit een reactie op iemand is, ben normaal meer een lurker, maar dit moest ik even kwijt haha.

6 likes

Ik zit net in de auto en mijn navigatie zegt ineens:’ Hier gebeuren heel veel ongelukken dus kijk uit’. Echt waarom vertel je me dit? Op zo iemand als ik heeft dat echt alleen maar een averechts effect :joy: Fuck off ik hoef dit niet te weten gewoon haha.

4 likes

Plot twist: ongelukken gebeuren daar omdat de navigatie zegt kijk uit hier gebeuren veel ongelukken.

12 likes

Het voelde vanacht alsof ik ging logeren in mijn eigen huis :joy: ik had het beddengoed al afgehaald, maar het vorige beddengoed was nog niet droog, dus ik moest in de logeerkamer slapen. Sliep trouwens wel erg lekker! En ik voelde me ineens zo bevoorrecht dat ik gewoon een logeerkamer heb met een vast logeerbed :sunglasses:

19 likes

ik denk altijd als ik aan een nieuwe tatto denk: leuk, die kan dan onder mn elleboog aan de buitenkant. en dan kijk ik en dan zit er daar al één…

7 likes

Van de week op werk kreeg ik de vraag ‘heb je ooit problemen gehad met werk zoeken of op werk vanwege je tattoos?’
Ik: ‘huh tattoos?’
Het is niet dat ik twee onderarmen heb met meerdere tattoos.
Heb ook wel eens gehad dat ik onder de douche stond en dan stond te schrobben op eem zwarte plek op mijn arm die niet wegging. Joh, gek he.

4 likes

Ik wou @En_zeventien_anderen taggen om te vragen of ze Sanremo had gezien, maar ze is er helemaal niet meer! Boeee ):

3 likes

Ik sport nu sinds kort op zondagochtend en vind het echt zo chill? Voel me een stuk productiever in plaats van heel de ochtend in bed blijven weg kwanzen.

3 likes

Omg ineens 18 mensen weg.

49 likes

RIP forum 2024

3 likes

Ik heb morgen een belangrijke gesprek en kan niet slapen van de zenuwen, maakt het er natuurlijk niet beter op. :tired_face: