Plottwist: @Sproetjes is de nieuwe medewerker
Sorry voor de dubbelpost maar ik heb net mijn scriptie definitief ingeleverd!! Heel fijn maar ook heel spannend, helaas nog niet de definitieve afronding van mijn studie maar die komt nu wel heel dichtbij
morgen even ergernissen op je werk in de gaten houden
Ik heb patrick laureij ontdekt door dit forum en ik vind hem echt heel grappig, love dit forum
(misschien leef ik onder een steen)
Ik las afgelopen weekend dit:
De wasmachine reinigen, doe je ook eenvoudig met vaatwastabletten. Doe twee vaatwastabletten in het zeepbakje en draai een programma op 90 graden. Vaatwastabletten hebben een anti-vetmiddel dat zeer effectief afrekent met vet en vuil in de wasmachine.
Dus nu heb ik speciaal een doosje vaatwasser tabletten in huis gehaald voor de wasmachine haha.
Oh maar dit is toch heel normaal, blijft altijd spannend een eerste werkdag! Ik hoop dat je een goede dag hebt.
Ik ben vandaag naar een kaakfysio geweest. Iemand had het hier pas over en van het een kwam het ander. Heb namelijk echt al jaren een knakkende kaak.
Het was pijnlijk maar ook zeer leerzaam.
Ik heb een core memory van toen ik klein was (ik denk jaar of 6/7), dat mijn ouders een film keken op tv en daarin vertelde een vrouw een mop aan een paar kerels. Die mop ging over pijpen en ik las dat voor mij onbekende woord in de ondertiteling.
Toen m’n moeder me daarna naar bed bracht vroeg ik aan haar wat pijpen is, want mijn wijsneuzerige ik wilde die mop begrijpen haha. Door de reactie op deze vraag (en wel een soort van uitleg) van mijn moeder maakte deze situatie natuurlijk al helemáál indruk. Ik heb daardoor altijd het beeld onthouden van die filmscène, en jaren terug zelfs wel eens geprobeerd te googelen welke film het geweest kon zijn, maar nooit gevonden.
Nu keek ik net naar een film en ineens zie ik DE SCENE!!! En het klopt qua timing want de film is uit 1997, dus was een tijd erna vast op tv te zien. Eindelijk weet ik waar mijn herinnering van is! Het is de film Good Will Hunting trouwens.
Ik at die vroeger ook toen ik in Engeland woonde, met wat jam. Ik vergeet nooit dat daar toen ook stage liep en ik een doos Weetabix had meegenomen. Het was toen pauze, en de baas vroeg of ik wat te eten wou van MacDonalds, waarop ik antwoordde dat ik niet zo’n honger had. En toen zei hij echt zo:’ Well I see you got a whooole box of Weetabix over there so you must be a little peckish innit? '. Dat was echt zo schaamtelijk hahaha. Zat ik daar met mijn stomme doos Weetabix terwijl iedereen me nu aan keek Volgens mij heb ik ze daarna ook niet meer gegeten hahaha
Ik zit op youtube allemaal filmpjes te kijken van soldaten die onverwacht naar huis komen, mannn ik ben zo’n zakdoek
Was erg leuk!!
Ik belde eerder vandaag een massagesalon omdat ik een massage wilde, duh.
Maar die vrouw: wil je nu?
Ik: nee welke dag heb je verder van de week nog ruimte?
Vrouw: elke dag
Ik: Ehm vrijdag? Hoe laat kan?
Vrouw: elk moment, zeg maar.
Zou ik echt de enige klant zijn deze week?
Moet je sadistische trekjes hebben als mondhygiënist? Ik ben gezoutstraald. Daarna lekker koude lucht in mijn bek geblazen. En als afsluiter tot bloedens toe in mijn tandvlees gepoerd.
En dan moet ik beter stokeren
‘Het is wel een beetje ontstoken want het bloedt’. Ja dat doet alles als je zo hardhandig doet
Of met zo’n dikke rager er tussen probeert te douwen. Gelijk daarna had ik een tandartsafspraak. Zat max 3 minuten in die stoel, want mijn gebit is het minst onproblematische aan mij.
Heeft ‘ie wel snel verdiend
Irritant maar is wel waar. Sinds ik elke dag stook bloedt het niet meer, ook niet bij de mondhygiënist.
Sssstt dit willen we niet horen
Soms heb je van die led-spots die zeggen een bepaalde kleur te zijn, maar dan eigenlijk losse lampjes in verschillende kleuren hebben die dan samen gemiddeld ongeveer die bepaalde kleur vormen, zoals dit:
Ik heb altijd het idee dat als je dan te dichtbij staat je die afzonderlijke kleuren gewoon terugziet, dus dat dan die gele vlekken veroorzaakt?
Of bleef de gele vlek zitten terwijl je bewoog?
Ik heb oortjes van de HEMA en word er zó gek van. Ik hoef maar door de wind te fietsen/lopen of een hobbel overgaan of zelfs in bed maar even tegen een kussen aan te komen met het oortje en hij gaat al naar ‘stembediening’. Sterker nog, hij heeft er ook een handje van om random mensen uit m’n contactenlijst dan te bellen, en dan echt mensen die ik al 10+ jaar niet heb gesproken en vaak heb ik het dan niet eens echt door. Ik krijg het niet voor elkaar om dat uit te zetten en heb geen geld voor echte Apple oortjes (en wie weet heb ik het daar ook wel mee?).
Ik vind die van JBL erg fijn, en goedkoper dan AirPods