Wat je even kwijt wil #68

Mijn baas toen ik de eerste keer tijdens het thuiswerken make-uploos in een online meeting verscheen (na twee weken onboarding op kantoor): “Gaat het wel goed? Je ziet er heel moe uit…” Was wel een bevestiging dat mijn concealer goed zijn werk doet, maar van een 50-jarige man die ik net twee weken kende zag ik het niet echt aankomen :sweat_smile:

4 likes

Ik ben ziek en ik verveel me dood.

1 like

Ik kom net terug van vakantie en wat is het toch heerlijk om weer in je eigen huis met eigen spullen te zijn. Ik lig lekker op de bank met mn katten tennis te kijken en mn vriend ligt naast me te snurken. Helemaal happy!

20 likes

Zag deze moest er gelijk aan denken

3 likes

Haha ik heb mijn haar altijd omhoog geknoopt en ze vroeg eens hoe lang het eigenlijk was dus ik laat dat zien
‘Toch jammer dat het zo dun is’

2 likes

Een van m’n beste vriendinnen die ik heel vaak zag, is vandaag verhuisd naar het buitenland en het voelt een beetje alsof ik liefdesverdriet heb :cry:

21 likes

Hoe is het hiermee afgelopen?

3 likes

Ik weet nog niks. Ik hoop echt dat het goed met haar gaat en dat er geen gekke dingen zijn gebeurd.

Edit: post aangepast ivm herkenbare details

14 likes

Ik ben met mn werk een avondje weg en we zijn nu in de karaokebar. Ik heb best wel een serieuze verantwoordelijke baan en een paar collega’s zijn zoo zat (ik niet, heb niks gedronken) en ik heb echt de avond van mn leven

39 likes

Haha ja love dit! Ik had dit laatst ook met collega’s (ook vrij serieus/corporate werk) en was echt de beste avond! Have fun :hugs:

5 likes

Ik zag vandaag dat een ex van mij vader wordt en dat voelt toch een beetje gek, ondanks dat mijn partner en ik bewust geen kinderen willen en ik heel gelukkig ben in mijn relatie.

12 likes

Als er echt hele gekke dingen zijn gebeurd (en laten we hopen van niet), hoor je het op een gegeven moment wel. Dat soort informatie lekt op een gegeven moment uit.

Hopelijk gaat het goed met haar en komt ze snel terecht

5 likes

…wie?

2 likes

Shit deze culturele mijlpaal is aan me voorbij gegaan

9 likes

Wat leuk! Ik ben jaren geleden ook alleen met m’n moeder op vakantie geweest en het was echt leuk. Toch een hele andere sfeer dan als kind met je ouders op vakantie. Elke avond een fles wijn haha. Waar ga je naartoe?

5 likes

Pfff de dokter zei vanmorgen dat ik waarschijnlijk alopecia arreata heb :cry: Nu vond ik wel dat ie alleen maar super oppervlakkig naar mijn hoofd keek, dus heb toch nog maar even om een doorverwijzing naar een dermatoloog gevraagd omdat ik ook een tik heb dat ik op mijn hoofd wrijf en ik volgens mij met haarolie en haarvitamines wel een verschil zie t.o.v een jaar terug. Maar ja blijft kut, kan wel janken eerlijk gezegd. Maar goed als die dermatoloog het bevestigt ga ik maar aan de Minoxidil I guess :woman_shrugging:t2: Ben even alle bullshit zo zat bah.

13 likes

Even een update:
Ze is terecht! Gelukkig al dezelfde dag.
Bedankt voor alle lieve reacties :heart:

Edit:
Post aangepast, was niet netjes om te delen

66 likes

Ah wat kut… ik heb het ook. Bij mij is het na een jaar kale plekken wel weer aan het teruggroeien. Als je het erover wil hebben dan kun je me altijd een berichtje sturen!

3 likes

Ik vond vanochtend 20 euro in mijn broekzak die volgens mij nog van Koningsdag is. Heeft het meerdere wasrondes overleefd hahaha.

36 likes

Dat is wel een fijn momentje ineens geld vinden wat je al dacht te hebben uitgegeven.
Voelt toch als een soort gratis geld dan

3 likes