Wat je even kwijt wil #68

Oortjes die ergens een handje van hebben. Love it.

Verder wel kut natuurlijk.

5 likes

Oh ja dit had ik ook met goedkope oortjes. Met Apple oortjes was het probleem meteen weg.

1 like

Jlab Jbuds Mini heb ik laatst aangeschaft. Ze zijn heel klein en daarom ook geschikt om mee in bed te liggen bijvoorbeeld, mocht je daar naar opzoek zijn.

3 likes

Jlab go air pop zijn goedkoop en hebben dit niet! Ik heb ze nu ongeveer een jaar denk ik. En geluid is echt heel prima.

2 likes

Zit gezellig met Fransje Timmermans in de tram.

14 likes

Ik heb oortjes van ‘Fresh & Rebel’ ze zijn geloof ik +/-€40,- maar vaak in de sale; ik heb ze een keer voor €25,- via Bol gekocht. Zijn heel fijn!

4 likes

Ik heb mij net (beleefd) boos gemaakt bij een grote garage omdat ze mij niet een gratis leenauto wilde geven terwijl mijn auto nog Bovag garantie heeft en onder die garantie gerepareerd wordt. Ik had van te voren gebeld en gevraagd of die leenauto via die garantie vergoed werd, en als dat niet zo was of ze dat konden laten weten zodat ik wat anders kon regelen. Eerder heb ik ook wel een keer een leenauto gekregen.

Maar nu wilde ze het niet doen want ze waren er onlangs achtergekomen dat het niet werd vergoed etc etc. Maar ze hebben mij dus niet gebeld, ze zeiden het toen ik net voor hun neus stond. En wat het servicecentrum (waar ik de afspraak maakte en verzocht te bellen als ik geen gratis leenauto kreeg) zegt of doet hebben zij niets mee te maken (???). Ik was zo chagrijnig. Mn auto staat er sowieso twee dagen dus het zou 80 euro kosten. Ik had het al opgegeven maar uiteindelijk toch kosteloos meegekregen. :v: Ben altijd blij als ik niet over mij heen laat lopen want ik vind het echt moeilijk om in zo’n situatie voor mezelf op te komen.

45 likes

Jij zou ook moeten rantsoeneren als je loon van de europese praatbarak wegvalt Grace.

3 likes

Ik heb vandaag mijn auto naar de garage gebracht voor APK en een onderhoudsbeurt, maar ben zo bang dat ik vandaag gebeld ga worden dat de distributieriem vervangen moet worden of iets anders duurs. Elk jaar is het weer spannend wat ik moet gaan aftikken.

5 likes

Ik word vandaag gebeld of ik een nieuwe baan heb, maar krijg hierdoor niets uitgevoerd vandaag. Ik zit de hele tijd naar mijn mobiel te kijken :joy:

Edit: om vijf uur pas gebeld worden dat je het niet bent geworden :frowning:

22 likes

Ik heb vorig jaar een nieuwe riem laten steken en dat kostte me iets van 100 euro terwijl de auto wel al 15 jaar oud is!

3 likes

Je distributieriem is geen punt van afkeur op je APK. Ze kunnen hooguit adviseren dat het binnenkort moet gebeuren.

5 likes

Vandaag is niet mijn dag dus eerder van werk weggegaan. Op weg naar huis wilde ik lunch halen bij appie,ik wilde o.a een spinazie barek/barok(??)
Kom ik thuis, breakdown gehad, en wilde erna op de bank lekker mijn spininazieding eten.
Kom ik er n 3 happen achter dat het KIP is. Ik eet geen kip.
Hebben ze hem verkeerd in de vakken gelegd bij de appie. Nou echt hou op met me. :disappointed_relieved:

4 likes

börek?

22 likes

Ja dat waarschijnlijk. Ik heb het pas sinds gisteren ontdekt haha.

3 likes

Ik ben welgeteld 1 uur inhoudelijk aan het werk en wil nu al wel weer naar huis :smiling_face_with_tear: vraag me soms af of ik mijn werk nog leuk genoeg vind of dat ik gewoon een beetje overvraagd ben op dit moment

5 likes

Er is bij ons een moeder van school verdwenen. Gisteren voor het laatst gezien rond 15.00 uur en man en kind hebben niets meer vernomen. Ik zit er al de hele dag mee in mijn hoofd omdat ik vaak praat met die moeder en onze kinderen met elkaar omgaan. Ga ook meteen allemaal complot denken.

13 likes

Voor de volgende keer. Op de kip variant zitten sesamzaadjes op. Op de spinazie variant niet

4 likes

Ik hoor net dat m’n touroperater (gewoon via NL website geboekt die overal aangesloten is) faillissement heeft aangevraagd in Duitsland :sob::sob:. Vet kut
 Als het nog lang duurt voor ik hoor of mijn vakantie doorgaat of niet (gaat op volgorde van vertrek en ik ga pas over 3 maanden) en het zou niet doorgaan vind ik nooit meer iets passends. Dit was 3 maanden terug al moeilijk te vinden meeehhh. Baal zo mega erg nu :frowning:

3 likes

Jeetje zeg. Laten we hopen op een goede afloop

2 likes