Haha ik noem het altijd een cadeautje van mezelf, aan jezelf!
Ik heb gereserveerd bij mijn fav sushi restaurant morgen en omg zo intens veel zin in. echt lang geen sushi gegeten
Ja wtf zelfs de voorletter?? Echt ongepast
Wat vervelend dat jij het ook hebt wel fijn dat het aan het terug groeien is! Ik heb ergens nog de ijdele hoop dat het misschien door iets anders komt, maar durf het echt niet te zeggen. Ik ben nu wel een flinke tijd pepermunt olie en haar vitamines aan het gebruiken waardoor ik volgens mij wel een verschil zie, maar de dokter wou dat niet bevestigen haha. Waar heb jij vooral het haarverlies? Boven op het hoofd of aan de zijkanten? Ik heb echt aan de zijkant van mijn hoofd vooral als ik mijn haar in een staart doe of iets. Ja ik had echt het gevoel dat het beter was geworden bij mij maar nu ga ik weer aan alles aan het twijfelen
Haha ja echt ziek chill! Kan het natuurlijk ook altijd wel gebruiken.
Ja echt “how can I make this about me”…
Ik moet vanavond (en morgen) stemmen tellen maar ik heb dit moment zo geen zin. Ik heb de hele dag gewerkt en sowieso een drukke week gehad dus ben best moe. Straks nog maar koffie zetten en hopen dat ik vanavond een beetje op tijd thuis ben.
Ik heb t vooral rondom mn hoofd idd, links een grote plek en recht een kleine. Achterhoofd had ik ook een plek maar die valt niet meer op nu er kleine haartjes op groeien. Als ik een hoge staart in heb zie je het heel erg.
Had via de dermatoloog corticosteroiden om erop een smeren met een smeerschema maar ik was te laks/lui om dat consequent te doen. En omdat het haar meestal na ongeveer een jaar weer terugkomt bij deze vorm van alopecia, heb ik het afgewacht en nu komt het heel langzaam terug. Maar mijn haar is wel dunner geworden. Ik ben wel nu ook zwanger dus misschien is het teruggroeien nu ook aan hormonen gelinkt?
Ik ben weer eens verkouden en heb op bol zon neusdouche gekocht en het is zo mega chill. Meteen al het slijm en snot eruit. Ik denk ook echt dat het kan helpen om alle pollen weg te spoelen als je hooikoorts heb.
Het kan ook met een bidon, als dat iets is dat je wel in huis hebt?
Of een lege honingfles
ik zag iemand op tiktok het met zo een fles doen dus als je morgen naar de appie moet @grace
Daarna wel weer inleveren voor statiegeld
Ik ben op vakantie en heb sinds vanmiddag een zieke allergische reactie op iets met 100x niezen en mis m’n rhinohorn nu ook enorm, heb ook altijd het idee dat dat idd goed helpt dan! Heb nu onder de douche gewoon de straal op m’n neus gezet haha but not the same.
Ohhh ik ben nu echt knetterverkouden ik ga morgen meteen spoelen met een bidon
Ik deed het hiervoor dus ook altijd met een bidon, maar het is zoals @Krabsalade zegt echt niet the same. Voor een tientje heb je zo’n ding dat semi automatisch je hersenen in spuit en ik heb t gevoel dat het wel beter geholpen heeft. Maar bij gebrek aan beter zeker een bidon/waterflesje met tuitje gebruiken als je t binnen handbereik hebt!!!
Toen michael jackon overleed kwamen er van die filmpjes op youtube van ‘ghost in michael jacksons house!1!!1’ met rare schimmen en bewegende deuren en ik vond dat zo eng. Zeker met die creepy meubels van dat huis en zijn looks.
Ik heb zo’n leuke middag en avond gehad. Frans Timmermans liep in Utrecht en kwam lekker op het terras erbij zitten. Vakman.
Is dat die rode rhinohorn op bol of bedoel je een andere?
Ik ben naar het buitenland verhuisd en zat een paar maanden werkloos thuis en werd helemaal gek van saaiheid haha, MAAR ik had deze week m’n eerste werkweek voor een fulltime baan waar ik voor gestudeerd heb en ben zooo blij!
Edit: aw en het is m’n forumverjaardag, extra feest!