Wat je even kwijt wil #68

Ah top dank je wel!

4 likes

Wat verschrikkelijk zeg. Hopelijk wordt ze in goede gezondheid gevonden.

2 likes

Ah oké!
Gelukkig viel het allemaal wel mee en blijkbaar heb ik een ketting :sweat_smile:

2 likes

Wat is deze hooikoorts vlaag :sneezing_face:

6 likes

Ik ben ook fan van fresh n rebel! Heb de twins ANC of zoiets

ik zeg tegen bijna alle flyeraars dat ik al op hun partij ga stemmen om er zo makkelijk mogelijk vanaf te komen :sob: (niet bij rechtse partijen maar die heb ik ook nog niet zien flyeren) word altijd zo ongemakkelijk van flyeraars haha

5 likes

ja dat bedacht ik me net ook haha, even zoeken of dit woord wel bestaat

Ik neem het ook aan uit beleefdheid hahaha

3 likes

Hier hetzelfde, en ook gewoon net vorige week die grote smak geld naar ze overgemaakt :tired_face:
Gelukkig hadden we een tussenpersoon die dezelfde reis meteen ergens anders heeft geboekt, maar wel bijna 700 euro extra pfff, ik hoop dat het voor jou ook goed komt en dat je heerlijk op je welverdiende vakantie kan gaan!

1 like

echt random maar ik wist dat iemand dit had gepost en ik heb net een kaart voor antwerpen volgend jaar gekocht :heart:

Nee nog niet terecht helaas. Maak me echt zorgen, vooral om die kinderen. Die weten toch ook niet wat er in eens gebeurt. Er kan ook geen aangifte gedaan worden omdat een volwassen persoon zonder bijzondere omstandigheden pas na een X aantal uren als vermist opgegeven mag worden. Dan gaat de politie pas iets doen.

3 likes

Oh heftig! Hopelijk loopt het allemaal goed af! :heart:

4 likes

Fucked up! Hier schreven ze heel duidelijk: dit is geen reden tot annulering, dus boek niet direct een nieuwe vakantie want als deze uit het faillissement doorgaat zit je met dubbele vakantie/dubbele kosten. Wacht tot je definitief hoort of het doorgaat of niet. Hebben jullie dat niet dan? Ik vind in mijn eigen verzekeringsvoorwaarden een faillissement niet als annuleringsreden namelijk.

Ik heb alleen nog maar een deel aanbetaald, de rest zou begin augustus moeten. Maar ik betaal geen rode rotte cent meer tot ik 10000% weet dat het doorgaat.

Kan mijn zelfde vakantie ook al niet meer vinden in diezelfde week, vluchten, bestemming etc voor die prijs :sob:

Ik zie net ook eem vermiste vrouw hier uit de stad op fb voorbij komen, maar heb de groep niet goed gezien en nu weet ik dus niet waar en wilde nog even goed kijken voor t geval dat. Hopelijk loopt t bij allebei (of t moet ook een L iit DB zijn) met een sisser af

Edit: post aaangepast ivm herkenbare details

3 likes

Ja klopt daar woon ik. Ik hoop met je mee dat het goed komt.

3 likes

Ik voelde me heel kut dus ik heb net de trip geboekt die ik al heel lang wou boeken en ik heb gisteren goed nieuws gekregen. Dus no more saddies. :triumph:

12 likes

ahh goeie aankoop!!! je gaat het sws prachtig vinden

2 likes

Vind het eerder onfeministisch dat de vrouwelijke muggen ons prikken!!

17 likes

Mijn moeder neemt mij volgende maand mee op vakantie! Ik ben nog nooit met mijn moeder op vakantie geweest. Vroeger was er nooit geld voor en ik had ook nooooit verwacht dat zij mij zou meenemen en betalen. Ik heb er zoveel zin in om een paar dagen samen met haar weg te gaan😍

142 likes