Wat je even kwijt wil #68

Onze tussenpersoon heeft het bedrag dat wij al hadden betaald, voorgeschoten op de “nieuwe” reis, dus mocht het toch nog goedkomen, dan is hij degene met die kosten, maar ik verwacht dat hij die reis dan ook wel weer kwijtraakt aan iemand anders!

Gelukkig heb je alleen nog maar een deel aanbetaald! Wij hadden net de hele reis betaald :tired_face: ik neem aan dat al de reizen die geboekt zijn ook wel weer vrijkomen als het faillissement echt doorgaat, en hoop dat je je aanbetaling megasnel terug hebt! Ik ga voor je duimen!!

Alle andere reisorganisaties drijven nu meteen lekker de prijzen op die klootzakken

3 likes

Ik ben gemachtigd door een collega om te stemmen omdat hij op vakantie is, ik dacht dat ‘ie links was maar nu vraagt ie me D66 te stemmen :sob:

Ja wat ga je dan doen he😂

2 likes

Gewoon lekker links stemmen, komt hij toch nooit achter.

Forumdisclaimer: dit is een grapje

14 likes

Ja echt een moreel dilemma, had nog wel gevraagd of ‘ie wist dat dat in de EU dezelfde familie is als VVD en dat wist hij niet en vond ‘ie wel erg maar veranderde de zaak uiteindelijk niet. Dilemma’s dilemma’s

1 like

https://x.com/geertwilderspvv/status/1798234672339792057

Ik zag deze tweet van Wilders voorbij komen en wilde proberen een soortgelijk plaatje te creëren met ChatGPT, gewoon om te kijken wat voor prompt hij zou gebruiken. Ik gebruik dan de betaalde versie via werk, en dan als ik klaar ben verwijder ik de chat weer. Dus ik allemaal dingen invoeren als ‘extremely happy Dutch family in a pretty Dutch town’ en steeds verder verbeteren tot het erop leek. Leuk met m’n man gedeeld en toen maar weer aan het echte werk gegaan.

Krijg ik net een berichtje van een collega ‘uhh ben je nou ChatGPT aan het gebruiken om nazipropaganda te creëren?’.

Oeps.

:joy:

35 likes

Ik kan hier alleen maar Rianne Meijer en Mattie van QMusic in zien, ook niet echt het Henk en Ingrid beeld denk ik hahahah

5 likes

Ik ga zometeen voor het eerst in mijn leven werken zonder oogmakeup op. :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Echt raar dat dit als “een ding” voelt, maar ik ben echt een beetje bang dat iemand iets zegt, denkt dat ik ziek ben, dat mijn baas me er niet representatief uit vindt zien (terwijl ze zelf niet eens makeup draagt lol) of dat klanten me niet vertrouwen haha, alsof de millimeter gesmudgde bruine oogpotlood en mascara zoveel uitmaakt.

Wat het nog minder logisch maakt is dat ik regelmatig zonder makeup de deur uitga??? Alleen nooit naar mijn werk! Help

5 likes

Succes, als je mijn moeder niet tegenkomt komt het vast goed!

(Elke keer als ik haar zonder make-up zie: ben je moe? Is er iets? Je hebt kleine oogjes)

13 likes

Mijn baas toen ik de eerste keer tijdens het thuiswerken make-uploos in een online meeting verscheen (na twee weken onboarding op kantoor): “Gaat het wel goed? Je ziet er heel moe uit…” Was wel een bevestiging dat mijn concealer goed zijn werk doet, maar van een 50-jarige man die ik net twee weken kende zag ik het niet echt aankomen :sweat_smile:

4 likes

Ik ben ziek en ik verveel me dood.

1 like

Ik kom net terug van vakantie en wat is het toch heerlijk om weer in je eigen huis met eigen spullen te zijn. Ik lig lekker op de bank met mn katten tennis te kijken en mn vriend ligt naast me te snurken. Helemaal happy!

20 likes

Zag deze moest er gelijk aan denken

3 likes

Haha ik heb mijn haar altijd omhoog geknoopt en ze vroeg eens hoe lang het eigenlijk was dus ik laat dat zien
‘Toch jammer dat het zo dun is’

2 likes

Een van m’n beste vriendinnen die ik heel vaak zag, is vandaag verhuisd naar het buitenland en het voelt een beetje alsof ik liefdesverdriet heb :cry:

21 likes

Hoe is het hiermee afgelopen?

3 likes

Ik weet nog niks. Ik hoop echt dat het goed met haar gaat en dat er geen gekke dingen zijn gebeurd.

Edit: post aangepast ivm herkenbare details

14 likes

Ik ben met mn werk een avondje weg en we zijn nu in de karaokebar. Ik heb best wel een serieuze verantwoordelijke baan en een paar collega’s zijn zoo zat (ik niet, heb niks gedronken) en ik heb echt de avond van mn leven

39 likes

Haha ja love dit! Ik had dit laatst ook met collega’s (ook vrij serieus/corporate werk) en was echt de beste avond! Have fun :hugs:

5 likes

Ik zag vandaag dat een ex van mij vader wordt en dat voelt toch een beetje gek, ondanks dat mijn partner en ik bewust geen kinderen willen en ik heel gelukkig ben in mijn relatie.

12 likes