Wat je even kwijt wil #68

Heb net de ijskast schoongemaakt

Prima tijd

4 likes

Word helemaal nostalgisch van alle Usher liedjes in de halftime show :sob: Hij ziet er ook nog precies hetzelfde uit als toen.

7 likes

Ik begon me af te vragen hoe ik normaal in slaap val en nu lukt het al helemaal niet natuurlijk.

2 likes

M’n broer zei dat het lijkt alsof hij 20 jaar in een tijdscapsule heeft geleefd haha, heb het net teruggekeken en vond dat wel treffend. Heel leuk!

4 likes

Ik slaap zo sleeeeeeeeecht, zo klaar mee.

1 like

Ja Jezus hij is echt nog precies hetzelfde als op de posters die boven mijn bed gingen.

3 likes

Vandaag krijg ik een cijfer terug waar ik al twee weken van wakker lig en een trillend ooglid van heb. Hoop zo dat het 5,5 > is.

We hebben zo slecht en raar les gehad en pas tijdens de laatste les de beoordelingscriteria gekregen waardoor het voor de hele studiegroep een groot vraagteken was.

Anders heb ik over twee weken nog een kans, maar MOET het halen anders moet ik de studie terugbetalen aan mijn werk en mn functie neerleggen.

15 likes

Wat een conditie heeft die vent. Hij was constant aan het dansen en ook nog eens zingen zonder dat het te hijgerig werd. Ik ben echt jaloers op z’n ademsteun.

Die zal wel bekaf erna zijn

4 likes

Playbackt hij dat niet?

Nauwelijks. Je hoort hier en daar schoonheidsfoutjes die je nooit hoort als het geplaybackt is. Alicia Keys zong ook live, want haar inzetten waar hier en daar aan de net niet valse kant.

En als Usher in zijn kopstem zong klonk dat minder duidelijk dan in zijn borststem. Wat normaal is want vaak is de kopstem minder getraind en daardoor minder duidelijk dan de borststem

11 likes

Knap hoor

Mijn gesprek is geannuleerd :angry: dus voor niets zenuwachtig hahaha.

Ik vind dromen trouwens altijd zo intens en grappig. Droomde vannacht dat er een willekeurige man bij mij aan de deur stond, ik was kennelijk net verhuisd en hij vroeg of ik een haver cappu wou drinken met hem. Vooral die details zijn altijd zo random.

5 likes

Het was ook best warm afgelopen weekend, dus snap dat de vogels in de war zijn!

toen hij zn shirt uit deed en ik de classic U chain zag - echt een blast from the past

hier is hij wel echt een babyface trouwens

13 likes

Ik vond het beetje saai. Shakira & J.Lo, en Dr Dre & Snoop Dogg & Eminem etc, zijn voor mij toch de beste optredens geweest.

4 likes

Verbazingwekkend dat hij in de veertig is

2 likes

Ben ook weer opnieuw zo verliefd als een puber.

1 like

Ik ging vanmorgen een stukje wandelen en toen vond ik 50 euro op het fietspad (en er was verdee niemand) dus heb het maar meegenomen

83 likes

Misschien gebruikt hij MR? Dat blendt altijd heel mooi met echte zang

1 like

Of ik zeg maar iets geks he… hij heeft talent.

10 likes