Wat je even kwijt wil #68

Als er echt hele gekke dingen zijn gebeurd (en laten we hopen van niet), hoor je het op een gegeven moment wel. Dat soort informatie lekt op een gegeven moment uit.

Hopelijk gaat het goed met haar en komt ze snel terecht

5 likes

…wie?

2 likes

Shit deze culturele mijlpaal is aan me voorbij gegaan

9 likes

Wat leuk! Ik ben jaren geleden ook alleen met m’n moeder op vakantie geweest en het was echt leuk. Toch een hele andere sfeer dan als kind met je ouders op vakantie. Elke avond een fles wijn haha. Waar ga je naartoe?

5 likes

Pfff de dokter zei vanmorgen dat ik waarschijnlijk alopecia arreata heb :cry: Nu vond ik wel dat ie alleen maar super oppervlakkig naar mijn hoofd keek, dus heb toch nog maar even om een doorverwijzing naar een dermatoloog gevraagd omdat ik ook een tik heb dat ik op mijn hoofd wrijf en ik volgens mij met haarolie en haarvitamines wel een verschil zie t.o.v een jaar terug. Maar ja blijft kut, kan wel janken eerlijk gezegd. Maar goed als die dermatoloog het bevestigt ga ik maar aan de Minoxidil I guess :woman_shrugging:t2: Ben even alle bullshit zo zat bah.

13 likes

Even een update:
Ze is terecht! Gelukkig al dezelfde dag.
Bedankt voor alle lieve reacties :heart:

Edit:
Post aangepast, was niet netjes om te delen

66 likes

Ah wat kut… ik heb het ook. Bij mij is het na een jaar kale plekken wel weer aan het teruggroeien. Als je het erover wil hebben dan kun je me altijd een berichtje sturen!

3 likes

Ik vond vanochtend 20 euro in mijn broekzak die volgens mij nog van Koningsdag is. Heeft het meerdere wasrondes overleefd hahaha.

36 likes

Dat is wel een fijn momentje ineens geld vinden wat je al dacht te hebben uitgegeven.
Voelt toch als een soort gratis geld dan

3 likes

Haha ik noem het altijd een cadeautje van mezelf, aan jezelf! :tada:

3 likes

Ik heb gereserveerd bij mijn fav sushi restaurant morgen en omg zo intens veel zin in. :heart::heart: echt lang geen sushi gegeten

23 likes

Ja wtf zelfs de voorletter?? Echt ongepast

13 likes

Wat vervelend dat jij het ook hebt :confounded: wel fijn dat het aan het terug groeien is! Ik heb ergens nog de ijdele hoop dat het misschien door iets anders komt, maar durf het echt niet te zeggen. Ik ben nu wel een flinke tijd pepermunt olie en haar vitamines aan het gebruiken waardoor ik volgens mij wel een verschil zie, maar de dokter wou dat niet bevestigen haha. Waar heb jij vooral het haarverlies? Boven op het hoofd of aan de zijkanten? Ik heb echt aan de zijkant van mijn hoofd vooral als ik mijn haar in een staart doe of iets. Ja ik had echt het gevoel dat het beter was geworden bij mij maar nu ga ik weer aan alles aan het twijfelen :sob:

1 like

Haha ja echt ziek chill! Kan het natuurlijk ook altijd wel gebruiken.

4 likes

Ja echt “how can I make this about me”…

10 likes

Ik moet vanavond (en morgen) stemmen tellen maar ik heb dit moment zo geen zin. Ik heb de hele dag gewerkt en sowieso een drukke week gehad dus ben best moe. Straks nog maar koffie zetten en hopen dat ik vanavond een beetje op tijd thuis ben.

3 likes

Ik heb t vooral rondom mn hoofd idd, links een grote plek en recht een kleine. Achterhoofd had ik ook een plek maar die valt niet meer op nu er kleine haartjes op groeien. Als ik een hoge staart in heb zie je het heel erg.
Had via de dermatoloog corticosteroiden om erop een smeren met een smeerschema maar ik was te laks/lui om dat consequent te doen. En omdat het haar meestal na ongeveer een jaar weer terugkomt bij deze vorm van alopecia, heb ik het afgewacht en nu komt het heel langzaam terug. Maar mijn haar is wel dunner geworden. Ik ben wel nu ook zwanger dus misschien is het teruggroeien nu ook aan hormonen gelinkt?

1 like

Ik ben weer eens verkouden en heb op bol zon neusdouche gekocht en het is zo mega chill. Meteen al het slijm en snot eruit. Ik denk ook echt dat het kan helpen om alle pollen weg te spoelen als je hooikoorts heb.

6 likes

Het kan ook met een bidon, als dat iets is dat je wel in huis hebt?

1 like

Of een lege honingfles
image

1 like