ik zag iemand op tiktok het met zo een fles doen dus als je morgen naar de appie moet @grace
Daarna wel weer inleveren voor statiegeld
Ik ben op vakantie en heb sinds vanmiddag een zieke allergische reactie op iets met 100x niezen en mis m’n rhinohorn nu ook enorm, heb ook altijd het idee dat dat idd goed helpt dan! Heb nu onder de douche gewoon de straal op m’n neus gezet haha but not the same.
Ohhh ik ben nu echt knetterverkouden ik ga morgen meteen spoelen met een bidon
Ik deed het hiervoor dus ook altijd met een bidon, maar het is zoals @Krabsalade zegt echt niet the same. Voor een tientje heb je zo’n ding dat semi automatisch je hersenen in spuit en ik heb t gevoel dat het wel beter geholpen heeft. Maar bij gebrek aan beter zeker een bidon/waterflesje met tuitje gebruiken als je t binnen handbereik hebt!!!
Toen michael jackon overleed kwamen er van die filmpjes op youtube van ‘ghost in michael jacksons house!1!!1’ met rare schimmen en bewegende deuren en ik vond dat zo eng. Zeker met die creepy meubels van dat huis en zijn looks.
Ik heb zo’n leuke middag en avond gehad. Frans Timmermans liep in Utrecht en kwam lekker op het terras erbij zitten. Vakman.
Is dat die rode rhinohorn op bol of bedoel je een andere?
Ik ben naar het buitenland verhuisd en zat een paar maanden werkloos thuis en werd helemaal gek van saaiheid haha, MAAR ik had deze week m’n eerste werkweek voor een fulltime baan waar ik voor gestudeerd heb en ben zooo blij!
Edit: aw en het is m’n forumverjaardag, extra feest!
Ik had m’n spijkerbroek in de droger gestopt want hij was te wijd. Nooit aan gedacht dat hij dan in de lengte ook krimpt dus ik loop op hoog water vandaag.
Ik heb de NasoFlow besteld!
@Krabsalade gebruiken jullie dat dan alleen met water? Ik heb thuis ook zo’n ding staan maar nog nooit gebruikt en ik heb nu ook zoveel last van hooikoorts dat ik het misschien ook eens een poging moet geven.
Overigens ben ik echt jaaaaaren verslaafd geweest aan neusspray (15 plus jaar gok ik toch wel) en uit het niets had ik het niet meer nodig?! Heb nu al 3 maanden niets gebruikt en ook al de flesjes weg gegooid
Nog wel af en toe een verstopte neus vooral als ik lig maar dan sta ik op en loop wat en dan springt het weer open.
Ik gebruik lauw water en mik er wat zeezout bij op gevoel. Zal vast niet de aanbevolen manier zijn maar het werkt voor mij haha. Ik ben overigens ook lang verslaafd geweest aan neusspray en nu een jaartje afgekickt ongeveer. Dus dit helpt bij verkoudheid wel niet weer naar dat spul te grijpen.
Ja dit wil ik zodra ik verkouden ben ook gaan doen.
Heb toen ik dat ding gekocht heb, ook van dat speciale zout er bij gekocht maar dus nooit gebruikt. Geen idee of ik dat überhaupt nog heb en of dat nog goed is…
Ik doe het soms alleen met water en soms gebruik ik wel die speciale zakjes ervoor.
Toen die zakjes op waren heb ik er gewoon zout in gedaan . Of alleen water
Ja ik heb het ook links vooral idd Als ik het zo hoor zou het idd misschien aan hormonen gelinkt kunnen zijn? Heb je dat ook laten onderzoeken? Of hoe hebben ze diagnosis gesteld? Ja ik ben bang dat ik ook echt te lui ben om iedere dag Minoxidil op mijn hoofd te smeren en met msttig haar rond te lopen de rest van mijn leven
Ugh echt niet leuk allemaal.
8 jaar niet naar de tandarts geweest want angst en moet zo naar de spoedtandarts ivm ontstekking en dikke wang hoop zo dat ik een lief en begripvol iemand krijg.
Ah veel succes! Dit had ik vorige week ook en alles is goed gegaan. En nu van de pijn af!