Wat je even kwijt wil #68

Ik quote mezelf even:

21 likes

Een Britse man is vermist geraakt op het eiland waar ik (deels) ben opgegroeid. Het eiland is zo groot als een postzegel en toch hebben ze na 2 dagen (en helaas extreme hitte waarbij zelfs het asfalt smelt) nog geen spoor van hem gevonden. Ik hoop toch nog zo op een goede afloop en blijf de hele dag het nieuws refreshen.

3 likes

Je verhaal klinkt (deels) herkenbaar! Heb ook een tijdje de Dymista gebruikt voor oa hooikoorts en had toen eigenlijk nergens last van (behalve van bijwerkingen van de spray).
Dus daarna heb ik ook een celonbehandeling gehad.

Vraag me in jouw situatie wel af wat die behandeling nog moet brengen als je nu nergens meer last van hebt…

1 like

Help mijn vriend wil de voortuin versieren voor het ek voetbal😩

19 likes

Echt, dan haal je wat spulletjes ter voorbereiding op de vakantie en ben je zo bijna €200 armer :sob::sob::sob:.
En dan zijn de sandalen nog tyfuslelijk ook, maar ach hopelijk zijn mijn voeten me dankbaar.

4 likes

ex-vriend

16 likes

Hij mag onze tuin wel komen versieren als het van jou niet mag! :orange_heart::lion:

6 likes

Hahahaha omg. Met kerst had mijn zus spacebrownies gemaakt en de rest in de diepvries gelegd bij mijn ouders. Kom ik zojuist binnen bij mijn ouders en zie ik er eentje op het aanrecht liggen.

Heeft mijn vader nietsvermoedend dat ding gegeten hahahaha. Nu staat hij high het onkruid weg te branden.

130 likes

Nou das ook wel een kutklus dus misschien was t wel met opzet :joy:

9 likes

Dit is echt een sitcom storyline hahaha :joy:

14 likes

Hij was ook totaal niet onder de indruk toen ik vertelde wat hij zojuist had gegeten, dus maybe haha!

16 likes

En wisten je ouders wel dat ze die gebakken had toen? Ik zou dit best ernstig vinden eigenlijk, zowel als dochter als als vader. Maar fijn dat hij er chill over is (en hopelijk is hij oke, ik heb alleen maar ervaringen van extreem kotsen met spacecake)

4 likes

Ik zou niet zeggen dat dit normaal of gebruikelijk is in ons gezin, maar zeker niet ernstig. Mijn vader heeft iig een chille middag.

20 likes

Jonge onze ouders zijn (voornamelijk) opgegroeid in de jaren 70 en 80, die hebben God weet niet wat geïnhaleerd, die schrikken echt niet van een beetje wiet.

Ik heb van mn vader geleerd hoe je spacecake bakt toen ik 18 was en dat is echt een brave Anton verder. Tis maar wiet.

33 likes

Gelukkig dat ie onkruid staat weg te branden en dat ie niet dacht: lekker, brownie mee naar m’n werk voor bij de koffie.

7 likes

Wat een rare take vol aannames? Ik heb geen idee van de leeftijd van @Desalnietteplus of haar ouders, je doet alsof alle ouders van die leeftijd (opgegroeid in de jaren 70 en 80) dezelfde mening erover hebben, en ik vind wiet zelf ook geen big deal. Het enige wat ik zeg is dat ik (persoonlijk, op eigen titel) het wel een big, of ja eigenlijk meer medium sized deal zou vinden als je nietsvermoedend een brownie eet en dat een space brownie blijkt te zijn en je geen idee hebt wat je binnen krijgt. That’s all.

22 likes

Ja mijn moeder is echt een hele schattige, onschuldige vrouw die tegenwoordig zelfs nauwelijks alcohol drinkt, maar ze leest mij wat betreft kennis over wiet/drugs echt kei hard de les. Ik rook de laatste tijd vaak een aparte geur op verschillende plekken in mijn wijk en toen zei ze heel droogjes “Falula dat is gewoon de geur van hasjies, dat herken je toch wel”.

9 likes

Over een week begin ik met een nieuwe baan en zit nu echt in een soort vervelingsfase. Echt zin om weer gewoon een nuttige besteding van de week te hebben.

2 likes

Heb vandaag 5 uur in het ziekenhuis gezeten om antibiotica voor nierbekkenontsteking te krijgen. Ze namen het gelukkig wel meteen serieus, maar was heel druk en moest naar meerdere artsen toe.
Verder liefde voor het duitse zorgsysteem, alles wordt gewoon vergoed en mijn baas betaalt mijn zorgverzekering

11 likes

Jeetje wat klinkt dat kut. Toen ik nierbekkenontsteking had vond ik 50 meter naar de apotheek en tien minuten wachten al te veel :sob:

Hopelijk slaat die antibiotica aan en heb je snel minder pijn

1 like