Wat je even kwijt wil #68

Nee heb het niet laten onderzoeken verder. Ben allang blij dat het weer terugkomt. Ben 1x naar de dermatoloog geweest en die constateerde net als de huisarts alopecia areata. En zij zag ook met een vergrootglas al weer minuscule haartjes op de kale plekken doen. En toen kreeg in die corticosteroiden maar die heb ik maar een maandje gebruikt.
Het schijnt ook samen te hangen met stress en dat had ik wel rond de periode van diagnose.

2 likes

Waarom vind ik die ‘bedankt voor uw stem’ posters een dag na de verkiezingen schattig?? Voelt zo interactief, alsof het een aankondigingsbord in een spel is zoals animal crossing

Omg is dit een ding? Ik heb/had dus al een jaar een xylo verslaving, neussprays van de KNO deed ook niets. Mjn neusslijmvlies bleef gezwollen. Nu heb ik de 26e een Celon behandeling gepland staan…maar ik heb eigenlijk nog maar heel weinig last? Ik ben in de tussentijd tering erg verkouden geweest. Snoot mijn hersenen er werkelijk mee uit. Maar daarna gewoon nog amper last gehad van een verstopte neus? :skull:

4 likes

Ja geen idee, begin maart poef ineens geen last meer van verstopte neus?!

Enige neusspray die ik sinds een paar da gen gebruik is voor hooikoortsklachten maar ook daar probeer ik zo min mogelijk van te gebruiken.

2 likes

Das echt bizar haha

1 like

Ze hebben een bruiloft voor de deur van mijn appartementencomplex. Of tenminste een deel van de bruiloft. Er staat gewoon een tent voor de ingang van het complex, zo’n rode (witte) loper, een bloemenboog, 50 auto’s, harde muziek, iedereen is aan het dansen. Kapotgezellie :joy:

17 likes

Ik heb om 16.00 een afspraak en ben weer eens veel te vroeg dus nu zit ik als een gare stalker in mijn auto op de parkeerplaats te wachten. Ooit ga ik leren om op een normale tijd te vertrekken.

8 likes

Ik kom ook altijd te vroeg. Een keertje ben ik een keer op een fatsoenlijke tijd weggegaan. Nou dat nooit meer. Want de bus viel uit en de brug was in de storing

Dan maar achterlijk vroeg op de afspraak aankomen

1 like

Heeft het niet met het jaargetijde te maken? Dus in de koudere maanden meer last dan in de zomer bijvoorbeeld. Of heb je bepaalde allergieën?

2 likes

Ik heb me samen met kind buiten gesloten :confounded: man is pas over 45 min thuis. Dit is echt een les om een sleutel in de achtertuin te gaan verstoppen.

5 likes

Oei! Is het droog?

6 likes

Ja dat gelukkig wel, heb kind aan het werk gezet met onkruid uit trekken :joy:

25 likes

Ja ik kijk er echt naar uit! We gaan naar het meer van Ohrid. Ze is daar al eerder geweest en wilde heel graag weer terug.

3 likes

Ik slaap met een raam open voor frisse lucht en dat ging perfect tot vanavond, opeens zijn er muggen??? Heb er al 3 dood gemaakt en hoor er alweer een.

Oh irritant en van slapen komt er dan niks hè
Ik stap net binnen in een slaapkamer vol vuurkorf-geur, tot zover frisse lucht…

1 like

Oh bah, dat is ook niet bepaald bevordelijk voor de nachtrust :smiling_face_with_tear:

Nog een mug en 't raam gaat dicht :sweat_smile:

2 likes

En dan eerst op jacht :sweat_smile:

Ik moet nu opeens denken aan mijn opa die helemaal niet tegen muggen kon en zich dan blijkbaar al een tijd had liggen opvreten en dan opeens opsprong en net zolang met zijn sok op jacht ging tot ie de mug had gevonden haha

1 like

Huh, ja duh komen er muggen binnen als het raam open staat? Hoe kan je hier verbaasd over zijn haha

13 likes

Zit ik met buikpijn op de wc krijg ik ook nog een bloedneus uit het niets . Top :smiling_face_with_tear:

1 like

Haha ben niet verbaasd dat ze binnen komen :joy::joy: maar dat ik weken geen enkele mug heb gezien terwijl ik met raam open slaap en nu dus na 1 uur al 4 muggen

2 likes