Wat je even kwijt wil #68

Ja, het was ook echt lang. Gelukkig had ik best veel pijnstillers genomen en ook nog extra bij me. En ik heb het dus al een keer eerder gehad waardoor ik het meteen herkende. Maar de eerste keer heb ik drie dagen gewacht met naar de dokter gaan, poeh dat waren drie verschrikkelijke dagen.

Ahh beterschap fietsjeee

Ik ben nu ergens waar het 40 graden is en ik had zelfs deze fucking vieze plaknachten gemist :cry: HOE DAN zo erg is het gesteld met mijn stemming na al die ellendige maaaaanden regen achter elkaar in NL

7 likes

Goed begin van de dag

2 likes

Waaaarom heb ik me ingeschreven voor bootcamp op een zondag om 9:00?!

4 likes

Goed begin van de dag

5 likes

Ik heb net buiten op straat Duitse autopapieren gevonden, er staat een naam en adres op (in Duitsland). Twijfel alleen of het adres iemands huisadres is of bijv. adres van het gemeentehuis o.i.d. (mijn Duits is echt slecht). Denk dat ik het maar gewoon naar dat adres verstuur per post en dan hopen dat het goed komt. :sweat_smile:

Edit: het kenteken staat er trouwens ook op; ik ben de hele straat heen en weer gelopen en de twee zijstraten om te kijken of ik de auto zag, maar helaas.

Misschien even het 0900 nummer van de politie bellen? Denk dat zij misschien in de systemen nog wel iets kunnen zien van wie het is en kunnen bellen. Misschien is diegene nog wel in de buurt

9 likes

Gisteren gingen een vriendin en ik beugelbekkie kijken. En toen was er zo’n scène dat ze een hiphop versie van Alice in Wonderland gingen doen. Het was echt superslecht dus ik zei:’ Kom kom we gaan het nadoen!’. Dus wij stonden echt als twee idioten in de kamer dat na te doen, en ik ging al stuk, maar op een gegeven moment in dat stukje gaat Maria soort van breakdancen. Ik wilde dat nadoen en reik zo naar de grond en kom volop met mijn gezicht tegen mijn stoel aan. Gelukkig was de stoel zacht dus het deed geen zeer, maar het was zoooo fucking dom :joy: Die vriendin moest me echt van de grond oprapen van het lachen hahaha

21 likes

Hahaha nee het was die aflevering dat Sharon Maria’s dagboek had gelezen en ze een soort drama opvoering van Alice in Wonderland moeten doen en Maria dan voorstelt er een hip hop versie van te maken :joy:

1 like

Een vriendin van mij heeft zich afgemeld voor een kinderverjaardag onder het mom: “mijn partner heeft Corona”. Testen we überhaupt nog op Corona ja? :skull: ik vermoed eigenlijk dat het een excuus is om er onderuit te komen

3 likes

Haha ja doen! Er staan drie seizoenen op Videoland ! Mocht je dat hebben :grin:

4 likes

Nou ja, als zij het geen prettig idee vindt… Ik weet niet hoe jong de jongste kinderen zijn, maar dan zou ik ook wel uitkijken

6 likes

Het is meer dat ik haar als persoon ken én het verloop. Donderdag was kind 1 en partner ziek (griepje zei ze), gisteren begin van de avond ging het goed en meldde ze zichzelf niet af en vanochtend om 7u kreeg ik opeens het Corona appje. Hoezo test je pas op de 4e dag van het ziek zijn, terwijl het juist beter met hem ging? Überhaupt, ik wist niet dat testen nog een ding was. Plus tegen mij had ze gisterenavond een ander verhaal op gehangen dan tegen de gastvrouw wat betreft het ziek zijn

3 likes

Ze heeft er waarschijnlijk gewoon geen zin in en wil het met een smoesje af doen. Wat hier zowat wekelijks wordt aangeraden om te doen als iemand geen zin heeft in een kinderverjaardag of babyshower of whatever. Boeienddd.

46 likes

Ja juist! Daarom dat ik dat ook oorspronkelijk postte. We zouden alleen samen gaan omdat ik verder niemand ken daar en het zo’n hardcore kinderfeestje met springkussen is. En ik ook geen kinderen wil en niet zoveel met kinderen heb überhaupt. Daarom baalde ik wel een beetje omdat ik aan mijn lot word over gelaten nu!

2 likes

Vreselijk, ik zou ook niet gaan.

45 likes

kuch kuch
Heb ineens dezelfde symptomen als vriendin hoor! Kan niet komen!

4 likes

Joh als je geen zin hebt ga je toch niet, dat kind heeft er echt geen mindere dag om.

14 likes

Of zeg gewoon als volwassen vriendinnen onder elkaar: he dit is echt heeeelemaal niks voor mij, dus ik ben er niet bij.

Ik vind een smoesje soms echt geen ramp, maar bij je eigen vriendinnen kun je toch wel eerlijk zijn mag ik hopen.

45 likes