Wat je even kwijt wil #68

En wisten je ouders wel dat ze die gebakken had toen? Ik zou dit best ernstig vinden eigenlijk, zowel als dochter als als vader. Maar fijn dat hij er chill over is (en hopelijk is hij oke, ik heb alleen maar ervaringen van extreem kotsen met spacecake)

4 likes

Ik zou niet zeggen dat dit normaal of gebruikelijk is in ons gezin, maar zeker niet ernstig. Mijn vader heeft iig een chille middag.

20 likes

Jonge onze ouders zijn (voornamelijk) opgegroeid in de jaren 70 en 80, die hebben God weet niet wat geĂŻnhaleerd, die schrikken echt niet van een beetje wiet.

Ik heb van mn vader geleerd hoe je spacecake bakt toen ik 18 was en dat is echt een brave Anton verder. Tis maar wiet.

33 likes

Gelukkig dat ie onkruid staat weg te branden en dat ie niet dacht: lekker, brownie mee naar m’n werk voor bij de koffie.

7 likes

Wat een rare take vol aannames? Ik heb geen idee van de leeftijd van @Desalnietteplus of haar ouders, je doet alsof alle ouders van die leeftijd (opgegroeid in de jaren 70 en 80) dezelfde mening erover hebben, en ik vind wiet zelf ook geen big deal. Het enige wat ik zeg is dat ik (persoonlijk, op eigen titel) het wel een big, of ja eigenlijk meer medium sized deal zou vinden als je nietsvermoedend een brownie eet en dat een space brownie blijkt te zijn en je geen idee hebt wat je binnen krijgt. That’s all.

22 likes

Ja mijn moeder is echt een hele schattige, onschuldige vrouw die tegenwoordig zelfs nauwelijks alcohol drinkt, maar ze leest mij wat betreft kennis over wiet/drugs echt kei hard de les. Ik rook de laatste tijd vaak een aparte geur op verschillende plekken in mijn wijk en toen zei ze heel droogjes “Falula dat is gewoon de geur van hasjies, dat herken je toch wel”.

9 likes

Over een week begin ik met een nieuwe baan en zit nu echt in een soort vervelingsfase. Echt zin om weer gewoon een nuttige besteding van de week te hebben.

2 likes

Heb vandaag 5 uur in het ziekenhuis gezeten om antibiotica voor nierbekkenontsteking te krijgen. Ze namen het gelukkig wel meteen serieus, maar was heel druk en moest naar meerdere artsen toe.
Verder liefde voor het duitse zorgsysteem, alles wordt gewoon vergoed en mijn baas betaalt mijn zorgverzekering

11 likes

Jeetje wat klinkt dat kut. Toen ik nierbekkenontsteking had vond ik 50 meter naar de apotheek en tien minuten wachten al te veel :sob:

Hopelijk slaat die antibiotica aan en heb je snel minder pijn

1 like

Ja, het was ook echt lang. Gelukkig had ik best veel pijnstillers genomen en ook nog extra bij me. En ik heb het dus al een keer eerder gehad waardoor ik het meteen herkende. Maar de eerste keer heb ik drie dagen gewacht met naar de dokter gaan, poeh dat waren drie verschrikkelijke dagen.

Ahh beterschap fietsjeee

Ik ben nu ergens waar het 40 graden is en ik had zelfs deze fucking vieze plaknachten gemist :cry: HOE DAN zo erg is het gesteld met mijn stemming na al die ellendige maaaaanden regen achter elkaar in NL

7 likes

Goed begin van de dag

2 likes

Waaaarom heb ik me ingeschreven voor bootcamp op een zondag om 9:00?!

4 likes

Goed begin van de dag

5 likes

Ik heb net buiten op straat Duitse autopapieren gevonden, er staat een naam en adres op (in Duitsland). Twijfel alleen of het adres iemands huisadres is of bijv. adres van het gemeentehuis o.i.d. (mijn Duits is echt slecht). Denk dat ik het maar gewoon naar dat adres verstuur per post en dan hopen dat het goed komt. :sweat_smile:

Edit: het kenteken staat er trouwens ook op; ik ben de hele straat heen en weer gelopen en de twee zijstraten om te kijken of ik de auto zag, maar helaas.

Misschien even het 0900 nummer van de politie bellen? Denk dat zij misschien in de systemen nog wel iets kunnen zien van wie het is en kunnen bellen. Misschien is diegene nog wel in de buurt

9 likes

Gisteren gingen een vriendin en ik beugelbekkie kijken. En toen was er zo’n scène dat ze een hiphop versie van Alice in Wonderland gingen doen. Het was echt superslecht dus ik zei:’ Kom kom we gaan het nadoen!’. Dus wij stonden echt als twee idioten in de kamer dat na te doen, en ik ging al stuk, maar op een gegeven moment in dat stukje gaat Maria soort van breakdancen. Ik wilde dat nadoen en reik zo naar de grond en kom volop met mijn gezicht tegen mijn stoel aan. Gelukkig was de stoel zacht dus het deed geen zeer, maar het was zoooo fucking dom :joy: Die vriendin moest me echt van de grond oprapen van het lachen hahaha

21 likes

Hahaha nee het was die aflevering dat Sharon Maria’s dagboek had gelezen en ze een soort drama opvoering van Alice in Wonderland moeten doen en Maria dan voorstelt er een hip hop versie van te maken :joy:

1 like

Een vriendin van mij heeft zich afgemeld voor een kinderverjaardag onder het mom: “mijn partner heeft Corona”. Testen we überhaupt nog op Corona ja? :skull: ik vermoed eigenlijk dat het een excuus is om er onderuit te komen

3 likes