Haha ja doen! Er staan drie seizoenen op Videoland ! Mocht je dat hebben
Nou ja, als zij het geen prettig idee vindt… Ik weet niet hoe jong de jongste kinderen zijn, maar dan zou ik ook wel uitkijken
Het is meer dat ik haar als persoon ken én het verloop. Donderdag was kind 1 en partner ziek (griepje zei ze), gisteren begin van de avond ging het goed en meldde ze zichzelf niet af en vanochtend om 7u kreeg ik opeens het Corona appje. Hoezo test je pas op de 4e dag van het ziek zijn, terwijl het juist beter met hem ging? Überhaupt, ik wist niet dat testen nog een ding was. Plus tegen mij had ze gisterenavond een ander verhaal op gehangen dan tegen de gastvrouw wat betreft het ziek zijn
Ze heeft er waarschijnlijk gewoon geen zin in en wil het met een smoesje af doen. Wat hier zowat wekelijks wordt aangeraden om te doen als iemand geen zin heeft in een kinderverjaardag of babyshower of whatever. Boeienddd.
Ja juist! Daarom dat ik dat ook oorspronkelijk postte. We zouden alleen samen gaan omdat ik verder niemand ken daar en het zo’n hardcore kinderfeestje met springkussen is. En ik ook geen kinderen wil en niet zoveel met kinderen heb überhaupt. Daarom baalde ik wel een beetje omdat ik aan mijn lot word over gelaten nu!
Vreselijk, ik zou ook niet gaan.
kuch kuch
Heb ineens dezelfde symptomen als vriendin hoor! Kan niet komen!
Joh als je geen zin hebt ga je toch niet, dat kind heeft er echt geen mindere dag om.
Of zeg gewoon als volwassen vriendinnen onder elkaar: he dit is echt heeeelemaal niks voor mij, dus ik ben er niet bij.
Ik vind een smoesje soms echt geen ramp, maar bij je eigen vriendinnen kun je toch wel eerlijk zijn mag ik hopen.
Ben echt zo dom. Had zin in een hapjesplankje met restjes die ik nog had maar had geen zin om een snijplank te pakken dus zo uit de hand gedaan. Met de kaas en leverworst ging dat prima maar de fuet is natuurlijk veel harder dan leverworst dus moest meer kracht zetten en mesje ging zo door in m’n vinger
Ik heb dit zelf nu ook tegen de gastvrouw gezegd en ze begreep het volledig! We gaan binnenkort koffie drinken en dan geef ik de cadeautjes aan die kleintjes!
Ik zat net op het terras te lunchen en zag mensen zonnebrandcrème op doen. Echt super goed dat ze het überhaupt bij hebben en gebruiken maar hierbij de reminder voor iedereen dat er echt wel een flinke hoeveelheid op mag, en dat een erwtje echt verwaarloosbaar is voor de bescherming.
Het shotglaasje staat voor ± 45 ml.
Absoluut ik zou haar ook gewoon zeggen dat het niks voor me is en ik zou wat anders afspreken.
Maakte alleen een grapje
Ik begrijp je goede bedoelingen wel maar waarom typ je dit hier als je mensen op het terras het verkeerd ziet doen?
Omdat een deel van de mensen niet weet hoe ze SPF op de juiste manier moeten gebruiken en dat zal hier vast ook wel zijn. Vandaar hier ook een reminder.
Als je 45 ml voor een heel lichaam nodig hebt, kun je met een standaard fles Nivea zonnebrand (200 ml) je welgeteld 4x insmeren…
(Niet dat ik deze richtlijnen in twijfel trek he, in tegendeel. Maar even ter realisatie)
Alleen maar deels, het andere deel wordt met je brutosalaris verrekend. Alsnog beter geregeld dan in Nederland, want procentueel, dus als je minder verdient gaat er ook minder van je salaris af, maar het is niet alsof je er zelf helemaal niks voor betaalt.
Niet alles wordt vergoed trouwens, anticonceptie bijvoorbeeld niet
Edit: en beterschap natuurlijk!
Ik weet niet waar jij woont maar ik heb meer een reminder nodig dat ik een paraplu mee moet nemen als ik de deur uit ga. Vraag me af of mijn lichaam ooit nog zon gaat zien met deze vooruitzichten.
Is genoeg voor vier zomers hier in Nederland.
Nog 1 uurtje werken, maar ik kan niet meer. Het is super mooi weer en blehhh ik zit hier achter de laptop. Ben gewoon kapot moe.