Waarschijnlijk zat 1 plukkie haar verkeerd. Oh, oh, dan moet het wel slecht gaan
Er was hier net iemand om mijn letsel enz op te nemen van de aanrijding in november. Weet het precieze bedrag nog niet maar krijg het nu al benauwd want ik krijg echt meer dan ik hoopte. Hij had het ook nog over smartengeld. Ik was al blij als ik mijn eigen risico terug kreeg, geld van mijn fiets had ik al als voorschot gekregen.
Was het iemand van de verzekeringsmaatschappij van de veroorzaker of een belangenbehartiger (jurist) die je zelf hebt ingeschakeld?
Wel fijn hoor! Je hebt gewoon recht op bepaalde zaken na zoān aanrijding. Sta je zelf vaak helemaal niet bij stil maar eigen risico enzo is wel het minste
Iemand die door die verzekeringsmaatschappij is gestuurd/ingehuurd. Ja hij zei dat ook maar voor mij is dit ook nieuw allemaal haha. Ik had door mijn situatie er zelf al vrede mee dat het klaar was want andere dingen aan mijn hoofd (dus ging er zelf niet achteraan) maar kreeg laatst ineens telefoon dat ze het willen afronden met mij en toen kreeg ik ook al ineens een kleine voorschot uit het niets. Wel chill na alle ellende begin dit jaar.
Hoe gaat het überhaupt inmiddels met jou na die aanrijding? Ben je weer volledig hersteld? Als je hier geen antwoord op wil geven is het uiteraard ook helemaal goed, maar in mijn herinnering heb je een flinke klap gehad toch?
Hoe het nu gaat
Ja naar omstandigheden wel goed maar heb nog steeds last van mijn linkeronderbeen waar vocht in zit door die stomme auto van haar die erop stond en ik heb dus een trombose gehad in januari die misschien hier ook aan te linken is omdat ik een klap heb gemaakt bij mijn hart met mijn stuur en dat zien ze ook terug bij een hart echo. Daar ben ik ook nog volop van aan het herstellen met 2 vingers maar heb mijn leven wel weer opgepakt zoals het was inmiddels. Ik kan 95% van de tijd gewoon weer lachen dus dat is fijn.
Ik denk dat je idd echt kunt rekenen op een flinke financiĆ«le tegemoetkoming. Ik ben vorig jaar door iemand aangereden, schade aan de auto werd vergoed door mijn lease maatschappij en ik heb zelf 2 weken last van mān nek gehad, wat fysio afspraken gehad en een maand ofzo niet kunnen sporten. En ik kreeg 1200 euro, had ook op 200 euro gerekend ofzo voor tegemoetkoming in sportschool en fysio maar het was dus echt veel meer. En jij hebt zo te horen nog behoorlijk meer en langer last, dus het bedrag gaat een stuk hoger zijn denk ik
Ik ben benieuwd.
Iets meer details
Ik kon ook drie maanden niet mijn vrijwilligerswerk doen, waar ik altijd een kleine waardering voor krijg elke week want schoonmaakwerk en ook dat neemt hij allemaal mee in het bedrag zei hij.
Ik zei nog dat het niet hoeft en dat ik het bedrijf niet wil verneuken omdat ze dat doen maar omdat het voor een korte periode was boeit het niks en krijg ik dat gewoon zei hij.
Denk ik ook, ik kreeg 6000 euro maar dit ging ook om een frontale aanrijding van iemand die op dr telefoon keek. Auto was totallos en 6 maanden fysio nodig gehad.
Krijgt dat bedrijf geen last mee hoor, doet de maatschappij niks mee met zoiets gelukkig
Ik heb een spastisch spiertje in mn arm, als ik mn arm op mn bureau neerleg gaat ie shaken irritant
Pfff heb zoān stress. Ga op vakantie en dat is altijd al een gedoe voor mij, maar nu doen de huisarts en de apotheek lastig. Slik dagelijks medicatie die je niet mag missen en het herhaalrecept dat ik ooit heb gekregen is een soort nepherhaal. Alsin; moet elke maand bellen en dan moet de huisarts goedkeuren. Nu had ik vorige maand gevraagd of ik alsjeblieft voor twee maanden mocht zodat ik de vakantie kon overbruggen. Zou de huisarts doen, maar de apotheek wilde het niet want het recept klopte niet. Dacht priem, bel ik net voor de vakantie weer. Alleen nu zegt de huisarts dat ie niet wil voorschrijven want ik zou het al hebben en de apotheek zegt ja ik heb niets. Ze hebben elkaar gebeld en alsnog kan het niet?? Dit gedoe duurt al een week. Straks kan ik niet weg?
Jeetje wat frustrerend! Misschien helpt het om je zorgen te delen met apotheek/huisarts zodat ze snappen dat het voor jou belangrijk is dat je je medicatie krijgt.
Ja, weten ze! En denk ook wel dat ze willen dat het lukt, haha, alleen de bureaucratie is zo frustrerend inderdaad. Mag ik morgen weer een paar keer een half uur (niet overdreven) in de wacht hangen
Misschien kun je vragen of de apotheek het recept doorstuurt naar je zodat jij aan de arts kunt laten zien dat het niet het goede recept was? En ik zou misschien gewoon even langsrijden ipv bellen dat helpt misschien ook.
Lastig dat je niet weet waar de fout ligt, maar ik zou denk ik ook naar de apotheek toe gaan en zeggen hoeveel tijd je dit nu al gekost heeft en dat je wil dat het vandaag (morgen dus) geregeld is voor 17 uur. Snap ook echt niet wat het probleem is, wij sturen ook wel eens een recept wat de apotheek zegt niet te hebben gekregen, ook al staan bij ons alle vinkjes op groen, nouja dan printen we het recept uit en geven we het de patiƫnt op papier mee of we mailen hetzelfde recept nog een keer. Je laat toch niet de patiƫnt de dupe worden van haperende techniek/logistiek of bureaucratie, dat vind ik nergens op slaan.
&@nude Ga ik nog maar eens doen inderdaad! Was er vandaag maar de apotheekmedewerker zei dat ze zonder recept echt niets kon uitgeven. Die adviseerde zelfs om de spoedlijn te bellen. De spoedlijn werd alleen semi boos want zei dat hier die lijn niet voor was. Nou ja, morgen nog maar weer eens het riedeltje af.
Ik vind dan echt de apotheek zelf met de praktijk moet bellen, heb er echt een hekel aan als de patiĆ«nt van het kastje naar de muur wordt gestuurd, hoe moeilijk kan het zijn. Apotheek kan toch letterlijk doorgeven wat ze je de laatste keer hebben meegegeven en dat je dus niet āovergebruiktā of te vroeg bestelt.
Ga morgen (als het nodig is) in Karen-mode dit voorstellen : D thanks voor de hulp!
You go Karen! Get that meds!