Omg ik had een TEEK gisteren tijdens tekencheck niets gezien dus die fucking goorlel heeft zich na de check een weg naar m’n schouder gebaand. Zo goor
Ik heb al mail van die man en zijn voorstel ligt aardig in de buurt van dit ja. Ik denk dat ik droom en nog wakker moet worden.
Als het aan hetzelfde tempo doorgaat, zo’n 3,5u! Succes ermee
Ik zit op kantoor 3 uur rijden van m’n huis en word me ineens een partij niet lekker
Ademen, eten, drinken! Je kan het!
Rondje buiten lopen? Frisse lucht helpt vaak!
Dat doet mijn moeder ook en ik kan daar niet normaal op reageren
Haha mijn ouders allebei en dan stuur ik alleen: “context?”, nu sturen ze zelf soms al: “context: …” dus mijn consequente benadering begint zijn vruchten af te werpen.
Ik kom er net achter dat ik met mijn romantische en gezinsleven een paar maanden voorloop op Meghan Trainor. We hebben onze partners in hetzelfde jaar ontmoet, zelfde jaar getrouwd, we hebben allebei twee zoontjes, waarvan de mijne twee maanden eerder zijn geboren allebei.
Echt leuk. Vooral omdat m’n man Meghan Trainor’s muziek heel leuk vindt.
ik vraag me altijd af wie er naar haar muziek luistert en wie haar fans zijn
ze is echt een soort blinde vlek voor me
Onmogelijk
Ja hij is verder wel normaal gelukkig.
Ze popt zo nu en dan tevoorschijn. Of ze zingt ff voor J.Lo een liedje
Ik was heel blij met m’n New Balance, totdat iemand zei dat de achterkant op een koeienhoef lijkt kan ik het ook niet anders meer zien.
Gewoon de hippe broer van Tabi’s
Ik heb een nieuwe bril en ik krijg er echt van bijna elke collega een complimentje over! Zo leuk, ik voel me net een kind met nieuwe schoenen op het schoolplein
haha ik noem deze New Balance ook altijd mijn hoeven