Wat je even kwijt wil #68

Zelf maken of langs je locale chocolatier! Ik heb hem daar dit weekend gespot in haarlem!

4 likes

@Bunnyslippers had dit dit weekend gekocht bij De Bonte koe dacht ik.

4 likes

Ja, ik vond hem wel echt lekker trouwens. Heb nog bij een andere plek een duurdere gekocht die ik nog moet proberen haha. En zelfs al ergens een brownie met die vulling.

Zelf maken is denk ik niet veel goedkoper, en op de meeste filmpjes zie ik ook dat mensen niet hun chocolade tempereren en dat lijkt me wel echt veel minder. Al blijft het lekker natuurlijk, want ja, chocola met die crunch en pistache is gewoon lekker.

6 likes

Bij notenshop 4.49

Dit is echt mijn ergernis, dat er in al die filmpjes zo’n dikke laag ongetempereerde chocola in die vormen gaat terwijl je gewoon weet dat het zoveel lekkerder zou zijn met een dun knapperig laagje chocola. Echt zonde.

5 likes

Ik volg een zo’n meid op Instagram en zij heeft echt een gave om dingen nĂ©t niet te maken of zo? Inderdaad chocoladerepen met ongetempereerde chocolade, koekjes met net een lelijke vorm of kleur, cake afgesmeeerd met geschifte botercreme :woozy_face::laughing: maar ik blijf haar volgen want ze heeft wel leuke combinaties

6 likes

Ik wil ander werk. Dus ik ben druk aan het zoeken en testen aan het maken. Alles wat ik tegen kom aan bbl opleidingsplekken vraagt ervaring die ik dus niet heb. Daarom zoek ik ook een bbl plek. Ik zie even door de bomen het bos niet meer.

3 likes

Misschien kan je de gemeente benaderen voor ondersteuning? Zij hebben vaak andere ingangen bij werkgevers.

2 likes

Daar heb ik nog helemaal niet aangedacht. Ik ga eens op onderzoek uit.

2 likes

Bahh ik moet morgen mijn herkansing stageportfolio inleveren. Als het afgekeurd wordt betekent dit einde opleiding voor mij, want ik kan niet opnieuw stage lopen. Ben zoo nerveus

12 likes

Als het goed is heeft iedere regio hiervoor een “regionaal mobiliteitsteam”, zij zijn er speciaal voor omscholers.

1 like

Ik ben Suits aan het kijken en ik dacht de hele tijd goh wie is die vrouw, ze komt me zo bekend voor, zat ze niet in Glee ofzo??

Is dus megan markle hahahah ik ben zo niet thuis in het koningshuis

50 likes

Ik huil bijna nooit (niet om series, reclames of als iemand om mij heen huilt hoef ik niet mee te huilen), maar ik heb nu mijn zwakke punt gevonden. Ik sta elke ochtend (lekker dramatisch) huilend op Utrecht CS omdat de trein om 07.30 gewoon te vroeg is. Mijn hele zijn wil in bed liggen. Ik heb pas sinds 1,5 week dit reisschema.

35 likes

Mn buurvrouw die zichzelf minstens twee keer per week buitensluit en 2 non stop keffende teckels heeft heeft dr huis te koop gezet. Hoop zo dat er wat leuks voor terug komt!
Als er iemand in de binnenstad van Alkmaar een leuk huis zoekt en geen keffende teckels heeft, dm me, ik zoek leuke buren :joy:

30 likes

Succes!

3 likes

fun fact ze heet in het echt eigenlijk rachel meghan markle

3 likes

Ik ben zo moe vandaag :sleeping::sleeping:
Morgen weer werken na 3 weken vakantie

1 like

Ik voel bijna een soort trad wife vandaag. Ik heb net al het deeg gemaakt om stokbrood te maken voor bij de soep van vanavond. Een soep die ik ook zelf ga maken. Moet overigens wel tussen een belletje, mailtje en vergadering door, dus helemaal trad wife is het nog niet, haha

11 likes

Ik neem aan dat je de het bloem ook zelf gemaakt hebt??

2 likes

Zelf gekocht. Wat ik al een prestatie vind, dat ik er bij het boodschappen doen ĂŒberhaupt aan gedacht heb

2 likes