Wat je even kwijt wil #68

Inmiddels ook bedreigingen ontvangen zoals dat we binnen 48 uur het gestolen goed terug moeten brengen anders “gaan we wel zien wat er gaat gebeuren” :smiley::+1:t3:.

Wijkagent in kennis gesteld en die heeft telefonisch contact gehad met de jongen. Wij kennen de dader volgens hem, en zijn waarheid is de waarheid. Hij staat ook niet open voor een gesprek met ons. Ook de laatste keer dat we zoiets doen dus :joy:

10 likes

Ik heb mijn scriptie gehaald :heart_eyes::star_struck::partying_face: yesss dat is weer 1 horde minder te nemen opweg naar afstuderen!! De motivatie voor de 2 tentamens die ik nog heb staan was een beetje weggezakt maar nu voel ik ‘m wel weer!

139 likes

Gefeliciteerd! :clap:t3:

4 likes

Nee, dat hoort zo! Hoort echt een vieze, onmogelijke bende te zijn, maar dan wordt het heel erg lekker!

5 likes

Ik ben zo verliefd op alle jonge kraaien eksters en Vlaamse gaaien op de vogelopvang waar ik werk. Er is een grote volière waar er zo’n 25 inzitten momenteel en die mag je dan elk uur vies orgaanvlees voeren. Ze zijn allemaal vet vocaal en als je ze eten geeft maken ze zuuulke leuke geluiden. Ik ben ze ook de hele tijd aan het filmen en smachtend de filmpjes aan het terugkijken. Ik zou het liefst terug praten maar dat mag niet omdat ze dan tam worden (een kauwtje kwam ook al op mijn arm, eigenlijk niet de bedoeling…) Oooo maar het liefst zou ik ze naar huis ontvoeren wat een cuties.

38 likes

Dus als ik het goed begrijp verdenkt die jongen die je geholpen hebt nu jullie ervan dat jullie zijn scooter hebben meegenomen? Wow geen woorden voor! Door dat soort dingen verlies je ook gewoon de wil om nog moeite voor mensen te doen eigenlijk. Ook is het totaal niet logisch eigenlijk wat hij denkt want waarom zou je een vriend of kennis er dan zo actief bij willen lappen? :joy:

8 likes

Woow, dat lijkt me inderdaad ook supercool! Vind het ook altijd heel leuk hoe slim ze zijn.

3 likes

Is het gelukt? Ik had het iok een keer geprobeert te maken… het zag er niet uit :rofl:🫠

3 likes

Ja klopt, daar komt het wel op neer.
Er zit echt totaal geen logica in, want als wij het gedaan zouden hebben zouden we ook geen getuigenverklaring afleggen om 12 uur s’nachts. Hij probeert denk ik gewoon een zondebok te zoeken, want de sleutel zat nog in de scooter. Dus geld van de verzekering zal hij ook niet krijgen.

EDIT: de grap is nog dat er echt iets van 10 vrienden/collega’s bij hem waren die wij nog in de richting van de scooter hebben gewezen. Zij zijn er nog achteraan gegaan met de auto. Ze zijn allemaal teruggekomen en na een uur zijn ze allemaal naar huis gegaan, en hebben ze hun vriend alleen achter gelaten. Toen zei hij nog “jullie kunnen anders ook wel gaan” waarop wij zeiden “ja doei, we laten jou hier niet alleen achter. Wij wachten samen met jou op de politie.”

Echt sorry voor mijn rant maar ik ben echt pissig :joy:

12 likes

Ik kreeg die foto gisteren ook als suggestie op insta! Wat toevallig (of natuurlijk niet want een vreemd algoritme waarin iemand met katten en kinderen blijkbaar van harige armen houdt)

1 like

Ohhhh ziet er lekker uit! Wat voor salade heb je er bij gemaakt?

1 like

Ja, ziet er goed uit!

2 likes

M’n ex weigerde z’n oude zooi op te halen en ik ben nu dingen aan het verkopen en heb al 700 euro verdiend :joy: :fu:

216 likes

Vakvrouw

21 likes

@kali @June @dblauw
Ik lees jullie posts nu pas ivm vakantie maar jullie hebben helemaal gelijk. Het was iig zeker niet mijn bedoeling om het om mij te laten draaien en stom dat ik de info zo neer heb gezet. Ik heb een aantal post aangepast, ook al heef ther misschien nu geen zin meer aangezien de meeste het al hebben gelezen. Excuses!

2 likes

Mijn vriend doet altijd stoer omdat z’n Engelse accent zo goed zou zijn dat je niet eens hoort dat ie Nederlands is. We zijn nu op vakantie en hij is al meerdere mensen gevraagd of ie Nederlands is want dat kun je horen. Stuk.

116 likes

Ik ben recent een bedrijf begonnen en dat gaat best goed maar nu heb ik ergens ver weg een opdracht en ik krijg heel erg anxiety van reizen en ik heb net zo een lelijke anxiety cry gehad in een wc op Schiphol, its giving loser energy hoor. Moet zaterdag en dinsdag ook aan de andere kant van het land zijn en ik vraag me iedere keer weer af waarom ik dit nog doe

19 likes

It’s giving winner energy! Heel stoer dat je het ondanks dat het moeilijk voor je is doet en sowieso dat je opdrachten hebt. :muscle:

9 likes

Ik heb van de week van die Loop oordopjes gekocht voor het slapen. Nou, ik heb vannacht in tijden niet zo goed geslapen. Ik voel me nog wel een beetje suffig door die vroege wekker, maar ondanks dat wel echt fit. Ik ben blij

11 likes

Ja dat snap ik! Wat een bizar verhaal joh. Is toch veel logischer dat als je er iets mee te maken zou hebben gewoon je afzijdig te houden en je er niet mee te bemoeien? Volgens mij denkt deze man echt in soap serie logica ofzo haha

5 likes