Wat je even kwijt wil #68

De Picnic bezorger klopte op de deur “uw bel doet het gewoon hoor maar als ik een baby bord in de tuin zie staan klop ik altijd eventjes” 🥹

Bord mag inmiddels ook wel uit de tuin eigenlijk.

76 likes

Mijn vader appt soms zulke random dingen. Nu een foto van een van zijn dekens in vacuüm verpakking met daarbij de tekst: de ingepakte deken. Alsof hij het eerder over deze deken gehad??

21 likes

Klinkt als de titel van een schilderij

10 likes

Ik vind dit klacht waardig hoor!

Waarom eigenlijk? Het is niet leuk om te horen he dat voorop, maar sommige beroepen hebben nu eenmaal een signalerende functie.

16 likes

Ja ik ben het hier volledig mee eens. Wellicht niet heel tactisch maar ik vind het juist goed dat iemand dit checkt. Als ze niets had gezegd was het ook weer niet goed geweest. Ik ben echt blij om te horen dat een apothekers assistente die signalerende functie serieus neemt.

10 likes

Ik snap dat het niet leuk is om te horen en niet fijn als het zo luid gevraagd wordt, maar ik denk ook (en ook voor je eigen energie): dan is het antwoord dus ‘ik voel me prima’. In jouw interpretatie van die vraag zitten ook allemaal ideeën over niet aangekleed zijn/verzorgdheid die hij misschien helemaal niet bedoelde. Misschien zag hij gewoon iets kleins en subtiels waar hij vanwege de medicatie meer alert op is.

12 likes

Nou, als ik mijn antidepressiva ophaal en een apotheker mij vraagt hoe het met me gaat, dan zou ik daar ook echt met een mond vol tanden staan. Wat wilt diegene dat ik midden in de apotheek ga zeggen? Ik weet niet hoe het bij @SpeedOfSound geregeld is, maar ik moet gewoon de arts bellen voor een recept. Dat is degene die dat met mij bespreekt.

9 likes

Inderdaad super lomp zeg.
Ik ben dan zó benieuwd waar een onbekende die jou waarschijnlijk nooit eerder heeft gezien, op baseert dat het niet goed zou gaan. Vind het sowieso een risky opmerking om te maken naar een vreemde, weet jij veel hoe iemand er 9/10 keer uit ziet

2 likes

Dit doen ze bij mij ook altijd 's avonds, omdat er een bakfiets in de tuin staat. Zo fijn! Kinderen hebben absoluut geen last van de deurbel, maar het is toch lief.

7 likes

Waarschijnlijk zat 1 plukkie haar verkeerd. Oh, oh, dan moet het wel slecht gaan :no_mouth:

1 like

Er was hier net iemand om mijn letsel enz op te nemen van de aanrijding in november. Weet het precieze bedrag nog niet maar krijg het nu al benauwd want ik krijg echt meer dan ik hoopte. :smiling_face_with_tear: Hij had het ook nog over smartengeld. Ik was al blij als ik mijn eigen risico terug kreeg, geld van mijn fiets had ik al als voorschot gekregen.

1 like

Was het iemand van de verzekeringsmaatschappij van de veroorzaker of een belangenbehartiger (jurist) die je zelf hebt ingeschakeld?

Wel fijn hoor! Je hebt gewoon recht op bepaalde zaken na zo’n aanrijding. Sta je zelf vaak helemaal niet bij stil maar eigen risico enzo is wel het minste :hugs:

3 likes

Iemand die door die verzekeringsmaatschappij is gestuurd/ingehuurd. Ja hij zei dat ook maar voor mij is dit ook nieuw allemaal haha. :rofl::sweat_smile: Ik had door mijn situatie er zelf al vrede mee dat het klaar was want andere dingen aan mijn hoofd (dus ging er zelf niet achteraan) maar kreeg laatst ineens telefoon dat ze het willen afronden met mij en toen kreeg ik ook al ineens een kleine voorschot uit het niets. Wel chill na alle ellende begin dit jaar.

2 likes

Hoe gaat het überhaupt inmiddels met jou na die aanrijding? Ben je weer volledig hersteld? Als je hier geen antwoord op wil geven is het uiteraard ook helemaal goed, maar in mijn herinnering heb je een flinke klap gehad toch?

1 like
Hoe het nu gaat

Ja naar omstandigheden wel goed maar heb nog steeds last van mijn linkeronderbeen waar vocht in zit door die stomme auto van haar die erop stond en ik heb dus een trombose gehad in januari die misschien hier ook aan te linken is omdat ik een klap heb gemaakt bij mijn hart met mijn stuur en dat zien ze ook terug bij een hart echo. Daar ben ik ook nog volop van aan het herstellen met 2 vingers maar heb mijn leven wel weer opgepakt zoals het was inmiddels. Ik kan 95% van de tijd gewoon weer lachen dus dat is fijn. :slight_smile:

32 likes

Ik denk dat je idd echt kunt rekenen op een flinke financiële tegemoetkoming. Ik ben vorig jaar door iemand aangereden, schade aan de auto werd vergoed door mijn lease maatschappij en ik heb zelf 2 weken last van m’n nek gehad, wat fysio afspraken gehad en een maand ofzo niet kunnen sporten. En ik kreeg 1200 euro, had ook op 200 euro gerekend ofzo voor tegemoetkoming in sportschool en fysio maar het was dus echt veel meer. En jij hebt zo te horen nog behoorlijk meer en langer last, dus het bedrag gaat een stuk hoger zijn denk ik

2 likes

Ik ben benieuwd. :see_no_evil:

Iets meer details

Ik kon ook drie maanden niet mijn vrijwilligerswerk doen, waar ik altijd een kleine waardering voor krijg elke week want schoonmaakwerk en ook dat neemt hij allemaal mee in het bedrag zei hij.

Ik zei nog dat het niet hoeft en dat ik het bedrijf niet wil verneuken omdat ze dat doen maar omdat het voor een korte periode was boeit het niks en krijg ik dat gewoon zei hij.

2 likes

Denk ik ook, ik kreeg 6000 euro maar dit ging ook om een frontale aanrijding van iemand die op dr telefoon keek. Auto was totallos en 6 maanden fysio nodig gehad.

2 likes

Krijgt dat bedrijf geen last mee hoor, doet de maatschappij niks mee met zoiets gelukkig

1 like