Ik heb hiermee op een festival afgelopen weekend ook echt als een roos geslapen. Ze zijn echt top!
Oeh hier ben ik wel benieuwd naar! Zijn ze beter dan de wax bolletjes van ohropax?
Eerlijk gezegd, ik heb geen idee. Ik heb ohropax nog nooit uitgeprobeerd Je hoort nog wel dingen er doorheen, maar ik gebruik het vooral zodat het geluid van buiten me niet wakker maakt. Ik woon aan een park en heb 's nachts nogal last van hangjongeren (en helaas komt daar soms muziek bij om 2 uur 's nachts), dus heb het vooral daarvoor. Ik zou ze niet kopen, omdat bijv. je partner heel erg snurkt haha.
Daarnaast vind ik ze fijn, omdat het 's nachts niet uit m’n oren valt en ze doen geen zeer. Ik kan ermee gewoon op m’n zij liggen
Mijn schoonvader is ons gras aan het maaien, maar hij hoorde mij niet toen ik wat vroeg. En niet door de herrie van het maaien, maar omdat hij schijnbaar muziek zat te luisteren via zijn gehoorapparaat . Hippe dingen tegenwoordig.
Zo handig dat dat kan!
Lol ik ben spontaan naar de IKEA gegaan om te eten en wat dingen te halen, kreeg ik bij het afrekenen een voucher om uit te geven ter waarde van wat ik besteld had in het restaurant. Toch lekker meegenomen haha.
En???
Ik heb deze week echt veel in de auto gezeten vanwege klant bezoeken. Ik vind rijden best ontspannend, wat telefoontjes plegen onderweg en muziek luisteren. Alleen het is wel echt zo’n nadeel dat ander werk dan weer blijft liggen, de week vliegt gewoon voorbij
thanks!! Alles is goed gekomen ik eet nu pizza in bed:partying_face:
Ik vind gember in m’n thee heel lekker, maar haat die velletjes die dan altijd in de thee drijven. Nu heb ik bedacht om m’n gember in een thee ei te doen en is het probleem opgelost. Echt een goede hack en snap vooral niet dat ik dat niet eerder bedacht heb
Is dat een actie nu?
Volgens mij alleen in het noorden van het land van wat ik op Google vind.
Ik ben super zenuwachtig voor een tentamen morgen
Vanaf 2:00 wakker. Waarom mijn lichaam dit nodig vindt weet ik ook niet
Mijn sport doet het opeens historisch goed, dus ik dacht: ik ga kijken of er tickets voor de Olympische spelen zijn, aangezien ik maar op 4 uur rijden woon!
Die tickets zijn er zeker, à €350
De goedkope tickets zijn denk al uitverkocht, ik heb vorig jaar meerdere tickets voor 24 euro gekocht!
Als je het kan missen wel gaan of ticketswap tzt in de gaten houden of ze goedkoper zijn? Ik ben als kind geweest en vind het een ervaring om niet te vergeten.
Weet niet om welke sport het gaat, maar er komen nog regelmatig betaalbare kaarten te koop. Je zou ook nog op het resaleplatform kunnen kijken.
Wij hebben al voor best wat sporten kaarten en hebben de afgelopen weken ook nog wat bijgekocht voor weinig. Maar sommige sporten zijn gewoon echt duur, zoals zwemmen, atletiek en turnen.
Net spontaan een lang weekend naar engeland geboekt
Heb er echt zin in