Ongevraagd advies maar bij mij was altijd m’n leefruimte ontploft na zo’n periode. Ik vond niks fijners om dan met een muziekje, drankje en snacks alles op te ruimen, wassen draaien en poetsen. En daarna een dutje haha.
The spark staat eindelijk op spotify
Ahhh, wat super!! Gefeliciteerd!
Ja het hele oeuvre van Helmut Lotti ook
Heb ik eindelijk de motivatie om onkruid te gaan wieden, gaat het regenen.
Oh, wat een goed idee! Ik kook mijn gember altijd vijf minuten mee, omdat ik de smaak veel te slap vind als ik stukjes in gekookt water gooi (ook waarom ik het nooit ergens bestel), maar dit werkt waarschijnlijk net zo goed
pfff ik moet bij mijn bovenbuurman aanbellen en vragen of hij aub zijn bed tegen de muur vandaan wil halen en zijn vrouwelijke logee wil verzoeken niet zo hard te gillen 's nachts. wij worden er continu wakker van. maar ik vind het echt een ding om dit te doen haha ik ben 35+ doe normaal
Briefje in de bus? Ik zou dat ook niet durven hoor hahahh
Heel iets anders maar dit doet me eraan denken dat iemand bij de koffiezaak waar ik werk eens vroeg om geraspte gember en honing over haar cappuccino? Daarna gelijk zelf geprobeerd en het was verrassend lekker maar ook een beetje raar wel
Men voetballers in de jaren;70 waren echt sexy
Heb de hele dag al 't gevoel dat de tijd 2x zo langzaam gaat als normaal wat een ellendig lange dag
Terugkreunen
Hierna stop ik hoor maar ik moet zo gillennnnn om dit soort plaatjes er zijn dus mensen die dat serieus naar elkaar sturen he.
Die facebookgroep zie ik dus de hele tijd voorbij komen en is GOUD. Die reacties eronder ook hahaha “fijne avond allemaal!!!”
Voelt goed om op werk elke handeling en gebruikte materiaal in rekening te brengen bij mensen die kut deden of daarvoor al gingen klagen over de rekening. (Hoort eigenlijk ook zo maar we zijn heel vaak coulant)
Ik voel me vanavond melancholisch maar tegelijkertijd ook heel trots? 🥹
Als ik elk jaar vergelijk met nu heb ik echt zoveel waar ik dankbaar voor mag zijn en ook wel trots op ben. Het is natuurlijk nooit compleet af maar ik heb er zowaar zin en vertrouwen in.
Je huis opruimen na het verlies van je huisdier is echt een bitch
Ik wil echt geen nieuwe telefoon maar mijn batterijconditie is 77% dus ik moet er een keer aan gaan geloven
Kun je de batterij niet laten vervangen dan?